|
Samensmelting BETA-NLTA (BL) ? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dus laat het gewoon zoals het is, en voel je niet geremd om hier te posten als de behoefte daaraan er is. :) |
kdenk ook dat dit het best is:) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
Ik zou zelfs eerder opteren voor VLTA en WATA.
Vlaamse Tranceaddicts en Waalse Tranceaddicts :D
aangezien ik toch lid ben van een vlaams getinte politieke partij :tongue2 |
zitten toch op frta, dus don't bother |
|
|
| Antony |
| slecht idee, sluit me aan bij jasperovitsj |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zitten toch op frta, dus don't bother |
hoe is da eigelijk almaal gekomen? waren de vlamingen eerst ofzo waardoor de walen naar frta zijn afgezakt... voor hetzelfde geld was er geen plek voor ons en hádden we wel moeten samenzitten op nlta. :nervous: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Antony
hoe is da eigelijk almaal gekomen? waren de vlamingen eerst ofzo waardoor de walen naar frta zijn afgezakt... voor hetzelfde geld was er geen plek voor ons en hádden we wel moeten samenzitten op nlta. :nervous: |
jah ik heb in den tijd met Tiger enz aan Swamper gevraagd om een Belgisch subforum op te starten. dno of er toen al Walen op FRTA zaten... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Antony
hoe is da eigelijk almaal gekomen? waren de vlamingen eerst ofzo waardoor de walen naar frta zijn afgezakt... voor hetzelfde geld was er geen plek voor ons en hádden we wel moeten samenzitten op nlta. :nervous: |
Vlak nadat ons forum werd geopend moesten we een moderator kiezen en om een of andere reden glipte de communotaire problemen binnen. Lang verhaal kort, doordat de Vlaams-talige toen in de meerderheid waren (en nu miss nog, ik weet het niet) zijn de Frans-talige maar naar FRTA geëmigreerd. Langs de ene kant een spijtige zaak, langs de andere kant zou het totaal waanzin zijn geweest om volledig tweetalig te posten.
VLTA en WATA, zou misschien en optie zijn geweest, maar als je ziet hoelang er gezaagd is moeten worden achter een Belgisch forum, kan je nog lang wachten vooraleer onze Swamper zoiets aanvangt.
In principe is BETA zo goed al VLTA, maar toch zitten (of zatten toch) hier van tijd tweetalige broeders en derbij BETA klinkt koeler dan VLaTAart
En een BETA/ NLTA fusie, over mijn lijk! |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
VLTA en WATA, zou misschien en optie zijn geweest, maar als je ziet hoelang er gezaagd is moeten worden achter een Belgisch forum, kan je nog lang wachten vooraleer onze Swamper zoiets aanvangt.
|
er is helemaal niet achter gezaagd geweest dacht ik ze, de mods zeiden gewoon dat we met minstens zoveel man moesten zijn, en dat waren we toen.
edit: DIT was dus de thread met de officiële aanvraag =) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
er is helemaal niet achter gezaagd geweest dacht ik ze, de mods zeiden gewoon dat we met minstens zoveel man moesten zijn, en dat waren we toen.
edit: DIT
was dus de thread met de officiële aanvraag =) |
Nee er is al een veel oudere thread, degeen waar ik een van mijn eerste posts in zette :p, ik zal ze eens zoeken |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Nee er is al een veel oudere thread, degeen waar ik een van mijn eerste posts in zette :p, ik zal ze eens zoeken |
hah zalig, doen! grappig om dat terug te lezen; die laatste pagina's van die thread gaan al direct over vrouwen =p |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Loraine
Dat jij dat SERIEUS neemt ? :wtf: |
:stongue:
Diene krijgt al schrik. Hij wilt het beta gedeelte onder zijn controle houden en dat gaat niet lukken met nederlanders er bij. Ook zal hij zijn beta feest niet meer kunnen organiseren. ;)
PS:
Ik ben er niet tegen, op voorwaarde dat de Nederlanders frans leren. |
|
|
| Bertn |
| Die samensmelting zou ik ook niet zo zien zitten eerlijk gezegd. Als je dat NLTA forum bekijkt en leest, zie je toch dat het er daar heel anders aan toe gaat dan hier:) |
|
|
|
|