return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
99Zone Party @ Zillion (29.08.2006) (pg. 5)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
יאלה להתעורר אנשים המסיבה היא היום !!!!!!!!! :eyespop: :eyespop:
Shahar
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
!למה "הייתי" המסיבה ביום שלישי הקרוב, תגיע
:gsmile:


לא בשבילי אחי
DJMIKE
תודה לכל החברה הטובים שהגיעו לבלות, מקווה שנהניתם ותודה כמובן לכל הדי ג'יים והאנשים הטובים שעזרו מאחורי הקלעים. אני לא אובייקטיבי כמובן, אבל אני חייב לומר שזאת הייתה אחת המסיבות הטובות שהייתי בה (בטח ובטח מבחינת מוזיקה)

טראקליסטים:

Kelly Stopek
בסט שלה הייתי בחוץ ככה שאין לי מושג מה היא ניגנה אבל הרבה אנשים באו להגיד שהיא די ג'יית מאוד מוכשת, אז אני אנסה איכשהו להשיג את הטראקליסט


Black Dragon Vs Arik Rozenman
די ג'יים מעולים, מאוד מאוד נהניתי מהסט שלהם. את רוב השירים לא היכרתי, אבל הבנייה של הסט הייתה ממש טובה, מהפתיחה ועד לסוף שהורידו קצת את הקצב בשביל הדי ג'יים שעלו אחריהם
ממה שזיהיתי היה את:
Koglin & Pledger - Ultraviolet
והיה עוד קטע של Jan Gustafsson ושל David West


מרוב ההתרגשות בסט הזה שכחתי חצי מהשירים. זה מה שאני זוכר:

DJ Shultz Vs Immoral Monkeys

1. Arksun - Arisen (Original Mix)
2. Lange - Follow Me
3. Push - The Legacy (Club Mix)
4. Fictivision Vs. C-Quence - Symbols (Origanl Mix)
5. Fonzerelli - Moonlight Party
6. Marco V - C:\del*.mp3
7. M.I.K.E. - Voices From The Inside (Progressiva Mix)
8. Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)
9. Solid Haze & Milez - Reduxed
10. Green Court - Shining (DJ Tiesto Remix)
11. 4 Strings - Take Me Away (Mac Zimms Remix)
12. S.O. Project - Direct Dizko (Sander van Doorn Remix)


טראנס אנרג'י בישראל:

Hydroid Vs Maor Levi

01.Hydroid Vs Passiva - Shift Of The Ages
02.Martin Roth - Shockwaves (TechnoPunk mix)
03.Maori - Destruct (v1 mix)
04.Phynn - Tempest
05.Marco V - Vs Armin Van Buuren - Godd Control (Maori Mash Up)
05.Will B - Luz Del Sol (Octagen's Abajo Remix)
06.Jams Brothers - Hello Yello
07.Hydroid Vs Robert Burns - Untitled
08.Bob Marley Vs Maori - Sun Is Shining
09.Empyreal Sun Ft Elles De Graff - From Dark To Light (U-Turn Remix)
10.John Starlight - Blood Angels (Chris Liebing Mix)
11.Techno Rabbie - Hasidim


ופה כבר גירדו אנשים מהקירות:

Coldware

1. Dj Sakin Vs. 4 Strings - Dragon Flys me Away (Coldware Messhup Bootleg)
2. Vice Verssa - Nimbus Clouds (Original Mix)
3. Armin - Communication (Coldware Cold Remix)
4. Engage - A Beautiful Tomorrow (Dub mix)
5. Coldware - The Rise Of Aries (Original Mix)
6. S.O. Project - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)
7. Steve Angello - Teasing Mr Charlie (Extended Mix)
8. Richard Durand - Make Me Scream (Original Mix)
9. Joy Kitikonti - Joy Dont Stop (Freaky Mix)
10.Don Diablo - Fade Away (Round & Round Djs are not rockstars Mix)
.A.Y.
המסיבה הכי טובה שהייתה עד היום
היה פשוט מטורף
ואני זוכר שניגנו גם את:
Lange - Follow me
Green Court - Shining
Glenn-Holmes
היה גם בסט של אימורטל את
mike - voices from the inside אבל זה באמת הקטע שהכי פחות שווה לזכור מסט עמוס קלאסיקות כולל קארט בלאנש וכולל כמובן דשה לגאסי שהעביר בי צמרמורת והחזיר אותי 5 שנים לאחור
המסיבה היתה טובה - אני רוצה להודות לאלקס על דיגום האלכוהול לפלאשים על היותם עמיתים לשיחה כרגיל כשיוצא לי לראות אותם
לכל הדיגיים אלה ששמעתי את כל הסט וגם אלה ששמעתי רק חלק ממנו בגלל ישיבה בחוץ

