|
I Love Techno 2006 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
"Amper" 13000 bezoekers, paar jaar geleden waren dat er nog meer dan 30.000 |
Dat viel me ook net op als ik het las :s
Ofwel zijn ze grandioos gemist :p |
|
|
| Magistrate |
| in het nieuwsblad dat ze daar uitdeelden stond ook 32 000 .. |
|
|
| BZRK |
| Denk dat MikeVee dat gewoon vanop HLN gekopieerd heeft, en die maken dagelijks typfouten. Tis ondertussen al gecorrigeerd daar. |
|
|
| FenixStyle |
Ben een uurke terug van Gent...
Heb ik veel techno gehoord? Neen...
Heb ik mij geamuseerd? Ja..
In het begin van de avond eerst naar Dr Lektroluv en Joris Voorn geweest. Die zetten beiden al meteen een aardig setje neer. Na een half uur hoorde ik ook al meteen dé plaat langskomen die ik kost wat kost wou horen, nl. Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez Remix). De avond was dus alvast goed begonnen. Vervolgens naar de Orange Room getrokken waar Justice bezig was. Die voldeden alvast aan de verwachtingen, wat er voor zorgde dat op muzikaal vlak deze editie toch alvast beter was dan twee jaar geleden, toen ik soms echt wel "verlopen" liep doordat ik toen amper echt goeie sets hoorde..
Daarna kwamen degenen voorwie ik vooral gekomen was: de broertjes Dewaele als Soulwax Niteversions enerzijds, en 2 Many Dj's anderzijds. Vooral als 2Many Dj's konden ze me echt bekoren. Het was wel een typisch 2 Many Dj's-setje met de gebruikelijke "hitjes": Digitalism - Zdarlight, Zombie Nation, Buy Now - For Sale, Mason - Exceeder,... Maar het was de eerste keer dat ik ze live aan het werk zag, en de hele zaal ging natuurlijk ook los, wat er dus toch voor zorgde dat het een ferm feestje was in de Orange Room.
Toen hun set afgelopen was waren we echt volledig kapot, en moesten we gewoonweg wat rusten.. Helaas zijn we niet meer op volledige krachten gekomen, waardoor we de rest van de avond ons rustig hebben gehouden.. Het was dan ook overdruk en de temperatuur was echt wel ondragelijk... Flanders Expo is dan ook een echte k*tlocatie.. ILT in de Ethias Arena met één main hall en nog 1-2 kleiner zaaltjes zou imo dan ook véééél beter zijn.. |
|
|
| Loraine |
Druggies zijn er op elk feest:rolleyes: Maar ik kan het alleen maar toejuichen dat de politie zo ferm optreedt en zoveel gasten weet te vangen! :o
Iig veel mensen gezien die met grote pupillen zich voortkauwend voortbewogen: altijd kansloos om te zien :stongue:
Één van ons werd zelfs aangesproken door een dealertje of we pillen wilden...neen dank u, we nemen nog wel gewoon een Red Bull :p
Zowiezo de combi XTC en een Techno-feest :nervous: Aparte combi als je het mij vraagt :clown: |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Loraine
Laurent Garnier - The Man With The Red Face
|
Jawadde, ik downloade dit plaatje om es te horen wat hier nu eigenlijk met techno bedoelt werd, turns out dat dit een ID is die ik al heel lang zocht, merci :) |
|
|
| RadiantB |
| quote: | | Jawadde, ik downloade dit plaatje om es te horen wat hier nu eigenlijk met techno bedoelt werd, turns out dat dit een ID is die ik al heel lang zocht, merci |
Nochtans is het niet echt een doorsnee techno nummer, er zitten veel meer genres in verwoven: daarom is het ook zo populair en mainstream geworden. :)
Met Jeff Mills en Joey Beltram kom je al dichter in de buurt, maar ik ken niet veel trancefans die daar zot van zijn. (niks melodie, alleen percussie met 1 enkele loop, dus redelijk hit 'n miss)
De eerste Dave Clarke vinyls zijn wel redelijk briljant.
http://www.discogs.com/release/11515
http://www.discogs.com/release/11361
http://www.discogs.com/release/18722
Toen was Belgie nog 'the place to be' voor goeie muziek. :sadgreen: (R & S Records en zo)
[/nostalgie] |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by BZRK
Denk dat MikeVee dat gewoon vanop HLN gekopieerd heeft, en die maken dagelijks typfouten. Tis ondertussen al gecorrigeerd daar. |
Ja, ik heb dat idd overgenomen van HLN, maar dat maakt niets uit. Die publiceren meestal rechtstreeks de berichten van Belga.
Hetzelfde bericht met hetzelfde cijfer stond bijv. ook op de site van GvA (ook al aangepast en op de site van de standaard (http://www.standaard.be/Artikel/Det...DMF22102006_011 nog niet aangepast). |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Jawadde, ik downloade dit plaatje om es te horen wat hier nu eigenlijk met techno bedoelt werd, turns out dat dit een ID is die ik al heel lang zocht, merci :) |
Ik kan der nie goe bij da iemand die plaat nu nog nie kent. Da komt toch u strot uit na al die jaren? :nervous:
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ja, ik heb dat idd overgenomen van HLN, maar dat maakt niets uit. Die publiceren meestal rechtstreeks de berichten van Belga.
|
Ah ok, da wist ik niet. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ik kan der nie goe bij da iemand die plaat nu nog nie kent. Da komt toch u strot uit na al die jaren? :nervous:
|
Amai, die plaat gaat me echt nooit de strot uitkomen, zelfs al moest ik die elke dag voor 5 jaar lang horen. :) Das een plaat zoals Knights Of The Jaguar, zo geweldig geniaal en klassevol dat ze nooit gaat vervelen :crazy:
En de videoclip heerst ook |
|
|
| BZRK |
| Met Knights Of The Jaguar heb ik dat ook wel, maar The Man With The Red Face heb ik precies nooit iets gevonden. Heb et niet zo begrepen op sax/trompet/whatever in nummers. |
|
|
|
|