|
Samensmelting BETA-NLTA (BL) ? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by christina
en dan gaan wij allemaal hollands moeten praten:nervous: :D |
is dat nou geen strak plan?! ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
geloof niet wat hij zegt hij meent da niet, hij wilt gewoon weer politiek correct overkomen door te zeggen da het 1 niet beter is dan het ander :tongue3 |
Haha :D
nu ik men post opnieuw lees moet ik wel zeggen dat ik het anders moet formuleren. De ene zenne smaak is wel "beter" dan de andere... Maar de muziekgenres die binnen die persoon zen smaak vallen bepalen niet of je een goede smaak hebt of niet :D
If that made any sense :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Bertn
Als je dat NLTA forum bekijkt en leest, zie je toch dat het er daar heel anders aan toe gaat dan hier:) |
Ja meer cafépraat enz :o |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Kelly*
is dat nou geen strak plan?! ;) |
strakker dan jij in elke geval |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by X-Tune
strakker dan jij in elke geval |
Spreekt ge uit ervaring ofzo?
Kelly, wilt u deze bewering toelichten?
komaan, feiten X-tuna, Kelly, een van de twee, ik wil feiten!!! |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Spreekt ge uit ervaring ofzo?
Kelly, wilt u deze bewering toelichten?
komaan, feiten X-tuna, Kelly, een van de twee, ik wil feiten!!! |
pics or stfu :clown: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by ConFig
pics or stfu :clown: |
pics van wat? |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by X-Tune
strakker dan jij in elke geval |
hiervan :whip: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by ConFig
hiervan :whip: |
kelly ge hebt touche^^ hij wilt u zien;) |
|
|
| X-Tune |
| Dat sterretje achter Kelly* haar nickname, wilt dat iets zeggen? Ik kan me zoiets wel inbeelden. :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Dat sterretje achter Kelly* haar nickname, wilt dat iets zeggen? Ik kan me zoiets wel inbeelden. :D |
oh X, eerst dieper ingaan op dat strak gedeelte, het onderwerp niet ontwijken, de thread is nu gehijacked, dus laten we het op die koers houden |
|
|
|
|