|
BETA Cribs (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Loraine
En die bank ! |
yes dat is mijn favo bank !!! (is ook mn enige :toothless ) |
|
|
| eieregooie |
| nice Z! :) Veel Ikea :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by eieregooie
nice Z! :) Veel Ikea :D |
me ikea-addict ;) |
|
|
| Loraine |
Niks mis met IKEA hoor, ei...zolang je je hele huis er maar nie mee vol knalt.
Zeggum... post jouw hunker-bunker maar eens in dit draadje :thepirate |
|
|
| Zehra |
| binnekort kan hij pix posten van zn nieuwe huis in canada aangezien hij naar daar gaat verhuizen:D |
|
|
| eieregooie |
niks mis met ikea nee
het staat er hier vol mee :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Zehra
binnekort kan hij pix posten van zn nieuwe huis in canada aangezien hij naar daar gaat verhuizen:D |
LOL
neen!
:toothless |
|
|
| Loraine |
:haha: :haha: Polska, La France, Canada...nie meer bij te houden met die gast :o
Ontopic: Ei z'n hunker-bunker is best pimpish met een hele muur vol peecees incl. zijn huisgenoten :wtf: |
|
|
| eieregooie |
lol
Vorige maand tot "Nerd-Row" omgedoopt :D |
|
|
| Zehra |
| more pix, less bla bla pls :tongue3 |
|
|
|
|