|
Samensmelting BETA-NLTA (BL) ? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
omg
this niet omdat ei en loes hier af en toe paseren om daarvoor te fussioneren he :nervous: |
|
|
| Loraine |
| Zou ik ook nie willen, lieve Belgen... BETA lekker BETA laten blijven, ma wel lachen wat voor een reacties het oproept :D |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Loraine
Zou ik ook nie willen, |
ik wel, zou wel iets geven, allemaal pissed mensen hier :D |
|
|
| eieregooie |
| Beetje actie in de tent ja :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
ik wel, zou wel iets geven, allemaal pissed mensen hier :D |
Sprak het Enfant Terrible van Corleone :o |
|
|
| Loraine |
MikeVee gaat NLTA laten verdwijnen, zegtie :stongue:
Kheb maar effe een tijdelijke nationaliteit aangenomen....de Belgische ! :o |
|
|
| MikeVee |
Ik doe niets, smaar stel enkel vast dat de nederlandse vlag verdwenen is op TA :haha:.
Het begint bij de vlag, wie weet waar het eindigt. |
|
|
| eieregooie |
| wss had ik gewoon zelf lopen prutsen :p |
|
|
| MikeVee |
| :( Hoop geven ja :toothless |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Loraine
MikeVee gaat NLTA laten verdwijnen, zegtie :stongue:
Kheb maar effe een tijdelijke nationaliteit aangenomen :o |
neem zeker ni allemaal ónze nationale driekleur eh, tmoet overzichtelijk blijven. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Antony
neem zeker ni allemaal ónze nationale driekleur eh, tmoet overzichtelijk blijven. |
Kdacht dattik officieel geaccepteerd was door gullie BETAs als NLTA-vluchtelinge :nervous:
Dan sluit ik me anders wel aan bij de Enfants Terribles van Italia hoor :o |
|
|
|
|