return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
99Zone Party @ Zillion (29.08.2006) (pg. 6)
View this Thread in Original format
MLTK
זה קצת באיחור.....אבל היה מושלם!!! מזמן כבר לא נהנהתי ממסיבה טובה כזו
...ואני גם חייב לציין שלא ישנתי דקה אחרי המסיבה...ישר חזרתי הביתה ונסעתי לבסיס!
בהתחלה ביאס אותי לראות שהגילאים של הקהל היה די צעיר אבל כמו שאילן אמר לי שם "זה הדור של המחר"- ובסופו של דבר ממש נהנתי!! בלי קשר לגילאים! היה כיף להיות אנשים שמבינים במוזיקה שנהנים מהמוזיקה היחודית והמדהימה הזו!וגם לראות את אילן וגיל אחרי תקופה ארוכה מאוד היה די משמח (עוד מהימים של נקסט) אז באמת ובאמת היה כיף.... וחבל למי שלא בא.....
DJ Shultz
אתה הבחור שבא במיוחד לאיתי הידרוייד ודיברתי איתו בהתחלה ואמרתי לך ולחבר שלך
"חכו תראו שיש מלא די ג'יים טובים מוזיקה טובה ואווירה מיוחדת ודברו איתי אחר כך"?
;)


מסיבה באמת אולי אני לא אובייקטיבי..אבל מסיבה שהאווירה בה היתה מדהימה פשוט
אני אישית בן 21 לא שמתי לב להפרש הגילאים לא עניין אותי בכלל המוזיקה והאלכוהול לקחו אותי למקומות שלא הייתי בהם הרבה זמן
אפילו כמות הבחורות עולה בכל מסיבה ומסיבה וזה עובדתי !
בקיצור אנשים..הפורום הזה פשוט מפסיד לדעתי כל מסיבה ומסיבה ..
חבל שאתם לא מראים נוכחות יותר גדולה...תאמינו לי שאין לכם מה להפסיד ..
מקסימום לא תהנו..אני בטוח שלא בכל מסיבה אתם נהנים..

אילן אוהב אותך אחי!!
באמת עשית לי טוב על הלב שבאת ! ובאמת כל הכבוד לך שלמרות כל היומיים הקשים האלו שעברת עשית הכל והגעת למסיבה כמו גדול!
אתה מוזמן להיכנס אלי למסנג'ר
[email protected]
MLTK
quote:
Originally posted by DJ Shultz
אתה הבחור שבא במיוחד לאיתי הידרוייד ודיברתי איתו בהתחלה ואמרתי לך ולחבר שלך
"חכו תראו שיש מלא די ג'יים טובים מוזיקה טובה ואווירה מיוחדת ודברו איתי אחר כך"?
;)


כה זה אני.......:)
DJ Shultz
נעים מאוד
אתה גם מוזמן וכל מי שבא לו להיכנס למסנג'ר שלי מוזמן
שיחות סקס על חשבון הבית:D
djdarroo
Crazy Party guys! u know your trance :D

although i love hardtrance...and that what makes me get an orgasm, you guys almost made me get an orgasm without play hard ;D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by djdarroo
Crazy Party guys! u know your trance :D

although i love hardtrance...and that what makes me get an orgasm, you guys almost made me get an orgasm without play hard ;D


man it was a big pleasdure to meet you...
you somehow disappeared when i went back to the club at around 3:15 a.m - hope to meet you here more - how long till your flight back home? one month?

shultz - i need a trance excitment every now and then - the muic i play these days is definately not labeled as trance (not even progressive trance..just abit of that) but stopping to love trance is like stopping to breath for me - you did a great job i didn't feeel bad at all with me not sleeping the whole night - it was worth it.

mltk - i remember speaking with you and your friend not sure who are you then between you two but it was nice meeting
you guys and when i hear people are coming cause the want to hear hydroid it makes me feel good cause i feel like we are getting closer to be a normal country that respects her talented producers/djs

this whole post is written in english so that darroo would have something to read over here after the long discussion in hebrew
DJMIKE
quote:
Originally posted by djdarroo
Crazy Party guys! u know your trance :D

although i love hardtrance...and that what makes me get an orgasm, you guys almost made me get an orgasm without play hard ;D


hey man, glad you enjoyed the music. but you dissappeared in the techno part!
this is me (on the right) an DJ Shultz



and this is you and Glen-Holmes

.A.Y.
אהה אני מזהה את
Glen-Holmes
ראיתי אותו בחוץ שנגמרה המסיבה חח הוא נראה שונה..

אתה באת בול בשיחה ששולץ סיפר על קוק וזונות וכולם הסתלבטו עליו חחח:D
YoraY
אני שמח לשמוע שכולם נהנו :)
אני אישית לא יכולתי לבוא גם כי הייתי תקוע במתקן באותו שבוע וגם כי יש לי בעיה קטנה עם הגילאים דיסקסתי על זה רבות עם שולץ
:)

בכל אופן אני מקווה שהמסיבות האלו ימשיכו ויפרחו ואני אגיע מדי פעם מבטיח,
Dj Alex (ISR)
אתה בן 20 ויש לך בעיה בגילאים?
כאילו מה? לא נעים לך להיות ליד אנשים בני 18 ?

YoraY
קודם כל זה 18 ומטה נתחיל מזה כי זה הכי חשוב.. כי רסמי לא נעים לי להיות ליד ילדים בני 15-13 גם אם זה 2 מי יודע אם לא יותר
זה בקשר לגילאים..

גם מטריד שמצב הבנות בקנטים

זה שטראנס כבר לא ה-כ-י עושה לי את זה (זה קצת יותר מסובך מזה) זה משהו אחר..

השילוב של דברים כאלה ביחד.. עם העובדה שמיציתי את ההפקה הזאת ובאמת היא לא מחדשת לי משהו... אני עני בכסף ואין סיבה שאני אוציא כסף על משהו מועיל לי בשום דרך


אני לא בא בתלונות תשים לב.. כי אין לשולץ ומייק יותר מדי ברירות פה.. אני תומך בהם וגם מנסה להעלות רעיונות ובעד כל הפרוייקט הזה ומאחל להם הצלחה ושיגיעו לסיפוק שלהם

צריך לזכור שהם היחידים בארץ שעושים דבר כזה וזה סופר כבוד וראוי להערכה


זה הכל :)
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אתה בן 20 ויש לך בעיה בגילאים?
כאילו מה? לא נעים לך להיות ליד אנשים בני 18 ?


וואלה כן זה מבאס לראות לידך ילדים

עכשיו תגיד שגם אני הייתי בן 18 ונכנסתי למסיבות של נקסט נכון?
אז בוא אני יענה לך
שאני הולך למסיבות של מבוגרים אני לא נראה ילד
ובגלל זה נכנסתי ותאמין לי שלא חשבו שאני בן 18

גם היום שאני הולך למקומות של מבוגרים בחורות לא מאמינות שאני רק בן 20
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement