|
99Zone Party @ Zillion (29.08.2006) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
נראה מבטיח ! |
אני מבחינתי שם
מה איתך? |
|
|
| DJ Shultz |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טעות קטנה גדולה בהזמנה בכל זאת...
מי בדיוק חתום בבארוק?
baroque ?
אני יעשה מאמצים להגיע...אני מאמין שאני שם |
אימוראל מאנקיז הם נקראים גם לארי וייס...יחד עם ליכו זה שפותח אצלנו בדרך כלל את המסיבות..
הם חתומים בברוק עם קטע שאמור לצאת בקרוב...
ככה שאין טעות ואנחנו לא משקרים אילן אל תדאג;) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by levind
יש הגבלת גיל ? |
לא.. |
|
|
| DvJ |
וואיי בא לי בטוב מסיבבה עכשיוו...
אבל אני לא יהיה פה...פאאק... |
|
|
| DJ Alex E. |
יגאל תבוא !!! שנים לא ראיתי אותך !!והקלטת המחורבת שלך עם ההקלטה של שולץ תקועה לי פה כבר שנתיים בגרון ;)
אני שם 100 אחוז
למקרה שתהית,
לא יגאל לא חזרתי לשמוע טראנס חחחחח זה בגלל שאני אחד המנהלים שם אז אני בא לראות את הפרצופים שמאחורי הניקים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
יגאל תבוא !!! שנים לא ראיתי אותך !!והקלטת המחורבת שלך עם ההקלטה של שולץ תקועה לי פה כבר שנתיים בגרון ;)
אני שם 100 אחוז
למקרה שתהית,
לא יגאל לא חזרתי לשמוע טראנס חחחחח זה בגלל שאני אחד המנהלים שם אז אני בא לראות את הפרצופים שמאחורי הניקים |
וואלה שמישהו ישלם לך על יחצנות עכישו אני מאה אחוז שם! (למרות שמרקוס שולץ כנראה לא יהיה מקום ראשון בדירוג שלי של די גיי מאג השנה...אם תרצה נדבר על זה כבר באירוע :) כיף לעשות שיחות מוזיקליות עמוקות) |
|
|
| DJMIKE |
מן הסתם אני שם :)
יהיה שמח מאוד |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני מבחינתי שם
מה איתך? |
אני מאוד מקווה שכן... |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
וואלה שמישהו ישלם לך על יחצנות עכישו אני מאה אחוז שם! (למרות שמרקוס שולץ כנראה לא יהיה מקום ראשון בדירוג שלי של די גיי מאג השנה...אם תרצה נדבר על זה כבר באירוע :) כיף לעשות שיחות מוזיקליות עמוקות) |
אתה יודע שאני לעולם לא מסרב לשיחה מוסיקלית איתך :D
ותביא עוד כמה חבר'ה מפה איתך...בכל זאת מנגנים שם אלי ואריק שיש להם היסטוריה ארוכה פה.נעשה מפגש דורות של טראנסאדיקט חחחח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אתה יודע שאני לעולם לא מסרב לשיחה מוסיקלית איתך :D
ותביא עוד כמה חבר'ה מפה איתך...בכל זאת מנגנים שם אלי ואריק שיש להם היסטוריה ארוכה פה.נעשה מפגש דורות של טראנסאדיקט חחחח |
תשמע אני חושב שהעובדה שאני מגיע צריכה לגרור אנשים מפה לא?
אני מציע בזאת חבילת קומבינות עם מנהל הפורום פה (שזה אני :D ) לכל משיגיע למסיבה הנ"ל
דרך טובה למשוך אנשים ;)
חוץ מזה שאני בטוח שיש מקומות בעולם שהיו מצפים למסיבה כזו שבוע-שבועיים מראש כי הרשימת די גיים מאוד מכובדת - ואיתי מגיע אחרי טור בארה"ב - אני מבטיח לכולם שלנגן מול כמות מאסיבית של אנשים ובמקומות כמו אלה שהוא ניגן בהם הופך אותך לדי גיי טוב יותר
זה בלתי נמנע - חוץ מזה שיש שם גם כמה די גיים שאני אישית אולי פחות מתחבר לסגנון שהם מנגנים אבל הם אנשים זהב בעלי תשוקה אדירה למקצוע הזה של המוזיקה וחוץ מזה הם מאוד כשרוניים בתחומם ואם אפילו אני שאוהב מבחר דברים מצומצם מהסגנון הזה מוצא את עצמי לעתים נהנה מאוד מהמוזיקה שלהם אז...באמת אני בטוח שהרבה אנשים יהנו מהם
אני מדבר על קולדוור ודניאל בי
קיצר באמת אנשים במקומכם אני הייתי עושה מאמץ גדול להגיע
בואו לא נשכח שעבור אלה מכם שעדיין לא בצבא זהו שבוע חופש לפני הלימודים/לפני הגיוס - ויש כאן מסיבה באמת טובה שמצפה לכם
ובשביל אלה כמוני שעובדים - תעשו הכל כדי לארגן את עצמכם לשם
אני למשל כבר אומר לכם
לא יודע איך אני מגיע לשם
לא יודע איך אני חוזר
ולא יודע איך אני קם יום אחרי זה לעבודה
רק מה הבעיה?
אני גם לא יודע מתי אני יהיה בפעם הבאה במסיבת טראנס בארץ...וזה הדבר שהכי מטריד אותי מכל אלה שרשמתי...אז אני שם |
|
|
|
|