return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
I Love Techno 2006 (pg. 3)
View this Thread in Original format
FUSyke
De line up ziet er zeer goed uit. Er komen nog wel een aantal namen bij en dan mag dat zeker DJ Hell zijn :) Het zal zeker weer uitverkocht zijn. En den dezen zal er zeker bij zijn!
The_G0dfather
Miss djax live zal hopelijk weer immens goed zyn :eyes:
Loraine
Laurent Garnier !
Joris Voorn ! (ik ben vergroeid met zijn album Future History)
James Holden...Tiefschwarz... maak me gek ! :D

ALLEEN MIJN ALLERGROOTSTE HELD, LIEB ONTBREEKT IMO!!!! :( :(
Bertn
Als KRAFTWERK op de affiche staat, dan maakt de rest van de line-up toch geen zak uit?:) Ik ga gaan, enkel en alleen om de duitse goden aan het werk te zien:)
DJ Sid
quote:
Originally posted by Bertn
Als KRAFTWERK op de affiche staat, dan maakt de rest van de line-up toch geen zak uit?:) Ik ga gaan, enkel en alleen om de duitse goden aan het werk te zien:)


²²²
Bertn
wtf, ik merk juist dat fcking dj Q-ic op de affiche staat.


een JUMPER op de affiche van ILT????

WHY???????????
domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
wtf, ik merk juist dat fcking dj Q-ic op de affiche staat.


een JUMPER op de affiche van ILT????

WHY???????????



lol is wel lachen :toothless


blijkbaar valt dat in de edm scene onder techno :(


edit: wat me nog opvalt, dat prijs elk jaar maar stijgt (wat heeft die euro het allemaal duur gemaakt :sadgreen: )
RadiantB
Q-Ic en DJ Ghost draaien zowel jump als techno, en ze sucken in beide.
Kost wat kost vermijden !
basd
Ik ben blij dat ik er ooit al eens geweest ben, voor deze line-up (alleen Carl Craig en Holden voor mij interessant) pak ik de auto/trein niet.

Kraftwerk is wel vet natuurlijk, alleen gaat waarschijnlijk maar de helft van de mensen die ze willen zien het lukken omdat de zaal te vol is..
Bertn
ILT heeft idd duidelijk zijn beste jaren gehad... De beste line-ups waren toch die van 2000 tem 2003 voor mij:)

Mystikal2006
quote:
Originally posted by Bertn
ILT heeft idd duidelijk zijn beste jaren gehad... De beste line-ups waren toch die van 2000 tem 2003 voor mij:)

+1

Ik vind da het ieder jaar slechter begint te worden...
2 jaar terug had k nog zoiets van
"ok kan altijd zijn da er een editie wat minder is"
maar na vorig jaar begin k toch serieus men twijfels te krijgen...

Anyway, ga er sowieso bij zijn
Kwestie van ilt nog een kans te geven...:toocool:
Loraine
Hmmmmm, hier MOET ik gewoon eens naatoe !

Kzag dat retourtje Gent slechts 22 euri is, dus dat wordt nog leuk ! :crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement