|
SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Bara för att uppmärksamma ordentligt för Swe-TA folket får detta en egen tråd :gsmile:
Sist var vi 21 pers ombord men alla kunde tyvärr inte dyka upp.
Vi får se om vi kan slå rekord denna gång då.
Alla Swe-TAs är välkomna!!
Gamla som nya medlemmar!!
Aktiva som osynliga!!
Vid bra väder ses vi på däck 8 utomhus på styrbord sida. Ni ser på bilden ungefär vart det ligger.
Vid dåligt väder ses vi på däck 8 vid spelautomaterna, bakom dansgolvets övre bar Kl.14:00

Sen går vi ut på däck och tar ett gemensamt kort!
Sen får ni för guds (AvB) skull inte missa de Swe-TA DJs som ska spela på kryssen...
Golv: Future Lounge / Sailors Pub
Jag/Steve spelar mellan 07:00 - 08:00!
ScuL spelar mellan 09:00 - 10:00!
Hitta till Siljaterminalen från tunnelbanan

Ses ombord // Steve
|
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sist var vi 21 pers ombord men alla kunde tyvärr inte dyka upp.
|
:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
:rolleyes: :rolleyes: |
Ett hett tips till alla... ta en kisspaus alt. konstpaus innan 14:00 :toothless |
|
|
| Laszlo |
Coolers.. :)
Denna gången ska jag vänta mer än 10 sekunder innan jag ger upp...senast var det inte en käft på plats typ en minut efter utsatt tid :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
I'll be there!
Fan "gubbs", inte långt kvar nu :D |
|
|
| jofawe |
| jag satt faktiskt och åt då vid 14 ... :P |
|
|
| Cham |
Kommer som sist :) (som en trogen läsar-TA, skriver typ aldrig)
Nu får folk ta o lägga in larm på mobilen så de kommer ihåg ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ett hett tips till alla... ta en kisspaus alt. konstpaus innan 14:00 :toothless |
konstpaus, kisspaus, ont i magen paus, kalla det vad du vill men gör det innan 14.00 bara ;) |
|
|
| Akia |
| Jag kommer oxå! Och naturligtvis är jag på dansgolvet när ni, Steve och ScuL spelar! :toocool: ...när sover man... :crazy: ? |
|
|
| Braxen |
Styrbord e höger sida, right ?
;) |
|
|
|
|