מארק אם אתה קורא שורות אלה - מנו מוסר לך (שוב) שאתה חציל גדול

זהו בסך הכל היתה מוזיקה טובה אנשים בראש טוב הרבה יותר מזה אי אפשר לבקש.

ולכל אלה שמצטערים שלא יכלו להגיע
אני הגעתי אתמול אחרי 15 וחצי שעות עבודה היישר מהעבודה בלי לעבור לשנייה בבית אל המסיבה כשאני יודע שהלילה הקרוב יהיה (כמעט) ללא שינה ויש לי עוד יום עבודה ארוך למחרת (שעד עכשיו אני שואל את עצמי איך באמת עברתי אותו)

משרוצה לבוא - מגיע
למשיש סיבה טובה מספיק לא להגיע אני מקווה שפעם הבאה תעשו מאמץ
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ולכל אלה שמצטערים שלא יכלו להגיע
אני הגעתי אתמול אחרי 15 וחצי שעות עבודה היישר מהעבודה בלי לעבור לשנייה בבית אל המסיבה כשאני יודע שהלילה הקרוב יהיה (כמעט) ללא שינה ויש לי עוד יום עבודה ארוך למחרת (שעד עכשיו אני שואל את עצמי איך באמת עברתי אותו)

משרוצה לבוא - מגיע
למשיש סיבה טובה מספיק לא להגיע אני מקווה שפעם הבאה תעשו מאמץ


זה לא חוכמה מה שאתה עושה
אני לומד על זה עכשיו ואם תמשיך ככה אתה תתמוטט ואפילו לא תדע למה
ואל תגיד לי עכשיו שזה היה חשוב או לא חשוב
הבריאות שך הכי חשובה
לא מומלץ בכלל לחזור על מה שעשית
arik
DJMIKE אני שמח שנהנת
ניסינו לבנות את זה בצורה הדרגתית עד כמה שאפשר בשעה אחת
את הטראקים שממש רציתי לשים לא התאפשר לי לשים בגלל שזממנו הוקצב וקוצר בחצי שעה בגלל שהיו הרבה דייג'יים שהגיע להם גם זמן במה.
אני אישית מאד נהנתי לנגן לאנשים במעריכים את המוסיקה זה חוויה אחרת וטובה
DJMIKE
אריק תארגן פלייליסט
Shahar
quote:
Originally posted by arik
DJMIKE אני שמח שנהנת
ניסינו לבנות את זה בצורה הדרגתית עד כמה שאפשר בשעה אחת
את הטראקים שממש רציתי לשים לא התאפשר לי לשים בגלל שזממנו הוקצב וקוצר בחצי שעה בגלל שהיו הרבה דייג'יים שהגיע להם גם זמן במה.
אני אישית מאד נהנתי לנגן לאנשים במעריכים את המוסיקה זה חוויה אחרת וטובה


תכלס מכל המסיבה הזאת רציתי רק לשמוע אותך
חבל שלא יצא
בהזדמנות =]
DJ Alex E.
טוב אני אעתיק מפה את הפוסט שלי שכתבתי ב99
אין לי כוח לערוך אותו אז אם אתם לא מכירים את רוב השמות שיהיו בפוסט הזה,זה בגלל שהם כולם מ99

אגב חוץ מיגאל לא ראיתי אף אחד מהפורום הזה וחבל
יגאל,היה כיף הא? :toocool:
בעצם יכול להיות שהיו שם אנשים מפה אני פשוט לא מכיר אף אחד,ואלה שאני מכיר והיו אמורים לבוא לא היו באופק

בכל מקרה,הנה הריוויו
"

הקדמה:
סתם בשביל שתקלטו כמה שנהנתי במסיבה,אני כל הלילה חלמתי עליה
וחבר שלי התקשר לפני חצי שעה ואחרי זה מרוב שכל הזמן חשבתי על המסיבה מרוב האדרנלין לא יכולתי להירדם וכולה ישנתי איזה 5 שעות ואני אמור להיות מת מעייפות !

