return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Samensmelting BETA-NLTA (BL) ? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Bertn
het valt wel op hoe weinig volk van die oorspronkelijke BETA founding fathers hier nu nog steeds zitten:o
Loraine
quote:
Originally posted by Bertn
Die samensmelting zou ik ook niet zo zien zitten eerlijk gezegd. Als je dat NLTA forum bekijkt en leest, zie je toch dat het er daar heel anders aan toe gaat dan hier:)


Waarom denk u anders dat enkele NLTA's zoveel op dit forum vertoeven ? :p
domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
Die samensmelting zou ik ook niet zo zien zitten eerlijk gezegd. Als je dat NLTA forum bekijkt en leest, zie je toch dat het er daar heel anders aan toe gaat dan hier:)


we lijken serieuzer he :)
Phortastic
aan de andere kant hebben de meeste op NLTA een betere muzieksmaak :D













Joke natuurlijk :clown:
Muzieksmaak is en blijft subjectief en het 1 is niet beter dan het ander. Mooi gezegd he :toothless
Kelly*
quote:
Originally posted by domineesje
we lijken serieuzer he :)


nadruk ligt hier wel duidelijk op lijken.... :o
djcresto
Het Belgisch forum is zeker populair genoeg van zijn eigen. In europa staan we op de 5e plaats qua posts voor Groot Brittanie. En ik denk dat we nog aan een inhaalbeweging bezig zijn.
christina
quote:
Originally posted by Phortastic
Joke natuurlijk :clown:
Muzieksmaak is en blijft subjectief en het 1 is niet beter dan het ander. Mooi gezegd he :toothless


amai ik ben ontroerd...:p
diddi
quote:
Originally posted by X-Tune
:stongue:
Diene krijgt al schrik. Hij wilt het beta gedeelte onder zijn controle houden en dat gaat niet lukken met nederlanders er bij. Ook zal hij zijn beta feest niet meer kunnen organiseren. ;)



PS:
Ik ben er niet tegen, op voorwaarde dat de Nederlanders frans leren.


Zie maar eerst da gij frans kunt, rotten appel :clown:
Tiger777
Dees is gewoon weer zo'n snode poging van de hollanders om het koninkrijk der nederlanden opnieuw te stichten. Ze willen ons gewoon inlijven! :whip: :whip:

En beetje zoals de chinezen in tibet: Eerst infiltreert ge ze, dan immigreert de voorhoede die dan moet kweken en dan lijft ge ze in.
Eagle`
quote:
Originally posted by christina
amai ik ben ontroerd...:p


geloof niet wat hij zegt hij meent da niet, hij wilt gewoon weer politiek correct overkomen door te zeggen da het 1 niet beter is dan het ander :tongue3

christina
quote:
Originally posted by Tiger777
Dees is gewoon weer zo'n snode poging van de hollanders om het koninkrijk der nederlanden opnieuw te stichten. Ze willen ons gewoon inlijven! :whip: :whip:

En beetje zoals de chinezen in tibet: Eerst infiltreert ge ze, dan immigreert de voorhoede die dan moet kweken en dan lijft ge ze in.


en dan gaan wij allemaal hollands moeten praten:nervous: :D
X-Tune
quote:
Originally posted by Tiger777
Dees is gewoon weer zo'n snode poging van de hollanders om het koninkrijk der nederlanden opnieuw te stichten. Ze willen ons gewoon inlijven! :whip: :whip:

En beetje zoals de chinezen in tibet: Eerst infiltreert ge ze, dan immigreert de voorhoede die dan moet kweken en dan lijft ge ze in.


Ik beken, ik moest van ei jullie langs achteren aanvallen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement