return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (07-10-2006] (pg. 2)
View this Thread in Original format
Gonzo
Two weeks to go! :toothless

Mogen we nog van die uiterst gezellige BeTa's begroeten in Utrecht? :)
Xilver
Met Geilen Beer achter de decks kan het niet misgaan!

Ik heb er eigenlijk wel zin in, maar ik dacht dat we al plannen hadden.
Loraine
quote:
Originally posted by Gonzo
Two weeks to go! :toothless

Mogen we nog van die uiterst gezellige BeTa's begroeten in Utrecht? :)


Zowiezo de Trance Chicas :o
En waarom zegt mijn intuitie toch dat Invites de zotheid van afgelopen weekend gaat overtreffen? :nervous:
The_G0dfather
Ik ga dus, wie nog ?
Gonzo
Kleine update:

Vanaf nu is het ook mogelijk om met Visa, Mastercard of American Express kaartjes voor Intuition-feesten te kopen ;). De onlinepresale via http://www.intuitionrecordings.com/index.php?id=70 loopt nog tot Dinsdagavond 20:00 uur :).

Voor de laat-beslissers zullen er ook nog enkele tickets te verkrijgen zijn op de avond zelf ;)
Loraine
quote:
The majority of the tickets have already been sold and so wednesday at 20:00 (CET) the presale will STOP. After that we will announce the number of last minute tickets that will be available at the door, probably between 150-200. If you intend to get a hold of one of these on the night itself we reccommend you get there before midnight! Looks like this one will be a full house, get ready for the trance club event of the year! It's certainly a unique opportunity to see such a diverse lineup in an intimate venue like Club Poema, this is your chance to share a brilliant trance event with only 599 other crazy clubbers!


Wel handig om dat dus nog ff te vermelden! ;)
Gonzo
quote:
Originally posted by Loraine
Wel handig om dat dus nog ff te vermelden! ;)


En ik maar de moeite nemen om het op zijn Nederlandsch te doen :sadgreen: :toothless
Loraine
quote:
Originally posted by Gonzo
En ik maar de moeite nemen om het op zijn Nederlandsch te doen :sadgreen: :toothless


Denk dat onze Zuiderburen best Engels begrijpen :tongue2
Damn ik vrees nu al voor die videocamera volgende week :nervous:
Gonzo
Timetable:

23:00-00:00 TOM S
00:00-01:30 JON O’BIR
01:30-03:00 THE THRILLSEEKERS
03:00-04:30 MENNO DE JONG
04:30-06:00 GALEN BEHR VS. THOMAS BRONZWAER
Solar1
Yessss, ik ben er klaar voor! :stongue:

christina
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Ik ga dus, wie nog ?


The_G0dfather
Loraine
Solar1
christina
Progrez
The_G0dfather
Loraine
Solar1
christina
progrez
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement