|
חילן בדום.. (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
ב18 יש את
DJ Spider
אולי הוא לא בעל שם עולמי כמו שאר הדיי ג'יים שמגיעים לארץ.. אבל נראה לי דווקא בגלל שהוא מהמחתרת הוא ינגן דברים טובים
לפי מה שהבנתי הוא מאסטרדם.. רזינט באחד המועדונים הגדולים שם
הוא מנגן
Uplifting/Tech/Prog Trance
אז אמור להיות מעניין
;) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YuVaL
ב18 יש את
DJ Spider
אולי הוא לא בעל שם עולמי כמו שאר הדיי ג'יים שמגיעים לארץ.. אבל נראה לי דווקא בגלל שהוא מהמחתרת הוא ינגן דברים טובים
לפי מה שהבנתי הוא מאסטרדם.. רזינט באחד המועדונים הגדולים שם
הוא מנגן
Uplifting/Tech/Prog Trance
אז אמור להיות מעניין
;) |
גילאים בקשה |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
גילאים בקשה |
בעקרון הליין הזה זה ליין של רוסים 20+
אבל בתאכלס אחי.. בכניסה לא בדקו תעודות בכלל.. אז כל עוד אתה לא נראה ילדון אתה נכנס.. ויש קהל יפה, פולללל רוסיות ולא מפוצץ יתר על המידה אחי.. מסיבה כמו שצריך. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כרגיל?
לא היית גם בפרי קורסטן וטעית
בדייב סימן לא היית וטעית
בסאשה לא היית ואווווייי טעית כמו שבחיים בן אדם לא טעה
אז פעם אחת צדקת
"כרגיל"
הדבר היחיד שרגיל פה זה התגובות התמוהות שלך |
מה אני יגיד לך
אני מזה מתחרט שלא הייתי בפרי...
אם יש החלטה נכונה שעשיתי השנה חוץ מיוהן
זה פרי קורסטן
ודייב סימן!?!? עדיף לי להשלים שעות שינה בבית
לפחות הספה בבית לא מלאה באלכוהול =] |
|
|
| Q-PiXeL |
אני בנתיים מחרים את הדום בגלל החאפריות שלאף אחד לא איכפת מהסאונד...
:rolleyes:
רק היום עברו לי הצפצופים באוזניים
אגב שמתם לב לתאורן הגרוע שהיה ביוהן?
כאילו פעם ראשונה ראה פליקר
:whip: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
אני בנתיים מחרים את הדום בגלל החאפריות שלאף אחד לא איכפת מהסאונד...
:rolleyes:
רק היום עברו לי הצפצופים באוזניים
אגב שמתם לב לתאורן הגרוע שהיה ביוהן?
כאילו פעם ראשונה ראה פליקר
:whip: |
א-ט-מ-י-ם
זה הפתרון
ושחר..תעשה משבראש שלך
כל אחד והסדר עדיפויות שהמוזיקה מקבלת אצלו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ושחר..תעשה משבראש שלך
כל אחד והסדר עדיפויות שהמוזיקה מקבלת אצלו |
זה לא קשור כי לארמין אני יודע שבע"ה אני כן יבוא!
למה? כי אני יודע שזאת תהיה מסיבה מוצלחת
אבל יוהן!? חח
ועוד בדום? ועוד עם הקהל הזה? שניה אני רץ חחחחח |
|
|
| YuVaL |
למסיבה הבאה ב18 אני בא עם אטמים משו ז'ונגלר
לא רוצה לצאת חרש כמו פעם קודמת :( |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
למסיבה הבאה ב18 אני בא עם אטמים משו ז'ונגלר
לא רוצה לצאת חרש כמו פעם קודמת :( |
אחי דיג'יי ספיידר זה לא שם שצריך להתלהב ממנו
עוד בימים שנקסט הביאו אותו הוא לא היה כובש רחבות.. |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
אחי דיג'יי ספיידר זה לא שם שצריך להתלהב ממנו
עוד בימים שנקסט הביאו אותו הוא לא היה כובש רחבות.. |
אני לא מצפה לכובש רחבות
כל בנאדם אשר הוא שמנגן דברים טובים וגורם לקהל לרקוד כמו שצריך זה מספיק
לא צריך שיביאו לי את הטופ 10 דיי ג'ייז בעולם כדי שאני יהנה במסיבה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אני לא מצפה לכובש רחבות
כל בנאדם אשר הוא שמנגן דברים טובים וגורם לקהל לרקוד כמו שצריך זה מספיק
לא צריך שיביאו לי את הטופ 10 דיי ג'ייז בעולם כדי שאני יהנה במסיבה. |
זה שטויות כי אני יכול להביא לך 392483984983 דוגמאות של דיגיים שעונים למה שאתה אמרת ואני שם כסף שלא תתקרב למסיבות שלהם |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה שטויות כי אני יכול להביא לך 392483984983 דוגמאות של דיגיים שעונים למה שאתה אמרת ואני שם כסף שלא תתקרב למסיבות שלהם |
אתגר מעניין
יאללה שחר אני רוצה 5 שמות
מספיקים לי רק 5 |
|
|
|
|