|
99Zone Party @ Zillion (29.08.2006) (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
תראו איזה אנשים מצחיקים אתם וחסרי עמוד שדרה בכל הקשור לדעתכם..
מצד אחד אתם מכלילים בצורה גורפת
מצד שני אתם אומרים כל מקרה לגופו...
אולי לפני שאתם כותבים תחשבו שניה אם זה תואם את משאתם חושבים או שזה סתם נראה לכם כמו הודעה שהיתה יכולה להתאים עכשיו בפורום |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
תזיינו מה שבא לכם.. מצידי בע"ח
אני לא מתפשר אף פעם. |
|
|
| .A.Y. |
| quote: | Originally posted by YoraY
קיצור אתה בן 16
ותאמין לי שגם לך היה יכול להיות מצב של אי נעימות במסיבה שאתה מרגיש גדול מדי בה...
נראה איך תרגיש נזרוק אותך לרחבה מלאה בילדים שעוד חודשיים יש להם בר מצווה.. זה דפוק עם כל הכבוד
וואלה גילאי 18 כבר לא שמים לב למראה גם שאני אהיה בן 23-24 לא תהיה לי בעיה.. מעבר לזה זה כבר כן
שמע שוב בשורה התחתונה אמר
MLTK
לא כזה יפה אבל נכון
העיקר העובדה שהאנשים שעומדים לידך בראש שלך
לאט לאט אני מאמין שהמסיבות האלה יראו יותר ויותר טוב עניין של זמן
קצת אלכוהול והכל מסתדר :) |
אבל אתה סתם מגזים!! וזה עובדה שיש במסיבה עוד בני 20+ שלא מתלוננים
כי אין במסיבה שום ילדים שעוד חודשיים יש להם בר מצווה ורב הילדים גם הקטנים נראים בני 18 וכמו שאמרתי אתה לא חייב לרקוד לידם
זה לא כמו מסיבות אחרות שבדרך כלל אם מגיעים לשם בני 15 אז יש בלאגן ומכות
זה ממש לא ככה במסיבות האלה ואתה יכול לבוא ולראות בעצמך.. שום ילד לא ידפוק לך תמסיבה אני מבטיח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
קיצררררררר
חפרתם,
מספיק עם כל משחקי הפוזה המסריחים האלה..
מי שלא מתאים לו הגיל שישב בבית ויזיין את החברה שלו שבתיכון.
אבל להתלהב שהוא זיין.. הרי הוא גבר.
זה בדיוק כמו שאנשים יוצאים למסיבה רק כדי להגיד שהם היו במועדון..
בלי קשר איזה מועדון, העיקר היו. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by .A.Y.
אבל אתה סתם מגזים!! וזה עובדה שיש במסיבה עוד בני 20+ שלא מתלוננים
כי אין במסיבה שום ילדים שעוד חודשיים יש להם בר מצווה ורב הילדים גם הקטנים נראים בני 18 וכמו שאמרתי אתה לא חייב לרקוד לידם
זה לא כמו מסיבות אחרות שבדרך כלל אם מגיעים לשם בני 15 אז יש בלאגן ומכות
זה ממש לא ככה במסיבות האלה ואתה יכול לבוא ולראות בעצמך.. שום ילד לא ידפוק לך תמסיבה אני מבטיח |
זורם עם אלכס בחלאס עם זה..
והייתי בכל המסיבות חוץ מהאחרונה - אני חושב שאני יודע מה ידפוק לי ומה לא ידפוק לי תמסיבה.. וזה לא רק בגלל הגילאים..
קודם כל אני אמשיך להגיע למסיבות האלה פשוט אולי אני צריך קצת יותר חשק ואני מצמיא את עצמי מעט
שנית שיהיו יותר אנשים יהיה גם יותר מעניין |
|
|
| DJ Alex E. |
יגאל
בקשר לסיפור שלך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מאיפה אתה ממציא את כל זה תגיד לי???קראת את זה באיזה ספר או משהו??
בחיי שאתה מפליא אותי כל פעם מחדש.מוריד בפניך את האוזניות :D
בקשר לזיוני שכל שלכם
מה זה השטויות האלה??אני בן 19 אבל מה כפת לי בני כמה אנשים סביבי כל עוד הם רוקדים ונהנים מהמוסיקה?מישהו מכריח אותך להיות חבר שלהם או לדבר איתם כל המסיבה?מה הם מפריעים?
להיפך,כל הצעירים שהיו במסיבה הם אלה שעשו הכי הרבה אווירה מגיע להם הרבה כבוד על זה
ואנשים פה צריכים לשמוח שבאים צעירים למסיבות האלה כי הם העתיד של המוסיקה הזאת
ועוד כמה שנים כשכולם כאן יהיו ממורמרים אחרי צבא,הצעירים האלה הם האנשים שיארגנו את המסיבות האלה וינסו להחזיק סצנה מתפוררת ומתפוגגת
ומה אתם מזיינים תשכל על בנות במסיבות טראנס?יש לכם מספיק מסיבות מסחרה ללכת אליהן שיש לכם שם מוסיקה שחורה ובנות חרמניות שמחכות שיתחילו איתם.יש מליון מסיבות כאלה בכל מקום !
אז עד שיש מסיבה אחת שונה עם מוסיקה שונה,המוסיקה שלכם,אז אתם בוכים שאין לכם עם מי להתחיל?מי לעזאזל הולך למסיבה כזאת בשביל להתחיל עם בנות ???
רבאק תבואו פעם אחת להנות ממוסיקה נטו
אנשים פה כל הזמן בוכים שאין מסיבות טראנס בארץ אז עד שיש אחת הם יוציאו מהבוידעם כל תרוץ שהם רק יכולים למצוא כדי לא להתאמץ ולהזיז את התחת שלהם מעבר לשכונה שלהם כדי להגיע למסיבה
בנות,גילאים,מיקום,לליןאפ,ביג פאקינג בלה בלה בלה זה מה שיש לי להגיד על זה
לא מתאים לך הקונספט הזה יוראי?
תשאר בבית!!
.אם אתה חושב שאתה לא מפסיד כולם,אנחנו על אחת כמה וכמה לא מפסידים כלום אם אתה לא בא
פחות פרצוף חמוץ אחד יותר נחמד |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני לא יודע אם זה יותר משעשע אותי או יותר מטריף אותי אבל אנשים בני 18-20 מתלוננים כאן על הקהל ואני בן 23 וחצי לא שם זין על זה
ואפילו ההיפך אני נהנה לראות את זה קורה - כיף לי לראות אנשים שנהנים מהמוזיקה הזו הדבר היחיד שחסר לי זה עוד אנשים כאלה ומצידי שיהיו בני 15 |
|
|
| Terlah |
אני מבין על מה אתם מתלוננים....תכלס
בשבוע שארמין,טיאסטו,ואן דייק,מרקו וי,קורסטן באו לנגן בארץ ויש מישהו שהעז להרים את הכפפה ולנגן פה טראנס אז זה באמת חוצפה
למה יש לכם המווון מסיבות שמנגנים את הטראנס שאתם אוהבים
עם טווח גילאים...וזה פשוט חוצפה שמישהו פה תופס יוזמה בשבילכם
חוצפה...באמת חוצפה
ח"ח למארגנים...ובהצלחה בהמשך |
|
|
| YoraY |
חברלחים.. לאדע מה נפל עליכם..
אני לא בא בתלונות לאף אחד.. סליחה שאני לא נהנה במסיבות האלה כמו פעם... באמת סליחה.. זו טעות שלי אני אמור להנות....צודקים...
מה נדפקתם?
אם יש לי טענות לשולץ ולמארגנים ושוב.. טענות לא תלונות.. הצעתי להם להשקיע יותר בלארגן הפקה טובה וליחצן לאנשים שמבינים מוזיקה וקלאב וזורמים בגילאים שלנו ככה ולא חסר.. צריך להשקיע כדי למצוא
העלתי תטענה הזאת.. התקבלה איך שהתקבלה...
חוץ מזה אני לא בא בתלונות אני רק מנסה להסביר את הצד שלי.. זה הכל...
להיפך אני מפרגן תמיד אפילו גם מפרסם מדי פעם :) כן כן..
זה שלי באופן אישי זה לא עושה את זה כל כך לצערי.. לאדע אין לי תלהט כמו שהיה פעם וכל הצעירים שם ממש לא עוזרים לי לאווירה.. לא רואה את עצמי שם כסף מהכיס בשביל ה"עד שיש פה טראנס בארץ, תתמוך!" סורי, לא.. הייתי בכיף מגיע פוגש תחברה.. בפנאן אני אוהב פה את כולם.. אבל עזבו לי תכיס..