בקיצור,נתחיל מהתחלה
וההתחלה אומרת שהייתי הכי פסימי בעולם לגבי המוסיקה של המסיבה.שנתיים אני לא שומע וסולד מהטראנס העכשווי,וזה בדיוק מה שאני הולך לקבל לאורך 5 שעות.מה הסיכויים שאני אהנה?
כבר תכננתי לשבת כל המסיבה בצד,להניע קצת את הראש ולצאת לחפור בטקנו נוסח קולדוור...אבל זה היה רק התכנון

אני,וולר V ואור djorz(שלימים הפך לדיג'יי אורז חחחחחחחח) פוגשים את מייק בהחלפת הרכבת בבנימינה
הנסיעה עוברת מהר מאד תוך קולחת על מוסיקה עם מייק
מצאנו גם את המקום מהר בזכות כישורי ה-GPS האנושיים שלו חחחח מייק אתה פשוט תופעה.תותח !

איפהשהוא בין לבין הזכרתי את הפעם האחרונה שנסעתי ברכבת למסיבה:המסיבה של מייק לנוער, בטי אל וי לפני שנתיים."אתם לא יודעים מה הלך שם...כשהוא שם את ג'אמפ דה נקסט טריין המקום התפוצץ.וכשהוא שם את the legacy בכלל לא ידעתי מה לעשות עם עצמי.אתם יודעים מה זה לשמוע קלאסיקה של מייק כאשר הוא עצמו מנגן אותה???".במחשבה לאחור,חבל שלא ביקשתי באותו רגע מליון דולר

בדרך לכניסה מוצאים את שולץ שעוד עתיד לעשות לי את הערב

בכניסה 5 אנשים בלחץ,השעה כבר רבע ל11,ובתור אחד שלא היה מעולם במסיבת פורום,המצב נראה לי מדאיג
טוב מה עושים?הולכים להוריד קצת את הסחיות
באמצע הצטרפו אלינו מושון(בואנה אתה בנאדם סטלן חחחחחחח חולה עליך) ועמית בולט(אני שמח שהצלחת לבוא בסוף למסיבה אח שלי.היה כיף )

...חוזר לכניסה בסביבות 11 וחצי נראה לי
והנה פתאום משום מקום,
TA כבר יושב לו בחגיגיות בחוץ המנהל של.
שמחתי מאד לראות אותך אילן !
מכיר עוד כמה פנים שהספקתי להכיר בפורום ואת אישתי יולי כמובן ואז יוצא לתדלוק נוסף עם עמית וגולן האיש והאגדה חחחח אין כמוך בעולם אחי פשוט לא היה ולא יהיה כמו גולן ויש לי רק דבר אחד להקדיש לך:

אני נכנס פנימה בדיוק ב10 שניות האחרונות של הסט של קלי...מתגובות של אנשים אחרים יתכן שפספסתי.והאמת רציתי לשמוע את הסט שלה כי היה יותר סיכוי שאני אתחבר להאוס שלה מאשר ל O-Day טראנס שבלאק דראגון ואריק היו אמורים לנגן אחריה.אבל חשבתי לעצמי שטויות כמו תמיד...
בדרך מספיק להכיר את ערן אפטרשוק שאל תשאלו אותי למה אבל הייתי בטוח שהוא בריון 2 מטר חחחח

בקיצור,עולים להם צמד ILTA.ולא יודע אם זה בגלל שהייתי בראש בנזונה,לא יודע אם זה בגלל כל החבר'ה הטובים מסביב,אבל מהטראק הראשון של הצמד הזה כבר הייתי בשמיים.אתם יודעים מה?כנראה שבאמת המוסיקה היתה פשוט טובה.
מה זה טובה?פרוגרסיב ואפליפט בננננזונה
כזה שגרם אפילו ליעל לחפור(רק אני לא ידעתי עד לפני יומיים שהיא שומעת את זה??חחחח בכל מקרה ריספקט על החפירות ממי )
בקיצור נהנתי בטרוף מהסט שלהם כל הכבוד תותחים

בשלב מסויים מצאתי את אחי הרוסים\אוקראינים ניקי ואלכסאנדר.היה הכי כיף בעולם לראות אתכם אחים שלי
רק חבל שלאלכס היתה נטיה מיוחדת להיעלם דווקא כשכל הקטעים המפציצים נוגנו.אבל לא נורא אני וניקי חפרנו בשבילו

אלי ואריק יורדים,ושולץ ואימורטל עולים
ואני חושב לעצמי:
"טוב אז אהבת ממש סט אחד נגד כל הסיכויים.אז מה?זה בטח בטעות זה בטח במקרה...אתה שיכור אתה מסטול עזוב אל תיקח ללב זה לא רציני.עכשיו יתחילו לבאס אותי עוד פעם עם הטראנס הזה שיש היום..."

אבל איזה לבאס ואיזה נעליים !!!
כבר מהטראק השני שולץ נותן לי בראש עם follow me חשבתי אני בוכה!!!
לקח לי זמן לזהות מרוב השנים שלא שמעתי את זה אבל כשהגיע הבריק,אחחחחחחח איך אפשר לשכוח

ואז הוא הפיל פצצה
אבל מה זה פצצה !!!
פצצה כזאת לא רואים גם בכור האיראני.פצצה כזאת גורמת לבר רפאלי להיראות גרוזינית.פצצה כזאת גם רוברטו קרלוס לא יודע לבעוט
ניחשתם נכון

Push - The Legacy


אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
ההההההההההההההההההההההההההההההההההההה כן זה זה אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה


חשבתי שאני הוזה !! ולחשוב שבדיוק לפני שעתיים חפרתי על כמה שנהנתי לשמוע את זה באותה מסיבה עם מייק !!!!
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

ישר רצתי למקום שבו שולץ יוכל לראות מהעמדה את הנשיקות והחפירות שהפרחתי לו באוויר חחחחח

אבל שולץ כמו שולץ לא מרחם לדקה !!
פתאום,משום מקום,מתחילה לה איזה מלודיה מוכרת....וואי....מה זה...לא ,לא יכול להיות...יש פה איזה ניחוח של שנת 2003...רגע,זה פאקינג
Fictivision vs C-Quence - Symbols

אהההההההההההההההההההההההההההההההההה
שוב לאותו מקום מול העמדה,שוב משתחווה לשולץ ומקדיש לו חפירה מאסיבית ביותר

באותו הזמן הדופק שלי כבר הרקיע שחקים,חפירות כאלה מכיווני לא נראו מאז ומעולם על אדמת ישראל,והמקום פשוט עמד להתמוטט ביחד עם השומר הגרוזיני המפחיד בכניסה

חוץ מהקטעים העצומים האלה היו עוד מלא קטעים טובים בסט שממש נהנתי מהם למרות שלא הכרתי שום קטע (כמו בכל שאר הערב) אבל מה זה מעניין אותי
כשיש מסביבך כל כך הרבה אנשים שמחים שחופרים בלי הפסקה,את מי זה מעניין מה אתה מכיר ומה לא.ומי זוכר בכלל שהבטחתי לעצמי שאני אשב כל המסיבה בצד???לא הכרתי בכלל את המושג הזה לשבת ב5 שעות האלה !
בחיים שלי לא קפצתי,צעקתי והייתי עם ידיים באוויר כל כך הרבה
לא חכו, אני עוד לא מסכם את המסיבה,אבל כבר בשלב הזה אני חייב להזכיר את ההרגשה הזאת שהציפה אותי בעודי רוקד עם כל האנשים(ויסלח לי מי שלא הזכרתי עד עכשיו מת על כולכם)שהכרתי זה עתה וכולם מקבלים אותך אליהם כמו משפחה וחופרים חופרים ונהנים ויש פשוט הרגשה של אושר טהור ואהבה טהורה למוסיקה הזאת
חוויה

שולץ מסיים עם קטע עם סטרינגים של 4 סטרינגס באיזה רמיקס שמן הסתם אני לא מכיר,ומודיעים על ירידתו.
בנתיים אני ושאר המשלחת החיפאית ושאר הרוקדים שהצטרפו למעגל שלנו מנסים להסדיר את הדופק
ואני כמעט שברתי לעצמי את הכף יד מרוב שניסיתי למחוא כפיים כמה שיותר חזק
איזה סט איזה סט....
שולץ תעשה לי שלישיית אתיופים יא מלךךךךךך

