|
I Love Techno 2006 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Zo maar eens met Saar tickets reserveren.
Wordt een drukke dag :wtf: Examen van 10-12:30 in Utrecht daarna via Den Haag naar Breda voor de (private) pré-party. :crazy: |
|
|
| Gonzo |
| Ben echt nog aan het twijfelen :toothless |
|
|
| mrcanon |
| Ik heb het allemaal wel gezien, 3 x ILT gedaan (2003 - 04 - 05). Beste jaar was 2003 toen techno nog techno was. In 2004 was het ook wel goed, maar stukken minder en vorig jaar was het alleen Dave Clarke die mij kon bekoren. Elke goeie technodj is op die stomme minimaltrein gesprongen en daar krijg ik het schijt van. Ok er bestaan wel hier en daar goeie minimalplaten, maar over het algemeen is het dikke crap. Minimal = beetje kraken en piepen. Techno is in mijn ogen zo dood als een pier. Best dat ik op de juiste moment naar trance ben beginnen luisteren. Dankzij BZRK ben ik daar beetje bij beetje in gerold. Ik was techno gewoon ook beu. |
|
|
| IgnazZio |
| Ik ga met m'n vriendin, maar enkel en alleen omdat ze het vroeg. Anders ging ik niet. Kan nog feestje worden, niet 100% m'n stijl maarja :) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Ben echt nog aan het twijfelen :toothless |
Gewoon meegaan Gonzo! Transara en ik gaan iig via Breda naar Gent....en de tickets zijn al binnen! :D
Heb er boel veel zin in...Cliff heeft alvast voor de techy aftrap gezorgd vorig weekend :crazy: :crazy: Dan zou het toch echt naar meer moeten gaan smaken zo onderhand ? :thepirate |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Ik ga met m'n vriendin, maar enkel en alleen omdat ze het vroeg. Anders ging ik niet. Kan nog feestje worden, niet 100% m'n stijl maarja :) |
amai, ge hebt nog sjans. mijn vriendin vraagt me meestal om mee te gaan naar de Magical Flying Thunderbirds:toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Mijn vriendin vraagt mij om mee te gaan naar feestjes met M.I.K.E. enzo :rolleyes:
:p |
|
|
| Mystikal2006 |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ik heb het allemaal wel gezien, 3 x ILT gedaan (2003 - 04 - 05). Beste jaar was 2003 toen techno nog techno was. In 2004 was het ook wel goed, maar stukken minder en vorig jaar was het alleen Dave Clarke die mij kon bekoren. |
200% mee akkoord mrcanon...
waar zijn de "echte" oude technonamen? geen Liebing geen Cox geen Bailey geen.... vind da het een beetje weg heeft van i love minimal dees jaar, net als vorig jaar trouwens.... spijtig dat zo'n "wereldje" in 3 jaar volledig instort... |
|
|
| Bertn |
tja, ik ben persoonlijk al blij dat gans die schranzhype olv. liebing dood is. dat was nog eens belachelijke techno. cox moet ik ook niet zien, want die kerel draait ook allang geen techno meer, maar een allegaartje van allerlei hitjes. dus die 2 mogen van mij gerust van ILT wegblijven eigenlijk
;) |
|
|
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by Bertn
amai, ge hebt nog sjans. mijn vriendin vraagt me meestal om mee te gaan naar de Magical Flying Thunderbirds:toothless | Ze luistert daar ni naar, ze wilt gewoon ni alleen me een vriendin en die haar lief gaan :p |
|
|
| Mystikal2006 |
| quote: | Originally posted by Bertn
tja, ik ben persoonlijk al blij dat gans die schranzhype olv. liebing dood is. dat was nog eens belachelijke techno. cox moet ik ook niet zien, want die kerel draait ook allang geen techno meer, maar een allegaartje van allerlei hitjes. dus die 2 mogen van mij gerust van ILT wegblijven eigenlijk
;) |
ja ok, dees zijn mss verkeerde namen om mijn standpunt duidelijk te maken... alhoewel ik niet te klagen had over liebing zijn set op tomorrowland...
wat ik bedoel is gewoon da er hoe langer hoe minder "techno" gedraaid word op ilt...
binne enkele jaren kunnen ze beter hun naam veranderen naar i love minimal
zeg niet dat de line-up slecht is, helemaal niet! maar het valt toch duidelijk op dat er hoe langer hoe minder techno gedraaid word...
anyway voor mij ware de beste edities die van 2003 en 2003 outdoor ;) |
|
|
|
|