return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
חילן בדום.. (pg. 5)
View this Thread in Original format
markfeldman
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit
Zehavi & Rand - Paroxetine
Tiesto - Lethal Industry
Johan Gielen - Physical Overdrive
R.K. - Plastic Fantastic
Yves Deruyter - Born Slippy
U2 - Staring At The Sun (Brothers In Rhythm)
Chicane - Saltwater
Niklas Harding & Redshift - Pagoda (Leon Bolier Remix)
Sunfreakz - Riding The Wave ענק !!!
YuVaL
חחחחחח.. נזכרנו טיפה מאוחר אה אחשלו? =)

עדיין, ציפיתי לסט יותר טוב מיוהן..
לא חשבתי שהוא יהיה כזה שיכור
פעם הבאה צריך להגביל אותו או משו :X

בכל מקרה.. מי מתכוון לבוא ב-18?
markfeldman
quote:
Originally posted by YuVaL
חחחחחח.. נזכרנו טיפה מאוחר אה אחשלו? =)

עדיין, ציפיתי לסט יותר טוב מיוהן..
לא חשבתי שהוא יהיה כזה שיכור
פעם הבאה צריך להגביל אותו או משו :X

בכל מקרה.. מי מתכוון לבוא ב-18?


לפעמים אני בבלאק אאוט תוך כדי..
YuVaL
היה גם את

Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix)

לקראת הסוף.. הוא הרים לזה ת'פיטץ בטירוף.
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
היה גם את

Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix)

לקראת הסוף.. הוא הרים לזה ת'פיטץ בטירוף.


למד מטייסטו :D

הקטע הזה לא צריך להיות על פיצ' גבוה מדי..זה הורס אותו
omergunr
Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix)

קטע מ ד ה י ם .
DvJ
quote:
Originally posted by omergunr
Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix)

קטע מ ד ה י ם .


כה קטע טוב....
אבל האוסי מידי....וקצת ציזי....
YuVaL
quote:
Originally posted by DvJ
כה קטע טוב....
אבל האוסי מידי....וקצת ציזי....


בהחלט
קצת לכיוון המסחרי יותר
מזכיר לי את
The Drill - The Drill
מבחינת סגנון.. קצת מוזר שהוא מנגן אותו
אבל שיהיה.. הוא במילה היה שיכור.
omergunr
לאלאלא זה פשוט קטע מהמם..
לא כזה מסחרי....
קטע מאוד קיצי(קיץ - ההפך מחורף:0) מקפיץ ומלהיב..
קטע עמוק מאוד.. לאדע למה אתם חושבים שהוא ממסוחר.. אני מאוד מאוד אהבתי.
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DvJ
כה קטע טוב....
אבל האוסי מידי....וקצת ציזי....

מה נסגר איתכם..
אחד הקטעים הטובים של השנה.

YuVaL
אחד הקטעים הטובים של השנה?..

המממ.. על טעם ועל ריח..

כי אני אישית לא חשוב שהוא משהו בכלל..
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by YuVaL
אחד הקטעים הטובים של השנה?..

המממ.. על טעם ועל ריח..

כי אני אישית לא חשוב שהוא משהו בכלל..

Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix)
מדברים על זה.. נכון? :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement