|
BETA Cribs (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ConFig |
das ni normaal :tongue3 |
|
|
| eieregooie |
Neej, da's super :D
Op dat moment stonden er bij elkaar denk ik 4 PC's met 5 monitors en 3 of 4 laptops ofzo denk :p
Minimale configuratie is 3 pc's met 4 monitors en 2 laptops
We hebben ook nog zo'n hoek ergens met wat ouwe systeemkasten en monitors :p |
|
|
| Loraine |
jajajaja, briljant en ook nog een nominatie in de Nerd-o-theek ! Respect :o |
|
|
| eieregooie |
| hmm, en ik zat zo te zien niet eens op ta :p |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
zalige thread trouwens :D
interieur zegt veel over de mens ! |
lol, gij quote uw eigen :nervous: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Zehra
Mijn app is ook niet heel groot maar groot genoeg voor mij! Woon er nu ongeveer anderhalve maand. Heb nog niet veel meubeltjes gekocht + ik moet 't nog wat aankleden... Maar ja, dat vraagt wel ff tijd :)
|
Ziet er anders wel erg leuk uit :)
I'm jealous :( |
|
|
| Bunz |
| We hebben hier pas verbouwd, zal een van dees es wa fotokes maken, uppen en posten :) |
|
|
| kokkenmaster |
Precies wel mooie interieurs. Aangezien ik er zelf geen verstand van heb...
Slaapkamer:

Stuk van de woonkamer:

Muziek- en film-gedeelte :)

Keuken:

De badkamer is het vermelden niet waard, maar er wordt alleszins nog in gewerkt op dit moment. |
|
|
| _Jedi |
Leuke thread,
zal de mijne ook eens proberen vast te leggen op foto. |
|
|
| FUSyke |
| @ kokkenmaster: Uw zweepke hebt ge goed verborgen maar ge zijt uw handboeien nog vergeten :p |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by FUSyke
@ kokkenmaster: Uw zweepke hebt ge goed verborgen maar ge zijt uw handboeien nog vergeten :p |
LOL :toothless :stongue:
kzient ook juist :p |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by FUSyke
@ kokkenmaster: Uw zweepke hebt ge goed verborgen maar ge zijt uw handboeien nog vergeten :p |
Nog iemand die er op let :)
Maar ter verduideling voor alle perverte geesten. Herinnert iemand zich nog de plastieken handboeien die je kreeg op 'I Love Techno' 2 jaar geleden. Wel, die zijn het... :D |
|
|
|
|