return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
99Zone Party @ Zillion (29.08.2006) (pg. 8)
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
סעמק מה עשיתם לטופיק, מסכן :eek:
!היה פצצות ושיהיו עוד המון אירועים כאלו, סוף
:toocool:
.A.Y.
דוגרי אנלא מבין תקטע הזה של הגילאים
לא טוב לכם לראות בני 16 שנהנים ממוסיקה טובה? לכו לצד השני של הרחבה

וואלה במקום לשמוע שיש גם צעירים בארץ ששומעים את המוסיקה ולדעת שיש דור עתיד למוסיקה הזאת
נראה לי אתם מעדיפים לשלוח את כל הבני 14-16 למסיבות של סקאזי ואז כרגיל תלכו לבכות שהדור הזה נדפק..
איך אתם מצפים שאנשים בגיל הזה ישמעו על מסיבות כאלה אם כולן לגילאי 21+ ועד שיש משו נורמלי תראו איזה זין אתם זורקים עליהם
YoraY
בן כמה אתה?
MLTK
טוב אתם מזה מדברים פה שטויות בקצב!!!
אני לא יודע מה איתכם אבל אני מעדיף לבוא למסיבה ולהנות מהמוזיקה! ואל איכפת לי מי האנשים שמסביבי!
אתם יודעים מה.....דווקא כן איכפת לי!! אני מעדיף קהל של אנשים בגילאים 17-18
שאוהבים מוזיקה ובאים להנות מהמוזיקה ומבינים במוזיקה!
מאשר שמעונים למינהם אבל בני 22+ שבאים להשתכר במסיבות וללכת מכות!!!

אז אל תדברו שטויות! כי סך הכל זה כיף להיות בין אנשים שאוהבים מוזיקה ובאו להנות מהמסיבה כמו שאתה נהנה ממנה!
YoraY
צודק לא אמרתי לאף אחד לא להנות..
וצריך להגיד תודה ענקית שיש דברים כאלה בכלל זו יוזמה עצבנית
.A.Y.
quote:
Originally posted by YoraY
בן כמה אתה?

אני עוד מעט 17
לא ראיתי אחד במסיבה שהתלונן על זה שרקדתי לידו
ההפך חפרתי עם המון אנשים יותר גדולים ממני (ביניהם איתי היידרויד)
ואם אתה כל כך בטוח שאני בכל זאת מזיק רק כי אני קטן אתה מוזמן להזמין אותי לחפירה פרטית מסיבה הבאה ואם אנלא עומד בקריטריונים תזרוק אותי מהמסיבה
:whip: :toocool:
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by YoraY


מי שממיין לא מזיין


אז תן לי להאיר את פניך..
מי שלא ממייין:
1. מזיין כונפות
2. מזיין צעירות מדי
3. מזיין כל מה שבא
4. מזיין בשביל פוזה
5. מזיין כי הוא מכוער
6. מתפשר על נחות כלומר הוא אפס על ולא יכול להשיג בחורה ברמה.
להמשיך?..

איכות עולה על כמות.

ושלא נדבר על התופעה האפסית ביותר
חייל + בחורה בתיכון
YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אז תן לי להאיר את פניך..
מי שלא ממייין:
1. מזיין כונפות
2. מזיין צעירות מדי
3. מזיין כל מה שבא
4. מזיין בשביל פוזה
5. מזיין כי הוא מכוער
6. מתפשר על נחות כלומר הוא אפס על ולא יכול להשיג בחורה ברמה.
להמשיך?..

איכות עולה על כמות.

ושלא נדבר על התופעה האפסית ביותר
חייל + בחורה בתיכון



שחר תעזור לי פה..

שמע זה לא קשור לטרד אבל נעצור את זה כאן במשפט שאומר... איש איש באמונתו יחיה..
YoraY
quote:
Originally posted by .A.Y.
אני עוד מעט 17
לא ראיתי אחד במסיבה שהתלונן על זה שרקדתי לידו
ההפך חפרתי עם המון אנשים יותר גדולים ממני (ביניהם איתי היידרויד)
ואם אתה כל כך בטוח שאני בכל זאת מזיק רק כי אני קטן אתה מוזמן להזמין אותי לחפירה פרטית מסיבה הבאה ואם אנלא עומד בקריטריונים תזרוק אותי מהמסיבה
:whip: :toocool:


קיצור אתה בן 16
ותאמין לי שגם לך היה יכול להיות מצב של אי נעימות במסיבה שאתה מרגיש גדול מדי בה...

נראה איך תרגיש נזרוק אותך לרחבה מלאה בילדים שעוד חודשיים יש להם בר מצווה.. זה דפוק עם כל הכבוד

וואלה גילאי 18 כבר לא שמים לב למראה גם שאני אהיה בן 23-24 לא תהיה לי בעיה.. מעבר לזה זה כבר כן


שמע שוב בשורה התחתונה אמר
MLTK
לא כזה יפה אבל נכון
העיקר העובדה שהאנשים שעומדים לידך בראש שלך
לאט לאט אני מאמין שהמסיבות האלה יראו יותר ויותר טוב עניין של זמן

קצת אלכוהול והכל מסתדר :)
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
ושלא נדבר על התופעה האפסית ביותר
חייל + בחורה בתיכון


תשמע זה הודעת תסכול...
לא נעים בנאדם, אז היא שברה לך את הלב
לא צריך לבכות על זה פה

arik
מה בעיה בחיל+ בחורה:)? בתיכון
נשמע הגיוני
אלא אם כן החיל לקראת שחרור והבחורה בכיתה י שזה מתחיל להיות הבדל
אבל גם זה תלוי בהתנהגות
omergunr
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

בחורה בתיכון + חייל שיא המסכנות..
חחחחח
אני לא מדבר עם הוא היתגייס שהיא היתה בכיתה יא והם היו באותו בית ספר ביחד..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement