return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Samensmelting BETA-NLTA (BL) ? (pg. 7)
View this Thread in Original format
Antony
geaccepteerd ben je hoor :p maar als politiek vluchtelinge moet je in België al paar weken in hongerstaking eer je een Belgische vlag als nationale driekleur mag gebruiken :D
MikeVee
De italianen hebben niet eens een subforum hier :p
Loraine
quote:
Originally posted by MikeVee
De italianen hebben niet eens een subforum hier :p


Drom, niemand die kan klagen als ik tijdelijk in Italia amnestie aanvraag :o Denk zelfs dattik nog support krijg van Le Saux, T4L en Mirea :p
Mirea
Loraine....u can have amnesty @ our house!!...u know...i told u....whenever u want....we italians are waiting for u....DUTCH INVASION!!!!

:D :tongue3

LORAINE VIENI IN ITALIA E VEDRAI CHE NON TORNI PIU' IN OLANDA!!! :stongue:
Belgian Bonzai
Ik sluit me aan bij Jaspers eerste reply.
MikeVee
dat er mensen zijn die dit topic serieus opvatten :stongue: :stongue:
Loraine
quote:
Originally posted by Mirea
Loraine....u can have amnesty @ our house!!...u know...i told u....whenever u want....we italians are waiting for u....DUTCH INVASION!!!!

:D :tongue3

LORAINE VIENI IN ITALIA E VEDRAI CHE NON TORNI PIU' IN OLANDA!!! :stongue:


Grazie, grazie Bella !!!
Ci sono ancora della camere libere ? :toothless E comprese la prima colazione ?
Push2005
Loraine
Helaasch Kitler... Benny is op vakantie he :p
Niks:
MikeVee
Binnen een dag of 10, dan is CygnusX terug. :p

Mirea
quote:
Originally posted by Loraine
Grazie, grazie Bella !!!
Ci sono ancora della camere libere ? :toothless E comprese la prima colazione ?


:D ....theres always a free room for u...ALL INCLUSIVE!!!

u can have also a special LIVE SET from Manny :toothless
Loraine
quote:
Originally posted by Mirea
:D ....theres always a free room for u...ALL INCLUSIVE!!!

u can have also a special LIVE SET from Manny :toothless


:crazy: :crazy: Loes is officieel geaccepteerd en geadopteerd door de Italos vanaf heden.... :D Grazie Claudia !
Kben benieuwd hoe Mr.Sam het daar NU naar zijn zin heeft in Roma: Als hij mijn tijdelijke onderkomen geschikt acht, ben ik onder de pannen! :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement