|
BETA Cribs (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Gladius
woah devil, zalig groten tuin, d'r kunde al is een balleke in trappe eh =) |
Da is de weide voor ons huis, tuin ligt aan de achterkant ;) |
|
|
| Kaidreas |
| kzal binnenkort ook eens foto's posten, van het app dat ik juist heb gehuurd. de voor en na mss. want er is nog veel werk ( de muren zijn momenteel paars, de ex-huurster was nogal een barbiepop) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
( de muren zijn momenteel paars, de ex-huurster was nogal een barbiepop) |
Komaan, das toch helemaal uwe stijl...kvind dat trouwens de mottigste kleur dat je een muur kunt geven, knal paars |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Komaan, das toch helemaal uwe stijl...kvind dat trouwens de mottigste kleur dat je een muur kunt geven, knal paars |
Daaruit leid ik af da Kaidrias ne mottige stijl heeft :D |
|
|
| Loraine |
| En....waar blijven al die fotokes dan wel ? :o |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Loraine
En....waar blijven al die fotokes dan wel ? :o |
ik wacht op ons meubels |
|
|
| Transfusion |
Nog altijd aan het wachen op de meubels :)
Eventjes deze thread onder het stof uithalen.
My room
 |
|
|
| mellow_head |
| Oooh visjes :p |
|
|
| Antony |
| bert en ernie ok, ma die game posters zouden der bij mij ni hangen :p |
|
|
| Progrez |




Mijn slaapkamer. Gezellig he. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Progrez
Gezellig he. |
Toch wel ja. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ikea-kastjes :D |
|
|
|
|