return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
חילן בדום..
View this Thread in Original format
Koby
לפני כמה שנים ממש אהבתי את הבחור הזה..אפילו הייתי שומע כל תוכנית שלו ברדיו
ביום שישי הוא בדום ומשום מה לא מושך אותי ללכת...מצד אחד הפסדתי כמה מסיבות טובות בזמן האחרון..מצד שני אני מעדיף לעשות דברים שאני בטוח אהנה מהם יותר...

אז נשאלת השאלה....שווה לצאת למקום עם ליין שלא מדבר אליי..בלשון המעטה..או בעצם..מסיבת כסף מזלזלת מפוצצת בערסים עלובים ביום שישי בדרום תל אביב עם אפשרות להנות מהמוסיקה שכל כך חסרה במקומות אחרים ולראות אומן שאהבתי פעם?
Glenn-Holmes
באתי כבר לכתוב שיש על זה טרד...
יכול להיות שיכולת לכתוב את זה שם אבל עולה כאן תמיהה מעניינת שלך...

אם אתה שואל אותי...
בוא!

ערסים? זהו שלא - למיטב ידיעתי הקהל בליין של הרוסים הוא בהחלט קהל איכותי
השאלה היא מה כבר יש לך לעשות בשישי?
אם לא ראית את חילן בעבר אז באמת שאני חושב שאתה חייב לבוא - הצטלמת כבר עם די גיי בעבר.? חילן הוא הדי גיי שיש לי הכי הרבה תמונות איתו אני חושב :D
אהה וכן זו תהיה המסיבה הרביעית שאני כבר ראוה אותו
מקום שני רק אחרי ארמין (שבעוד חודשיים אני יראה אותו פעם שישית ועדיין אין תמונה איתו)
Koby
בפורום שכותבים בו...אני..אתה והוא וג'ינג'י קנגורו..לא נראה לי כזה משנה איפה אני יתקע את ההודעה הזאת..

התכוונתי לליין של הדום..לא של הרוסים ששם אני ירוויח גם מוסיקה טובה וגם איזה רוסיה על הדרך(גם אני רוסי אז יותר קל לי)

לגבי התמונות..זה כייף אבל לא מושך אותי כל כך..כמו שלא היו לי פוסטרים של בריטני כשהייתי קטן...
Shahar
אוי ויי זמיר
אני רץ
uzi
האים ההופעה של יוהן בדום בתל אביב תתקיים ביום שישי הזה- השביעי ביולי?
יש מכירה מסודרת של כרטיסים? מי בא?
לפחות הופעה... תבואו, חבל, גם ככה אין משהו יותר טוב.
Koby
לא התייחסתם ברצינות לשאלה שלי..

ושחר..לאן אתה רץ לא הבנתי?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
אוי ויי זמיר
אני רץ

מה קרה אתה משתמש בביטויים של אשכנזים?
DvJ
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה קרה אתה משתמש בביטויים של אשכנזים?


אני מריח מישהו משתכנז פה חחח....

תהנו כל מישהולך הבנתי זה לגלאי +20
ומה גם לידידה שלי יש יומהולדתת ....
uzi
הינה הפרטים:
יום שישי הזה 7.7.2006 "דום" בתל אביב, יוהן גילן בהופעה.
משעה 11:30 עד 12:00 יעלה כרטיס 80 שקלים.
משעה 12:00 והלאה יעלה כרטיס 100 שקלים.
אין רשימות, אין מכירה מוקדמת, מכירה במקום בלבד, כולם מוזמנים אבל יש סלקציה (רמזו לי בבירור).
לבירורים, מוריס 0503442222.
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by uzi
הינה הפרטים:
יום שישי הזה 7.7.2006 "דום" בתל אביב, יוהן גילן בהופעה.
משעה 11:30 עד 12:00 יעלה כרטיס 80 שקלים.
משעה 12:00 והלאה יעלה כרטיס 100 שקלים.
אין רשימות, אין מכירה מוקדמת, מכירה במקום בלבד, כולם מוזמנים אבל יש סלקציה (רמזו לי בבירור).
לבירורים, מוריס 0503442222.

מה בקשר לגיל

uzi
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה בקשר לגיל?

הוא מרגיש טוב, תודה... סתם! כדאי שתתקשר אל הטלפון שכתבתי כי באמת אני לא יודע. הם מצפים למכירה במקום בלבד עם סלקציה. אני לא מאמין שהם יגידו לא לכסף אם תעמוד בתור.
וגם לי יש את התחושה הזו של:
no armin- no sensation!
למרות שלא חסרים תקליטני טראנס טובים. אוייייי כמה איי-די-אן-טי השתנתה.
Koby
אלכס...רגע לפני שאתה מתקשר....





קוראים לו מוריס:nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement