return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
חילן בדום.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
Q-PiXeL
טוב אז גם אני בסוף הייתי בדום
מסכים אם מה שנאמר פה על יואן למרות שלא שמעתי אותו בפעמים הקודמות

הדבר שהכי עיצבן אותי זה הסאונד
יצאתי עם ציפצופים מטורפים באוזניים וזה עדיין לא עבר :rolleyes:

למה אי אפשר לכוון את הווליום נורמלי???
:mad:
YuVaL
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
טוב אז גם אני בסוף הייתי בדום
מסכים אם מה שנאמר פה על יואן למרות שלא שמעתי אותו בפעמים הקודמות

הדבר שהכי עיצבן אותי זה הסאונד
יצאתי עם ציפצופים מטורפים באוזניים וזה עדיין לא עבר :rolleyes:

למה אי אפשר לכוון את הווליום נורמלי???
:mad:


אחושרמוטהההה
כוסעמק.. הרגע בדיוק קראתי את הטרד שמוש פתח על האוזניים שלו ואיך שיש לו צפצופים קבועים.

זה מפחיד אחושרמוטה.. למרות שהמצב השתפר מאתמול שיצאתי מהמועדון.. עדיין.. עכשיו אני שומע נורא עמום כאילו מישו סגר לי את ה
MID
ב
EQ
של האוזן.. ויש לי צפצופים נוראים.. זה כזה מעצבןןןןן

לא חוזר יותר למועודונים.. זהו.
DjChook
ואו איזה ביקורות

מזל שלא באתי :)

מתי ארמין שוב מתי ;)
omergunr
לפי התמונות .. היה קהל מאודדדדד יפהההה
YuVaL
כן היה קהל יפה.. אבל לא היה הרבה קהל
לאומת זאת אני מסתכל על הקהל שהיה בזונה בחולון במרקו וי.. וזה נראה לי שם כאילו הרימו הפקה בכמה רמות ממה שהיה בדום

מישהו היה שם?...

ד"א -

איזה רימיקס של
Coast 2 Coast - Home

יוהן ניגן!??...
Glenn-Holmes
אני חייב לציין שארמין שראטיתי אותו 5 פעמים בפעם שבה הוא היה הכי פחות טוב הוא היה בכמה רמות מעניין יותר מבחינתי מאשר יוהן של אתמול

בואו בהמוניכם לארמין
עוד חודש וחצי
omergunr
נבוא בכיף.:D
cluBBer
מישהו ידעה ש
DJ ISIS
מגיעה ל
VELVET?

YuVaL
מי זאת מיס איסיס ומה היא מתקלטת?..
cluBBer
quote:
Originally posted by YuVaL
מי זאת מיס איסיס ומה היא מתקלטת?..


משום מה נראה לי
טכנו

Shahar
כרגיל אני רואה את התגובות וכל כך שמח שלא הייתי שם
כרגיל צדקתי..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
כרגיל אני רואה את התגובות וכל כך שמח שלא הייתי שם
כרגיל צדקתי..


כרגיל?

לא היית גם בפרי קורסטן וטעית

בדייב סימן לא היית וטעית

בסאשה לא היית ואווווייי טעית כמו שבחיים בן אדם לא טעה

אז פעם אחת צדקת
"כרגיל"

הדבר היחיד שרגיל פה זה התגובות התמוהות שלך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement