|
Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (07-10-2006] (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| Intuition legt de focus opnieuw op het melodieuze aspect van trance en dat vind ik een zeer positieve evolutie in vergelijking met het gros van de overige producers, die louter streven naar een zo helder mogelijke track en op die manier bij een holle, plastic sound terechtkomen met nutteloze filters en whatnot, een sound die ik graag als huis-tuin-en-keuken trance classificeer, m.a.w. run of the mill trance zonder ook maar 1 memorabel moment. Het spijt me dat ik dit moet zeggen Devilex, maar Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance. :tongue2 |
|
|
| christina |
| ik verkies anders toch wel een "a life elsewhere" boven een "second turn"... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Intuition legt de focus opnieuw op het melodieuze aspect van trance en dat vind ik een zeer positieve evolutie in vergelijking met het gros van de overige producers, die louter streven naar een zo helder mogelijke track en op die manier bij een holle, plastic sound terechtkomen met nutteloze filters en whatnot, een sound die ik graag als huis-tuin-en-keuken trance classificeer, m.a.w. run of the mill trance zonder ook maar 1 memorabel moment. Het spijt me dat ik dit moet zeggen Devilex, maar Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance. :tongue2 |
Een grote +1 hiervoor; maar er bestaan uitzonderingen (Lift) ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
Intuition legt de focus opnieuw op het melodieuze aspect van trance en dat vind ik een zeer positieve evolutie in vergelijking met het gros van de overige producers, die louter streven naar een zo helder mogelijke track en op die manier bij een holle, plastic sound terechtkomen met nutteloze filters en whatnot, een sound die ik graag als huis-tuin-en-keuken trance classificeer, m.a.w. run of the mill trance zonder ook maar 1 memorabel moment. Het spijt me dat ik dit moet zeggen Devilex, maar Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance. :tongue2 |
Voila, da is 't inderdaad, maar dan beter uitgelegd :) |
|
|
| rob_intuition |
| quote: | Originally posted by christina
ik verkies anders toch wel een "a life elsewhere" boven een "second turn"... |
second turn is vet :D, das een feit ;) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by TOR
Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance. :tongue2 |
Straffe taal :)
Op welke manier is hun muziek "levensloos"? Of, hoe verzoen je de term levensloosheid met de term energie die Devilex terecht hanteert? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Op welke manier is hun muziek "levensloos"? Of, hoe verzoen je de term levensloosheid met de term energie die Devilex terecht hanteert? |
da wil ik ook wel weten eigenlijk... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by rob_intuition
second turn is vet :D, das een feit ;) |
Lol, das helemaal geen feit... kvind die enorm zwak en inspiratieloos :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Lol, das helemaal geen feit... kvind die enorm zwak en inspiratieloos :p |
de intuition sound is er anders wel in te horen he |
|
|
| Devilex |
Jah over smaken valt er niet te discussiėren. Als ik hou van de strakke energieke sound van Sean Tyas en John O'Callaghan dan is dat mijn ding.
Ik ga geen mensen bekritiseren die naar Intuition stijl luisteren, en ga niet naar Intuition events om dan achteraf te zeggen dat ik het slecht vond en dat het mijn ding niet was.
Onverdraagzaamheid is tegenwoordig precies overal te vinden. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
de intuition sound is er anders wel in te horen he |
"Intuition Sound"; dat bestaat helemaal niet... Precies of er sinds de oprichting van dat label een nieuwe sound is ontstaan. Seffens is Southern Sun ook al Intuition sound zeker. Ik vind dat allemaal zo overdreven, das net hun marketingstrategie. Niet elk zomers-klinkend deuntje is Intuition-style ofzo :confused:
Ze bieden leuke, af en toe kwalitatieve, maar vooral melodische trance en ze zijn sterk bezig, daar heb ik respect voor. |
|
|
| Xilver |
| Nja man, als 'k het zo lees heeft iedereen een uiteenlopende stijl. Ik krijg al schrik voor de beta party eigenlijk, kwil voor iedereen z'n smaak draaien, ma blijkbaar gaat dat moeilijk zijn :) |
|
|
|
|