|
BETA Cribs (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
@ kokkenmaster: Ziet er compact maar knus uit ! Rode muur doet het um ! En die knuffelbeer op het nachtkastje !! :D
Enne: |
|
|
| FredNova |
Ach, why not...
ze master bedroom (kuch kuch):
het gele eendje wou niet mee op de foto:
muzika:
chill-out:
f00d:
 |
|
|
| Loraine |
Wat proper allemaal :eek: (*kijkt om zich heen :nervous: )
Maar wel mooi stekkie en vette vinyl-collectie Fred ! :D |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Loraine
@ kokkenmaster: Ziet er compact maar knus uit ! Rode muur doet het um ! En die knuffelbeer op het nachtkastje !! :D |
Tnx. En het verhaal achter de knuffelbeer: gehad bij mijn geboorte en draagt nu mijn allereerst pyjama. Die gaat dus NOOIT meer weg :) |
|
|
| Antony |
| wel klassiek nachttafeltje he fred, me da kanten stukske derop enal. wel knappe collectie platen inderdaad. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Antony
wel klassiek nachttafeltje he fred, me da kanten stukske derop enal. wel knappe collectie platen inderdaad. |
meegekregen van ons moeder he (alles nieuw kopen is nog kostelijker he ;-)) |
|
|
| Dark Apostle |
| Kzal ook eens wa foto's maken van mijn trash-holl en central office :D |
|
|
| kokkenmaster |
| Een heel kot van u met een enkel bed in? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Een heel kot van u met een enkel bed in? |
hoort ook bij 'het meegekregen deel'
tis eigenlijk 'nen twijfelaar' en het tweede kussen ligt momenteel spijtig genoeg in de kast :rolleyes: |
|
|
| Devilex |
| Merk ik daar collectie sterke dranken op op het aanrecht? |
|
|
| mellow_head |
| Very nice crib FredNova, zo een zouk ook wel wille :eyes: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Devilex
Merk ik daar collectie sterke dranken op op het aanrecht? |
de meest gedronken exemplaren ;) (de rest zit in de kast)
zo een 'bar butler' is best wel handig: http://www.gadgethouse.nl/_334/Bar-butler.htm
:toothless |
|
|
|
|