|
Samensmelting BETA-NLTA (BL) ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| het valt wel op hoe weinig volk van die oorspronkelijke BETA founding fathers hier nu nog steeds zitten:o |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Bertn
Die samensmelting zou ik ook niet zo zien zitten eerlijk gezegd. Als je dat NLTA forum bekijkt en leest, zie je toch dat het er daar heel anders aan toe gaat dan hier:) |
Waarom denk u anders dat enkele NLTA's zoveel op dit forum vertoeven ? :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
Die samensmelting zou ik ook niet zo zien zitten eerlijk gezegd. Als je dat NLTA forum bekijkt en leest, zie je toch dat het er daar heel anders aan toe gaat dan hier:) |
we lijken serieuzer he :) |
|
|
| Phortastic |
aan de andere kant hebben de meeste op NLTA een betere muzieksmaak :D
Joke natuurlijk :clown:
Muzieksmaak is en blijft subjectief en het 1 is niet beter dan het ander. Mooi gezegd he :toothless |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by domineesje
we lijken serieuzer he :) |
nadruk ligt hier wel duidelijk op lijken.... :o |
|
|
| djcresto |
| Het Belgisch forum is zeker populair genoeg van zijn eigen. In europa staan we op de 5e plaats qua posts voor Groot Brittanie. En ik denk dat we nog aan een inhaalbeweging bezig zijn. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Joke natuurlijk :clown:
Muzieksmaak is en blijft subjectief en het 1 is niet beter dan het ander. Mooi gezegd he :toothless |
amai ik ben ontroerd...:p |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by X-Tune
:stongue:
Diene krijgt al schrik. Hij wilt het beta gedeelte onder zijn controle houden en dat gaat niet lukken met nederlanders er bij. Ook zal hij zijn beta feest niet meer kunnen organiseren. ;)
PS:
Ik ben er niet tegen, op voorwaarde dat de Nederlanders frans leren. |
Zie maar eerst da gij frans kunt, rotten appel :clown: |
|
|
| Tiger777 |
Dees is gewoon weer zo'n snode poging van de hollanders om het koninkrijk der nederlanden opnieuw te stichten. Ze willen ons gewoon inlijven! :whip: :whip:
En beetje zoals de chinezen in tibet: Eerst infiltreert ge ze, dan immigreert de voorhoede die dan moet kweken en dan lijft ge ze in. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by christina
amai ik ben ontroerd...:p |
geloof niet wat hij zegt hij meent da niet, hij wilt gewoon weer politiek correct overkomen door te zeggen da het 1 niet beter is dan het ander :tongue3 |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Dees is gewoon weer zo'n snode poging van de hollanders om het koninkrijk der nederlanden opnieuw te stichten. Ze willen ons gewoon inlijven! :whip: :whip:
En beetje zoals de chinezen in tibet: Eerst infiltreert ge ze, dan immigreert de voorhoede die dan moet kweken en dan lijft ge ze in. |
en dan gaan wij allemaal hollands moeten praten:nervous: :D |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Dees is gewoon weer zo'n snode poging van de hollanders om het koninkrijk der nederlanden opnieuw te stichten. Ze willen ons gewoon inlijven! :whip: :whip:
En beetje zoals de chinezen in tibet: Eerst infiltreert ge ze, dan immigreert de voorhoede die dan moet kweken en dan lijft ge ze in. |
Ik beken, ik moest van ei jullie langs achteren aanvallen. |
|
|
|
|