|
BETA Cribs (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Bl@ckOut |
man man die platencollectie :eyes:
Mijn collectie past net in zo 1 vakje van die grote kast :toothless
Anyway, ziet er allemaal wel mooi uit. |
|
|
| Dark Apostle |
Mijn cave, opgeruimt is anders, maar ik zit er tenminste graag en THE DA Central Home Office

CD-kast, moet ik nog eens dringend reorganiseren

Entertainment-station, alleen mijn PS2 staat hier ni, die staat naast CD-kast

hier wordt alleen nog maar in geslapen en ook nog gelezen...heel af en toe tv gezien

Wordt weinig in gezeten, maar mijn ma wou dat persee, kan ook omgetoverd worden tot gast-verblijf

Mijne bureau, hier wordt alle administratie afgehandeld

My tools of the trade |
|
|
| ConFig |
me kamer


met me blacklight: is wel gezellig als ge een vriendin hebt :p

living


keuken

tuin (me zicht ip voliere):

zolder (met slaapkamer in opbouw en hele boel andere stuff):
 |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by ConFig
|
Dezelfde pcboxkes als hier. Waarvan de 1 met de hoofdbediening wel al is doorspeeld... |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Dezelfde pcboxkes als hier. Waarvan de 1 met de hoofdbediening wel al is doorspeeld... |
die boxkes zijn niet te onderschatten imo :) kan der nog serieus mee vlammen :D |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by ConFig
die boxkes zijn niet te onderschatten imo :) kan der nog serieus mee vlammen :D |
Sluit er dan ns een mengpaneel op aan en draai iets van Marcel Woods of Mark Norman met de gain helemaal open. Hij zal niet lang meer meegaan ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Sluit er dan ns een mengpaneel op aan en draai iets van Marcel Woods of Mark Norman met de gain helemaal open. Hij zal niet lang meer meegaan ;) |
Mijn 2x 150w boxen zijn daar ook al ferm door verneukt :/
Kmoet stoppen van int rood te spelen :toothless |
|
|
| djcresto |
Gisteren in de Crib van mezelf en men vriendin beginnen werken. Al het oud behangpapier afgedaan op 1 dag. Ging zeer vlotjes. Vandaag al 3 plafonds 2x gedaan en 2 1x. Tgaat vooruit :D
Oja man, verf is duur :o |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by djcresto
Oja man, verf is duur :o |
amaai ni, en wat nog leuk is: als je super droge muren hebt, trekt het er lekker in en kan je ze 3x doen... (om nog maar te zwijgen van een lichte kleur over iets wat vroeger donker was) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by djcresto
Gisteren in de Crib van mezelf en men vriendin beginnen werken. Al het oud behangpapier afgedaan op 1 dag. Ging zeer vlotjes. Vandaag al 3 plafonds 2x gedaan en 2 1x. Tgaat vooruit :D
Oja man, verf is duur :o |
zeg da wel, ik was iets van een 250€ kwijt (en dan nog maar 't goedkoopste gepakt!)
@ FredNova: gij draait ook met een Synq :D (das al nr. 3 hier)
@ Config, ik veronderstel dat dat uw ouderlijk huis is... :D
Kzal ook eens wat pics trekken van mijn duiventil :toothless |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by diddi
@ FredNova: gij draait ook met een Synq :D (das al nr. 3 hier)
|
yep, meer dan voldoende voor thuis, ben er heel tevreden over |
|
|
| CygnusX |
| Op aanvraag is deze thread schoongemaakt en terug open. |
|
|
|
|