לאחר ההפרעות הקשות שעשה איתי על הרחבה,הגיע הזמן לשמוע אותו גם מנגן
ונחשו מה?גם מהסט שלו נהנתי מאד !!!
היה קצת קשה להתחרות בסטאנדרט שקבע שולץ,אבל עדיין היה סט חזק עם כמה קטעים שלמרות שלא הכרתי אותם,הרחבה ספגה חפירות קשות מאד מצידי בזכותם.
והכי אהבתי שבאמצע כולי בהתלהבות מהסט רוקד צועק "אווווווו" ופתאום רואה את איתי מולי חשבתי שאני מת חחחחחחח ופתאום ה"אוווו" הקודם עולה הופך ל"אווווווווווווווו" הרבה יותר וקולני.איתי יא מלך איזה ירידה אל העם הבאת באמצע הסטים
אגב אל תתפלא לראות אותי מבריח אותך לחמישיה שלי ל DJ MAG ואני לא צוחק.כל הכבוד לך ולמאור היה סט אדיר

פתאום אני נכר שבאמצע הסט של הצמד מ ILTA לא היה לי מושג איך אני אחזיק על הרגליים עוד 4 שעות של טראנס.
לקראת הסוף של הסט של איתי,כשהטראק של כריס ליבינג מרביץ ברקע,חשבתי רק איך אני לא טולש למישהו אוזן בטעות מרוב אדרנלין.שימשך המסיבה עד יום כיפור מצידי אני נשאר ברחבה !!!
הצמד הגדול יורד לקול תשואות חזקות שלי ושל כל השאר

ואז עולים קולדוור...
ואני חייב להודות שממש לא נהנתי מהסט שלהם כמו מכל שאר הסטים.אולי כי ציפיתי מהם לגדולות ולא ממש קיבלתי את הטקנו שציפיתי...
אבל לטעמי זה היה הסט הכי חלש שהיה במסיבה.נכון היה טרוף לשמוע את התפילה בפעם הראשונה ולהבין את עניין ה"טא טא טא בטטה" חחחחח והיה עוד איזה 2 קטעים די טובים,אבל או שזה בגלל שהתעייפתי או בגלל שכבר קיבלתי מנת טראנס מספיק גדולה,לא הכי התחברתי לסט.

עד שהגיע רגע אחד
רגע מסויים מאד שמתחרה חזק על תואר"רגע השיא של הערב" יחד עם פצצת הפוש של שולץ
לרגע הזה בסט של קולדוור קוראים

Steve Angello - Teasing Mr Charlie (Extended Mix)

אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא תצילי אותי כי אני הולך למות !!!
איזה קטע ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק כמה שאני חולה עליו,וקולדוור ניגנו אותו בדיוק כמו שצריך עם הביפיאם גבוה גבוה בשמיים ואני הייתי כבר הרבה מעל הרקיע השביעי !!
איפהשהוא קרוב לאלוהים אפשר להגיד
אמרתי אלוהים?גם הוא לא היה מצליח להרגיע אותי באותם רגעים,כשהרחבה ספגה ממני מנה קשה מאד של חפירות שלא חשבתי שאני מסוגל אליה והיא המשיכה והמשיכה עד שפשוט נגמר לי האוויר

ואם שוב משווים את רגע השיא הזה ללגאסי,אז אפשר להגיד שיותר הופתעתי והתרגשתי לשמוע את הקטע של מייק,אבל הקטע של אנג'לו היה קטע שבחיייייים לא חפרתי בו ככה
פאקינג טרוווווווווווווווווווווף חשבתי אני הולך לקבל התקף לב כל הטראק קפצתי מקיר אחד לשני

הטראק הזה כבר גמר אותי והלכתי לצד לתת קצת מנוחה לרגליים
רציתי לעלות לבקש מהם שינגנו את control freak ברמיקס של אדם בייר שכל כך רציתי לשמוע,אבל עד שבאתי לעלות פתאום שולץ מודיע על סיום המסיבה.
למה נגמר כל כך מוקדם למה???ואיך הזמן טס זה פשוט לא יאמן

נו טוב,זה הרי עוד לא סיבה להיפרד.לפחות לא מהרוב שהחליטו לתת ישיבה נוסח 99 באיזה מאפיה\מזנון עם אוכל מגעיל ועם בקבוק אייס טי גדול ששמור לתצוגה בלבד ( WTF??)
ואני,דפוק כמו תמיד,לוקח מאילן את הנגן אמ פי 3 וממשיך לשמוע מוסיקת ברייקס אצלו חחחחחח כן כן גם אחרי 5 שעות של מוסיקה מפציצה אני מסוגל להמשיך לשמוע את זה
מכור נו...

