|
Samensmelting BETA-NLTA (BL) ? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| geaccepteerd ben je hoor :p maar als politiek vluchtelinge moet je in België al paar weken in hongerstaking eer je een Belgische vlag als nationale driekleur mag gebruiken :D |
|
|
| MikeVee |
| De italianen hebben niet eens een subforum hier :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by MikeVee
De italianen hebben niet eens een subforum hier :p |
Drom, niemand die kan klagen als ik tijdelijk in Italia amnestie aanvraag :o Denk zelfs dattik nog support krijg van Le Saux, T4L en Mirea :p |
|
|
| Mirea |
Loraine....u can have amnesty @ our house!!...u know...i told u....whenever u want....we italians are waiting for u....DUTCH INVASION!!!!
:D :tongue3
LORAINE VIENI IN ITALIA E VEDRAI CHE NON TORNI PIU' IN OLANDA!!! :stongue: |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Ik sluit me aan bij Jaspers eerste reply. |
|
|
| MikeVee |
| dat er mensen zijn die dit topic serieus opvatten :stongue: :stongue: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Mirea
Loraine....u can have amnesty @ our house!!...u know...i told u....whenever u want....we italians are waiting for u....DUTCH INVASION!!!!
:D :tongue3
LORAINE VIENI IN ITALIA E VEDRAI CHE NON TORNI PIU' IN OLANDA!!! :stongue: |
Grazie, grazie Bella !!!
Ci sono ancora della camere libere ? :toothless E comprese la prima colazione ?  |
|
|
| Loraine |
Helaasch Kitler... Benny is op vakantie he :p
Niks:  |
|
|
| MikeVee |
| Binnen een dag of 10, dan is CygnusX terug. :p |
|
|
| Mirea |
| quote: | Originally posted by Loraine
Grazie, grazie Bella !!!
Ci sono ancora della camere libere ? :toothless E comprese la prima colazione ? |
:D ....theres always a free room for u...ALL INCLUSIVE!!!
u can have also a special LIVE SET from Manny :toothless |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Mirea
:D ....theres always a free room for u...ALL INCLUSIVE!!!
u can have also a special LIVE SET from Manny :toothless |
:crazy: :crazy: Loes is officieel geaccepteerd en geadopteerd door de Italos vanaf heden.... :D Grazie Claudia !
Kben benieuwd hoe Mr.Sam het daar NU naar zijn zin heeft in Roma: Als hij mijn tijdelijke onderkomen geschikt acht, ben ik onder de pannen! :o |
|
|
|
|