|
I Love Techno 2006 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Das een plaat zoals Knights Of The Jaguar
|
dat ge die hier vermeldt, wat een schijf !! Die raak je indeed nooit beu, pure klasse was en is die plaat nog altijd |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
maar The Man With The Red Face heb ik precies nooit iets gevonden. Heb et niet zo begrepen op sax/trompet/whatever in nummers. |
Same here, kheb die nooit goed gevonden, eerder storend :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Same here, kheb die nooit goed gevonden, eerder storend :( |
ik sluit mij hier eveneens bij aan :( |
|
|
| kokkenmaster |
Was wel een ok editie. Niet te hard, niet te zacht, net goed met Joris Voorn, Shinedoe en James Holden als besten die ik zag. Enige mindere was de overdreven hitte bij Tiga (waar kwam dat plots vandaan) maar voor de rest heb ik mij meer dan geamuseerd bij een, voor mij niet alledaags, technofestijn.
Nog 2 dingen:
* grappig om Jonas Steur te zien geven bij Rush in de Switch Room. Zo zie je dat een trance-producer/dj best wel openstaat voor meerdere stijlen (y)
* de controle na ILT. Toen we richting Brugge aan de kant moesten gaan staan, ons papieren moesten afgeven en de motor volgen tot aan Drongen waar ik enkele vragen kreeg en wat evenwichtstests moest afleggen... Uiteraard had ik niks genomen of bij waarna ik er na een half uurtje weer mocht vertrekken. Khad liever een half uur vroeger in mijn nest gelegen :whip: |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
de controle na ILT. Toen we richting Brugge aan de kant moesten gaan staan, ons papieren moesten afgeven en de motor volgen tot aan Drongen waar ik enkele vragen kreeg en wat evenwichtstests moest afleggen... Uiteraard had ik niks genomen of bij waarna ik er na een half uurtje weer mocht vertrekken. Khad liever een half uur vroeger in mijn nest gelegen :whip: |
Hebben net hetzelfde meegemaakt, best wel grappig dat ze u eerst enkele kilometers laten volgen om dan de wagen helemaal ondersteboven te halen. Uit de auto voor ons vloog het ene zakje na het andere buiten. Onze chauffeur heeft de test met glans doorstaan ondanks haar niet zo nuchtere toestand :cool: |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by kirstolas
Hebben net hetzelfde meegemaakt, best wel grappig dat ze u eerst enkele kilometers laten volgen om dan de wagen helemaal ondersteboven te halen. Uit de auto voor ons vloog het ene zakje na het andere buiten. Onze chauffeur heeft de test met glans doorstaan ondanks haar niet zo nuchtere toestand :cool: |
Bij mij zijn ze nooit in de auto geweest. Misschien heeft mijn verveelde houding ertoe bijgebracht dat ik zo snel mogelijk terug mocht vertrekken :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
* grappig om Jonas Steur te zien geven bij Rush in de Switch Room. Zo zie je dat een trance-producer/dj best wel openstaat voor meerdere stijlen (y) |
Ahhhhh...was jij die gast met dat ILT-shirt die hem de hand schudde? :tongue3 j/k ;)
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Zoek het 'I (l) TRANCE' tshirt. Dat zal ik dan zijn :D |
Vooral erg leuk om Jonas de hele nacht helemaal uit zijn dak te zien gaan! Wat een energie zeg...ongelofelijk :eyes:
Kvond Rush in de Switch Video Room trouwens wel "pittig", maar goed, ben geen techno chica pure sang vrees ik :nervous:
Wel blij dat wij niet naar de kant van de weg gehaald zijn door de flikken en gewoon door konden rijden naar huis! :o |
|
|
| Transara |
Zooooo, mijn eerste Techno feestje overleefd:D
Ik vond het helemaal super, maar was vooral blij met mijn oordoppen, want ik denk dat mijn arme oortjes het anders niet overleefd hadden :eyes:
Is zeker voor herhaling vatbaar, alleen niet iedere maand :tongue2
Ben toch nog teveel verknocht aan mijn trance...:toocool: |
|
|
| Gotcha85 |
Heerlijk feestje, om eerlijk te zijn heb ik t in Nederland nog nooit zo goed meegemaakt. Strak georganiseerd en hartstikke goed sfeertje.
Hoogtepunten waren toch wel de enorm vette live-act van Technasia, Valentino Kanzyani en Tiga, die het heerlijk afsloot.
Minpuntje was de hitte, hoewel het toch wel iets heeft als je met duizenden mensen keihard staat te stinken :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
bezig met downloaden, dadelijk eens beluisteren :) |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ahhhhh...was jij die gast met dat ILT-shirt die hem de hand schudde? :tongue3 j/k ;) |
Geen handjes geschud. Wel hem erop gewezen wat er op mijn tshirt stond en hij kon er wel mee lachen :)
 |
|
|
|
|