|
חילן בדום.. (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit
Zehavi & Rand - Paroxetine
Tiesto - Lethal Industry
Johan Gielen - Physical Overdrive
R.K. - Plastic Fantastic
Yves Deruyter - Born Slippy
U2 - Staring At The Sun (Brothers In Rhythm)
Chicane - Saltwater
Niklas Harding & Redshift - Pagoda (Leon Bolier Remix)
Sunfreakz - Riding The Wave ענק !!! |
|
|
| YuVaL |
חחחחחח.. נזכרנו טיפה מאוחר אה אחשלו? =)
עדיין, ציפיתי לסט יותר טוב מיוהן..
לא חשבתי שהוא יהיה כזה שיכור
פעם הבאה צריך להגביל אותו או משו :X
בכל מקרה.. מי מתכוון לבוא ב-18? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by YuVaL
חחחחחח.. נזכרנו טיפה מאוחר אה אחשלו? =)
עדיין, ציפיתי לסט יותר טוב מיוהן..
לא חשבתי שהוא יהיה כזה שיכור
פעם הבאה צריך להגביל אותו או משו :X
בכל מקרה.. מי מתכוון לבוא ב-18? |
לפעמים אני בבלאק אאוט תוך כדי.. |
|
|
| YuVaL |
היה גם את
Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix)
לקראת הסוף.. הוא הרים לזה ת'פיטץ בטירוף. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
היה גם את
Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix)
לקראת הסוף.. הוא הרים לזה ת'פיטץ בטירוף. |
למד מטייסטו :D
הקטע הזה לא צריך להיות על פיצ' גבוה מדי..זה הורס אותו |
|
|
| omergunr |
Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix)
קטע מ ד ה י ם . |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by omergunr
Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix)
קטע מ ד ה י ם . |
כה קטע טוב....
אבל האוסי מידי....וקצת ציזי.... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DvJ
כה קטע טוב....
אבל האוסי מידי....וקצת ציזי.... |
בהחלט
קצת לכיוון המסחרי יותר
מזכיר לי את
The Drill - The Drill
מבחינת סגנון.. קצת מוזר שהוא מנגן אותו
אבל שיהיה.. הוא במילה היה שיכור. |
|
|
| omergunr |
לאלאלא זה פשוט קטע מהמם..
לא כזה מסחרי....
קטע מאוד קיצי(קיץ - ההפך מחורף:0) מקפיץ ומלהיב..
קטע עמוק מאוד.. לאדע למה אתם חושבים שהוא ממסוחר.. אני מאוד מאוד אהבתי. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DvJ
כה קטע טוב....
אבל האוסי מידי....וקצת ציזי.... |
מה נסגר איתכם..
אחד הקטעים הטובים של השנה. |
|
|
| YuVaL |
אחד הקטעים הטובים של השנה?..
המממ.. על טעם ועל ריח..
כי אני אישית לא חשוב שהוא משהו בכלל.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אחד הקטעים הטובים של השנה?..
המממ.. על טעם ועל ריח..
כי אני אישית לא חשוב שהוא משהו בכלל.. |
Fonzerelli - Moonlight Party (Original Mix)
מדברים על זה.. נכון? :rolleyes: |
|
|
|
|