|
I Love Techno 2006 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| dat waren dan ook de enige échte techno-edities he. de jaren ervoor stonden namen als MIKE, tiesto, YDR, Daft punk... allemaal op ILT he. |
|
|
| kirstolas |
| I'm in the yellow room if ya need me :crazy: |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Bump
Kaarten zijn toegekomen :)
Toch wel eens benieuwd naar James Holden en Kraftwerk. |
|
|
| ATL_Trancer |
is there any TA meetup?
id love to meet some of you crazy people :p :crazy: |
|
|
| Loraine |
| Verdomme...nog ruim 1 week te gaan... Zo'n zin in ILT ! :crazy: |
|
|
| Loraine |
yeah baby yeah....eerst ff examen doen (arbeidsrecht) zaterdag daarna door naar Breda en planken naar Gent ! :toothless :toothless |
|
|
| ATL_Trancer |
| does anyone know of any nice bars or lounges in Gent that would be a good place to spend saturday afternoon and early saturday evening? thanks :thepirate |
|
|
| pooley |
| people from Ghent, represent please |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by pooley
people from Ghent, represent please |
google
:o |
|
|
| pooley |
Ej foorwijf, moogt toch ne mensen proberen verder te helpen zeker.
Maakt u nuttig. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by pooley
Ej foorwijf, moogt toch ne mensen proberen verder te helpen zeker.
Maakt u nuttig. |
hey kakventje, vind ge uzelf nuttig, met te verwijten, toe ga naar mama, ze heeft vis gebakken :rolleyes:
hebt nog niet gedaan met mij zene :whip: |
|
|
| Xilver |
| Oh dear, flamewar. Me snel efkes moeien, of 'k geraak mijne naam kwijt. |
|
|
|
|