|
סט ראשון!
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
חברים
מיקססתי אתמול סט שיצא לפי דעתי ממש טוב
ולהלן הטראקליסט
01. Aura - Destination Skyline
02. Dumonde - Never Look Back [DJ Tiesto Remix]
03. 4 Strings - Into The Night [Original Mix]
04. Paul Van Dyk - Tell Me Why [Vandit Mix]
05. Rank 1 - Awakening
06. Flutlicht - Icarus [Deadalus Mix]
07. Yoda - Definitley [Original Mix]
08. Dirt Devils - The Drill [Evacuation Remix]
09. Yoji Biomehanika - Ding A Ling [DJ Scot Project Remix]
10. Yves Deruyter - Back To Earth [Public Domain Remix]
11. Nu NRG - Dreamland
שיפורים, הצעות ועוד בשביל להגיע לסט המושלם בשביל דיסק הדמו שלי יתקבלו בברכה. |
|
|
| DjChook |
אחי
שכחת לשאול איך הופעים מהמיני למחשבב |
|
|
| Scorchio |
נראה לי שאפשר עם כבל
USB |
|
|
| eXeTik |
| למה טראקליסט כזה ישן?! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
נשמע נחמד אבל כמו ש
ex
אמר זה דיי ישן |
|
|
| Scorchio |
אז כמו שאמרתי
הצעות ושיפורים ייתקבלו בברכה
אם למישהו יש משהו יותר טוב להציע אני יישמח |
|
|
| DjChook |
זה גם מה שאני אמרתי באייסיקו
לקראת הסוף הוא הרביץ משהו חדש
YOJI
בכל מקרה, מה המצב נמסיס הרבה זמן לא שמענו ממך |
|
|
| warpedd_ |
חחח
זה ממש דומה למה שאלה גוטמן נגנה במסיבה שהיתה בפורים ברעננה |
|
|
| eXeTik |
רוצה המלצה לסט...?
1. norman_dj-go_back_dj_session_one_303_mix
2. russenmafia-afraid_of_us__original
3. cj bolland - The Prophet (Shockwave's New Arch Remix).
4. Avatar - Red Planet [Reverbs Mix]
5. yoji biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Mix)
6. dee dee - Forever (Megara vs. DJ Lee Remix)
7. ian_van_dahl-will_i__flutlicht_remix
8. dj swam - the ground (hennes&cold remix)
9. Accuface - Lets Strike It Up
10. marc la cruz n ace da brain - dancing in the dark (dj wag remix)
עכשיו מי מתנדב למקסס את זה?
איזה טראקליסט עצבני...
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל סחטיין על הסט הראשון צח....
גם אני באתי להגיד שזה ממש דומה למה שאלה גוטמן תקלטה
אני לא הכי רואה איפה ה 4 סטרינגס נכנס בכל הקטע של ההארד העצבני הזה וגם דרימלנד... אבל לא נורא
אקס... טראקליסט עצבני בטירוף
אבל למה הטראק של מארק לה קרוז שם??
חשבתי אתה הולך על חדשים |
|
|
| eXeTik |
כן, אבל הוא לא כ-ז-ה ישן
סתם עשיתי חיפוש של 5 דקות בהארד דיסק של טראקים טובים להציע
איזה בן-זונה של סט זה יכול להיות אם מישהו ימקסס את זה! |
|
|
|
|