return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
BETA Cribs (pg. 3)
View this Thread in Original format
ConFig
quote:
Originally posted by eieregooie
nerd-row:

http://gallery.knater.nl/main.php?g...g2_itemId=34127

:D


das ni normaal :tongue3
eieregooie
Neej, da's super :D

Op dat moment stonden er bij elkaar denk ik 4 PC's met 5 monitors en 3 of 4 laptops ofzo denk :p

Minimale configuratie is 3 pc's met 4 monitors en 2 laptops

We hebben ook nog zo'n hoek ergens met wat ouwe systeemkasten en monitors :p
Loraine


jajajaja, briljant en ook nog een nominatie in de Nerd-o-theek ! Respect :o
eieregooie
hmm, en ik zat zo te zien niet eens op ta :p
mellow_head
quote:
Originally posted by 1Million$shot
zalige thread trouwens :D

interieur zegt veel over de mens !



lol, gij quote uw eigen :nervous:
TOR
quote:
Originally posted by Zehra
Mijn app is ook niet heel groot maar groot genoeg voor mij! Woon er nu ongeveer anderhalve maand. Heb nog niet veel meubeltjes gekocht + ik moet 't nog wat aankleden... Maar ja, dat vraagt wel ff tijd :)


Ziet er anders wel erg leuk uit :)
I'm jealous :(
Bunz
We hebben hier pas verbouwd, zal een van dees es wa fotokes maken, uppen en posten :)
kokkenmaster
Precies wel mooie interieurs. Aangezien ik er zelf geen verstand van heb...

Slaapkamer:



Stuk van de woonkamer:



Muziek- en film-gedeelte :)



Keuken:



De badkamer is het vermelden niet waard, maar er wordt alleszins nog in gewerkt op dit moment.
_Jedi
Leuke thread,

zal de mijne ook eens proberen vast te leggen op foto.
FUSyke
@ kokkenmaster: Uw zweepke hebt ge goed verborgen maar ge zijt uw handboeien nog vergeten :p

ConFig
quote:
Originally posted by FUSyke
@ kokkenmaster: Uw zweepke hebt ge goed verborgen maar ge zijt uw handboeien nog vergeten :p


LOL :toothless :stongue:

kzient ook juist :p
kokkenmaster
quote:
Originally posted by FUSyke
@ kokkenmaster: Uw zweepke hebt ge goed verborgen maar ge zijt uw handboeien nog vergeten :p

Nog iemand die er op let :)

Maar ter verduideling voor alle perverte geesten. Herinnert iemand zich nog de plastieken handboeien die je kreeg op 'I Love Techno' 2 jaar geleden. Wel, die zijn het... :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement