return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 
SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Bara för att uppmärksamma ordentligt för Swe-TA folket får detta en egen tråd :gsmile:


Sist var vi 21 pers ombord men alla kunde tyvärr inte dyka upp.
Vi får se om vi kan slå rekord denna gång då.
Alla Swe-TAs är välkomna!!
Gamla som nya medlemmar!!
Aktiva som osynliga!!

Vid bra väder ses vi på däck 8 utomhus på styrbord sida. Ni ser på bilden ungefär vart det ligger.
Vid dåligt väder ses vi på däck 8 vid spelautomaterna, bakom dansgolvets övre bar Kl.14:00

Sen går vi ut på däck och tar ett gemensamt kort!



Sen får ni för guds (AvB) skull inte missa de Swe-TA DJs som ska spela på kryssen...

Golv: Future Lounge / Sailors Pub
Jag/Steve spelar mellan 07:00 - 08:00!
ScuL spelar mellan 09:00 - 10:00!

Hitta till Siljaterminalen från tunnelbanan



Ses ombord // Steve
jofawe
braaa stefan!
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Sist var vi 21 pers ombord men alla kunde tyvärr inte dyka upp.


:rolleyes: :rolleyes:
ScuL
jag är där ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
:rolleyes: :rolleyes:


Ett hett tips till alla... ta en kisspaus alt. konstpaus innan 14:00 :toothless
Laszlo
Coolers.. :)

Denna gången ska jag vänta mer än 10 sekunder innan jag ger upp...senast var det inte en käft på plats typ en minut efter utsatt tid :)
SWE_TRANCE
I'll be there!
Fan "gubbs", inte långt kvar nu :D
jofawe
jag satt faktiskt och åt då vid 14 ... :P
Cham
Kommer som sist :) (som en trogen läsar-TA, skriver typ aldrig)
Nu får folk ta o lägga in larm på mobilen så de kommer ihåg ;)
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ett hett tips till alla... ta en kisspaus alt. konstpaus innan 14:00 :toothless


konstpaus, kisspaus, ont i magen paus, kalla det vad du vill men gör det innan 14.00 bara ;)

Akia
Jag kommer oxå! Och naturligtvis är jag på dansgolvet när ni, Steve och ScuL spelar! :toocool: ...när sover man... :crazy: ?
Braxen
Styrbord e höger sida, right ?

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement