| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
טוב אז גם אני בסוף הייתי בדום
מסכים אם מה שנאמר פה על יואן למרות שלא שמעתי אותו בפעמים הקודמות
הדבר שהכי עיצבן אותי זה הסאונד
יצאתי עם ציפצופים מטורפים באוזניים וזה עדיין לא עבר :rolleyes:
למה אי אפשר לכוון את הווליום נורמלי???
:mad: |
אחושרמוטהההה
כוסעמק.. הרגע בדיוק קראתי את הטרד שמוש פתח על האוזניים שלו ואיך שיש לו צפצופים קבועים.
זה מפחיד אחושרמוטה.. למרות שהמצב השתפר מאתמול שיצאתי מהמועדון.. עדיין.. עכשיו אני שומע נורא עמום כאילו מישו סגר לי את ה
MID
ב
EQ
של האוזן.. ויש לי צפצופים נוראים.. זה כזה מעצבןןןןן
לא חוזר יותר למועודונים.. זהו. |
|
|