אני מקווה שיחזור לי החשק והלהט ואני אוכל להגיע בכיף עם ראש מספיק טוב לקלאב טראנס ולילדים
וזהו :>
ואלכס תרגע.. באמת מזיז לי שאתה כועס
| quote: | | רבאק תבואו פעם אחת להנות ממוסיקה נטו |
באתי 4 פעמים תודה רבה... היה חביב מאד תודה, לא עושה לי את זה עוד... מה לעשות............ קורה... לפחות אני לא מושפע שהולך אחרי העדר.. ואני אומר את זה בכלליות ולא על הקהל של המסיבות האלה :) שלא יהיו טעויות..
יאללה אוהבתכם לרדת לי מהגב בקשה
שולץ ומייקי - יישר כח@!$# |
|
|
| arik |
DRAMA DRAMA DRAMA!!!!!
:)
אתם אוהבים להתווכח או משהו^^?
בכל מקרה מי שלא רוצה שלא יבוא מי שרוצה שיבוא
המוסיקה עדיין תשאר טובה:)
אישית לא אכפת לי הגילאים בתור מי שניגן
אני מניח שזה פחות כף לרקוד מול נערים שאני גדול מהם ב -5 שנים
אבל... זה לא מה שהיה מונע ממני לרקוד למוסיקה טובה |
|
|
| Hydroid |
שאלה אוף טופיק בלאט!
כמה אחוז מהפורום הזה באמת אבל באמת אוהבים טראנס? חחחח הייתי חייב לשאול למה לפי התגובות פה אולי 20 וגם זה לא בטוח.....
אך אך
"trance addict"
מה יהיה הסוף מה?
;)
דרך אגב לבחור שבא לראות אותי(לא לא בצורה כזאת יא זונות!!) אח שלי הייתי מסטול ומעושן פחד אז אל תייחס אם אמרתי שטויות או שהלכתי לחפור במקום לדבר חחח דבר איתי במסנג'ר גבר :D
ובקשר למסיבה היייייייייייה בןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן זונה! אני אישית נהנתי רצח האמת שאני לא יכול ממש לדבר למה כל הזמן שאני חלק מהליין אפ אני מאוד נהנה כי אני פשוט אוהב לתקלט אבל באמת הייתה אווירה מטורפת במסיבה הזאת אז למי אכפת אם זה בן שנתיים עם חיתול או רג'ה ראם לידך ברגע שיש
Empyreal Sun - From Dark To Light (U-Turn Remix)
כולם (כמו שאלכס אומר) עושים ביחדדדדדדד :
טווווווווווווווו טו טווווווווווווווו טווווווווווווווווווו טוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!! |
|
|
| DJ Shultz |
פאקקקקקקק:eek:
מה נהיה עם הטרד הזה?! חחח
בקיצור מי שלא רוצה לבוא שלא יבוא ומי שרוצה לבוא שיבוא
אין פה שום אפשרות אחרת...כל השאר זה סתם זיוני מוח...כל מי שמחפש בחורות במסיבות יכול ללכת לכל מועדון אחר בארץ
יש מספיק זונות זבל שמחפשות את הזין שלכם כמו איזה זונות מתחנה מרכזית..
אם המסיבה הזאת היתה "עוד מסיבה" אז הייתי מבין את הטענות על בנות\גילאים
אבל כשזה באמת המסיבה היחידה (!!!) עם טראנס בארץ אני לא מבין את הטענות..אני חושב שזאת פלצנות גדולה..כנראה שאותו אדם שעושה את החישובים הדביליים האלו לא באמת אוהב טראנס..או שהוא פשוט פלצן גדול...
אנחנו הולכים בדרך מסויימת וכל מה שאני אומר זה עובדתי!
מספר הבנות גדל ממסיבה למסיבה!
יש אנשים שהם הרבה מעבר לשנות ה-20 בחייהם...סתם ככה דוגמה..הפלאשים - שמאוד הייתי שמח לראות תגובה שלהם פה על המסיבה כי לי אישית הם באו ואמרו שמאוד נהנו..
ילדים בני 12 מישהו הזכיר? לא היה ולא נברא...עוד הגזמה..
ויודעים מה? אם ילד בן 8 וחצי יבוא אלי לכניסה כי הוא אוהב טראנס והוא רוצה להיפתח למשהו שלא קיים בארץ אני יותר מאשמח להכניס אותו למסיבה במקום שיילך למסיבות אחרות בארץ ויגדל לכל הזבל שקיים פה..
בקיצור כמו שאמרתי...מי שרוצה שיבוא מי שלא רוצה שלא יבוא..
אין צורך בטענות והצעות ייעול שהן פשוט לא אפשריות...כי פשוט חשבנו על הכל ואם לא חשבנו על הכל אתם יכולים לפנות אלינו בפרטי..
יום טוב לכולם ושבת שלום! |
|
|
|
|