|
Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (07-10-2006] (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nja man, als 'k het zo lees heeft iedereen een uiteenlopende stijl. Ik krijg al schrik voor de beta party eigenlijk, kwil voor iedereen z'n smaak draaien, ma blijkbaar gaat dat moeilijk zijn :) |
bwah nee das ni waar... hier doet iedereen moeilijk, ma als ge uiteindelijk ginder staat en er is genoeg sfeer, gaat een mens al veel verdraagzamer zijn:) |
|
|
| Xilver |
Nja 't is waar, ik ben in 't echt helemaal niet zo'n eikel als ik me hier soms opstel :)
Ik verjaar die nacht, dus degenen die me komen feliciteren, krijgen een pint van mij ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Xilver
kwil voor iedereen z'n smaak draaien |
voor mij geen vocals aub ...
maar er zijn natuurlijk uitzonderingen :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nja man, als 'k het zo lees heeft iedereen een uiteenlopende stijl. Ik krijg al schrik voor de beta party eigenlijk, kwil voor iedereen z'n smaak draaien, ma blijkbaar gaat dat moeilijk zijn :) |
Distant Planet zegt:
kheb een lijst van 100 platen gemaakt die ge nie moogt spelen op v3 |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
voor mij geen vocals aub ...
|
Okido :D
| quote: | Originally posted by Real
Distant Planet zegt:
kheb een lijst van 100 platen gemaakt die ge nie moogt spelen op v3 |
Da was versie 3 :toothless |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Da was versie 3 :toothless |
Het is je eigen typo. :whip: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Real
Het is je eigen typo. :whip: |
afstrijden Luc, vooral afstrijden :p
ik geloof Kristof :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Okido :D |
je hebt er nu al een fan bij :gsmile: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Xilver
Nja 't is waar, ik ben in 't echt helemaal niet zo'n eikel als ik me hier soms opstel :)
Ik verjaar die nacht, dus degenen die me komen feliciteren, krijgen een pint van mij ;) |
post dan eens een pic ofzo, want ik kan je me niet echt voorstellen.. en als ik al een pic zou gezien hebben, dan ben ik et al weer vergeten
een gratis pint gaat altijd binnen ^^ |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Push2005
"Intuition Sound"; dat bestaat helemaal niet... |
Ik denk de nieuwe tech+trance aanwinsten van Cliff Coenraad en Leon Bolier daarvan het beste bewijs zijn ;) |
|
|
|
|