הזמן שוב עבר בטיל עד שהיה צריך להגיע לרכבת.
שפוכים מעייפות איכשהוא שרדנו את הדרך(אין לי מושג איך) ורק בשביל לפספס את הרכבת שלנו ב5 שניות בגלל שהייתי חייב לחכות שגולן יסיים להשתין כדי להגיד שלום לו ולאלכס השלישי של הפורום שהרס לי את הילדות עם הגילוי על פרי חחחח

הנסיעה היתה מעייפת בערך כמו קריאת הפוסט הזה,אבל בשעה טובה הגעתי הביתה בסביבות 8

אוקי,הגיע הזמן לסיכומים
המועדון-
לדעתי הוא מתאים בצורה מושלמת למסיבות פורום.הבעיה היחידה זה עם עמדת הדיג'יי שהוא כמעט לא רואה את הקהל שחופר למטה וחבל.
הסאונד היה אחלה ובווליום טוב,התאורן השתלב מצויין עם המוסיקה ואהבתי את המקום אפילו שהוא מטר על מטר.מתאים כמו כפפה למסיבות פורום.הבאסה היחידה איתו זה הדרך אליו מהרכבת

המוסיקה-
היתה לפניייייייייייייים באמת שהיא עלתה מעל ומעבר לכל הציפיות שלי ואני מוריד את הכובע בפני כל מי שניגן.עשיתם עבודה כבירה ואם גרמתם לדינוזאור טראנס עתיק כמוני להתרגש מחדש מהמוסיקה הזאת,באמת שמגיע לכם המון המון ריספקט
ואם מדברים על המוסיקה שנוגנה אני לא יכול לסיים את ההתייחסות לנושא בלי המשפט "שולץ אני אוהב אותך"

הקהל-
דבר אחד אני יודע בטוח,והוא העובדה שבחיים לא הייתי נהנה ככה אם לא האנשים שפה.
אני מוכרח להגיד שאחרי המסיבה הזאת פשוט התאהבתי באנשים ובפורום הזה
איזה אווירה ! איזה שמחה ! איזה חפירות בלתי פוסקות ! בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה
זה היה פשוט מדהים מדהים לראות ולהכיר את האנשים וכל בנאדם יותר גבר ויותר מצחיק מהשני(ולא נשכח את הנשים של הפורום שלנו כמובן.שיראל ויולי חולה עליכן )
מה שהכי יפה זה שכולם כמו משפחה אחת גם אלה שהתחילו לכתוב פה לפני חודשיים והספיקו להתכסח עם כל העולם
משפחת 99,אין כמוכם.חולה על כל אחד ואחד ממכם(וממכן) מלכייייייים(ומלכווווווות)


ומה שאני עוד יותר לא יכול לחכות לו זה המסיבה הבאה
כי אני פשוט לא יכול להפסיק לחשוב על כמה שהיה כיף אתמול.הכיף הכי גדול שהיה לי בחיים באמת שהיה מושלם.
שולץ ומייק אין מילים בפי לתאר את הערכתי אליכם על ההפקות האלה שאתם עושים לכבוד הפורום
לא משנה מה אני יגיד זה עדיין לא יספיק.אז קבלו ממני פשוט ריספקט אחד ענק

YO-I
חבל שלמסיבה כזאת טובה לא יכלו לארגן ולחשוב על מכשיר הקלטה כדי לנצור את הסטים שנוגנו שם לנצח
THE_BLUE_DRAGON
!!!היה בהחלט ממש כייף

!!!היה אחלה של טראנס

אומנם נגמר מוקדם מדי בגלל בעל המועדון הקמצן
...בטח גמרנו לו את כל השתייה הקלה במועדון חחחח

!ניר ומנו הביאו לי מצלמות ככה שיש תמונות

It was great to meet you djdarroo.

For the pictures, click here!






quote:
Originally posted by YO-I
חבל שלמסיבה כזאת טובה לא יכלו לארגן ולחשוב על מכשיר הקלטה כדי לנצור את הסטים שנוגנו שם לנצח

.אלי הביא מחשב נייד אבל ההקלטה לא הצליחה לצערנו


:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement