|
חילן בדום.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Koby
אלכס...רגע לפני שאתה מתקשר....
קוראים לו מוריס:nervous: |
יש חסוי מה תה דואג.. |
|
|
| oDrori |
| ארג, אני סוגר. שמישהו יקליט |
|
|
| omergunr |
רגע מרקו וי ויוהן חילן זה באותו יום?
באותו מועדון ?
אני מבולבול :nervous: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה קרה אתה משתמש בביטויים של אשכנזים? |
אני מנסה להיות אשכנזי זה נראה כיף
פחחחח |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני מנסה להיות אשכנזי זה נראה כיף
פחחחח |
לאיזה פח התכוונת? פחחחחח אשפה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by omergunr
רגע מרקו וי ויוהן חילן זה באותו יום?
באותו מועדון ?
אני מבולבול :nervous: |
חילן בדום בתל אביב
מרקו וי בזונה בחולון |
|
|
| YuVaL |
OMGWTFBBQ :P:P
אללללה יוהןןןןןןןןן מלחמה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
יאללה אני שם
כולי תקווה שלא יאכזבו ויתנו לו לנגן מעט מדי - בכל זאת ליין שאני לא מכיר ואין לו רקורד עד כה של ייבוא שמות גדולים מהסצינה |
|
|
| sh33p |
גם אני קופץ לשם
בתקווה שיכניסו אותי :nervous: |
|
|
| Glenn-Holmes |
אוקיי חזרתי אחרי בערך שעתיים וחצי סט של יוהן
לצד רקגעים מהנים , רגעים מצחיקים וסתם רגעים אני חייב לציין שזה היה הסט הגרוע ביותר ששמעתי בוודאי מחילן - בשלוש הפעמים הקודמות שראיתי אותו הוא היה טוב יותר
חילן נורא אוהב את האפקטים של הסי די גיי 1000 ותאמת? זה נורא מוסיף כשהוא משתמש בהם בנקודות מסוימות
הבעיה שלו שבלטה יתר על המידה הלילה היא יכולת טכנית טובה פחות במקסוס
המון בריחות מורגשות פחות ומורגשות הרבה יותר
אגף הקטעים לא זיהיתי יותר מדי וחלק זיהיתי באיחור
סולטווטר היה כיף לשמוע (אחרי שהצלחתי להבין בתוך כל הרעש שזה זה) אבל אוי יוהן יוהן...איפה בניית הסט...קטע אלקטרו אחרי קטע מלודי עמוס פאדים?
killing the vibe
זה בדיוק משזה עשה - וזה קרה לו יותר מפעם אחת בסט
מבחינתצ בחירת קטעים שלא הכרתי היו כמה קטעים מאוד מעניינים - לא מספיק לטעמי
בתוך כל זה אפשר להגיד גם דברים טובים
יש ליוהן קשר טוב מאוד עם הקהל
זה יכול להיות חיובי (סבלני מאוד לקהל, לוחץ תיד ומחייך גם אם באים אליו ממש באמצע המיקס, מטריף את הקהל ע"י תנועות על העמדה ) וזה יכול להיות שלילי
(אתה די ג'יי יוהן לא אמ סי - תניח תמיקרופון בצד)
שורה תחתונה :
בלי בניית סט מיוחדת (ואפילו סט חסר כיוון) עם קטעים טובים פה ושם (זה כבר דיעה אישית יהיו בוודאי כאלה שאהבו יותר) ועם טכניקה בינונית מאוד אני בטוח שהדי גיי שראיתי הלילה לייב הוא כבר מזמן לא אורח של כבוד בטופ של הדי גיים עבורי |
|
|
| markfeldman |
טוב, גם אני לא זיהיתי מי יודע מה הרבה קטעים, הוא ניגן פול חומר חדש וטוב שכך !
מה כן היה, הפעם אני לא ארשום את כל הרשימה מפאת חוסר הזיהוי:
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up 4 Detroit
Zehavi & Rand - Paroxetine
Tiesto - Lethal Industry
Johan Gielen - Physical Overdrive
R.K. - Plastic Fantastic
Yves Deruyter - Born Slippy
U2 - Staring At The Sun (Brothers In Rhythm)
Chicane - Saltwater |
|
|
| YuVaL |
טוב.. אני אישית הגעתי עם ציפיות מאוד גבוהות לשמוע את יוהן אחרי המסיבה הקודמת.. שהייתה לפני איזה 3 שנים.. שבה הוא פירקקקק לחתיכות את כל הקהל..
אבל לצערי הרב, התאכזבתי ובגדול.
קודם כל בוא נגיד שסאונד סיסטם של הדום זה המערכת סאונד הכי גרוע ששמעתי בארץ.. לא שיש לי ניסיון גדול.. אבל הסאונד היה נשמע כמו גוש אחד ענקי.. יותר מדי באס שגרם לכל הצלילים הגבוהים להשמע מחורבשים לגמרי.. ועכשיו אני יושב פה וכותב לכם עם צפצופים עצבניים באוזניים ואני בקושי שומע.
יוהן התחיל לאט.. רגוע, כמו תמיד יוהן מחייך ובאמת כמו שאילן אמר יוצר קשר מצויין עם הקהל.. אבל לקראת אמצע הסט שהתחילו להזרים לו דרניקים.. הבנאדם התהפך לגמרי.. הוא היה שיכור טילים, והחליט שהוא מתלהב מאוד מהאפקט לופ של ה
CDJ 1000
והחליט להשתמש בו בכמעט כל טראק עד סוף הסט.
אפילו שהוא ניגן את
PAROXTINE
של זהבי ורנד.. שהוא קטע מפציץ, הוא החליט שבא לו להרוס את העלייה לגמרי ועשה איזה לופ של דקה וחצי והרס לגמרי את הקטע.
אבל יש לי עדיין כמה נקודות אצלי כי הוא ניגן קטע של קוב =).
בקיצור, אני אישית התאכזבתי מאוד. רמת מקסוס נמוכה מאוד מצד יוהן, המיקסים היו נורא כבדים ולא זורמים, המון בריחות. הבחירת מוסיקה שלו גם לא הייתה משו, אבל אני מאמין שזה בגלל שהוא היה ממש ממש שיכור. פעם הבאה שמביאים דיי ג'יי בסדר גודל כזה.. עדיף שיבדקו שהוא לא הפוך עוד לפני שהוא מתחיל את הסט, ואחרי זה לתת לו עוד ועוד דרינקים, כי זה ממש ממש הרס.
בקיצור, אכזבה. |
|
|
|
|