|
I Love Techno 2006 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| De line up ziet er zeer goed uit. Er komen nog wel een aantal namen bij en dan mag dat zeker DJ Hell zijn :) Het zal zeker weer uitverkocht zijn. En den dezen zal er zeker bij zijn! |
|
|
| The_G0dfather |
| Miss djax live zal hopelijk weer immens goed zyn :eyes: |
|
|
| Loraine |
Laurent Garnier !
Joris Voorn ! (ik ben vergroeid met zijn album Future History)
James Holden...Tiefschwarz... maak me gek ! :D
ALLEEN MIJN ALLERGROOTSTE HELD, LIEB ONTBREEKT IMO!!!! :( :( |
|
|
| Bertn |
| Als KRAFTWERK op de affiche staat, dan maakt de rest van de line-up toch geen zak uit?:) Ik ga gaan, enkel en alleen om de duitse goden aan het werk te zien:) |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Bertn
Als KRAFTWERK op de affiche staat, dan maakt de rest van de line-up toch geen zak uit?:) Ik ga gaan, enkel en alleen om de duitse goden aan het werk te zien:) |
²²² |
|
|
| Bertn |
wtf, ik merk juist dat fcking dj Q-ic op de affiche staat.
een JUMPER op de affiche van ILT????
WHY??????????? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
wtf, ik merk juist dat fcking dj Q-ic op de affiche staat.
een JUMPER op de affiche van ILT????
WHY??????????? |
lol is wel lachen :toothless
blijkbaar valt dat in de edm scene onder techno :(
edit: wat me nog opvalt, dat prijs elk jaar maar stijgt (wat heeft die euro het allemaal duur gemaakt :sadgreen: ) |
|
|
| RadiantB |
Q-Ic en DJ Ghost draaien zowel jump als techno, en ze sucken in beide.
Kost wat kost vermijden ! |
|
|
| basd |
Ik ben blij dat ik er ooit al eens geweest ben, voor deze line-up (alleen Carl Craig en Holden voor mij interessant) pak ik de auto/trein niet.
Kraftwerk is wel vet natuurlijk, alleen gaat waarschijnlijk maar de helft van de mensen die ze willen zien het lukken omdat de zaal te vol is.. |
|
|
| Bertn |
| ILT heeft idd duidelijk zijn beste jaren gehad... De beste line-ups waren toch die van 2000 tem 2003 voor mij:) |
|
|
| Mystikal2006 |
| quote: | Originally posted by Bertn
ILT heeft idd duidelijk zijn beste jaren gehad... De beste line-ups waren toch die van 2000 tem 2003 voor mij:) |
+1
Ik vind da het ieder jaar slechter begint te worden...
2 jaar terug had k nog zoiets van
"ok kan altijd zijn da er een editie wat minder is"
maar na vorig jaar begin k toch serieus men twijfels te krijgen...
Anyway, ga er sowieso bij zijn
Kwestie van ilt nog een kans te geven...:toocool: |
|
|
| Loraine |
Hmmmmm, hier MOET ik gewoon eens naatoe !
Kzag dat retourtje Gent slechts 22 euri is, dus dat wordt nog leuk ! :crazy: :crazy: |
|
|
|
|