return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (07-10-2006] (pg. 3)
View this Thread in Original format
Xilver
^ Ik dacht da gij het ni had op die platte, happy, sunny Intuitionzever die vandaag de dag uw strot wordt ingeramd
Progrez
Ik ga in de eerste plaats voor The Thrillseekers. Had ik al duidelijk gemaakt. (zie p.1)
Xilver
quote:
Originally posted by Progrez
Ik ga in de eerste plaats voor The Thrillseekers. Had ik al duidelijk gemaakt. (zie p.1)



en die draaien gene happy sunny stuff?
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver

en die draaien gene happy sunny stuff?


Die is solo, trancekennerke van nul :p
Xilver
quote:
Originally posted by Push2005
Die is solo, trancekennerke van nul :p


Ik ken dieje midget wel :p

Was lachen toen in de Asta, die kwam amper boven de decks :)

Maar altijd wel sfeer natuurlijk. Ik hou wel van de happy, sunny stuff ;)
Progrez
quote:
Originally posted by Xilver

en die draaien gene happy sunny stuff?


Nu dan wel? Als ge de sound van Steve Helstrip gaat vergelijken met ne Kimito Lopez of Jonas Steur, pas ik liever voor de discussie.

Steve is trance geschiedenis. Voor die mens alleen al wil ik graag een keer naar Utrecht afzakken. Wat de rest speelt maakt me dan niet zoveel uit. Al zal Jon O'Bir en wie weet Thomas Bronzwaer ook wel de moeite waard zijn
rob_intuition
als we maar niet gaan stoer kijken langs de kant van de disco he, DANSEN zullen we :D
Progrez
quote:
Originally posted by rob_intuition
als we maar niet gaan stoer kijken langs de kant van de disco he, DANSEN zullen we :D


Wees gerust. Trouwens, die Steve Helstrip hebt ge ook alleen maar kunnen boeken danzij mijn drankverbruik op Intuition summer he.
Geef het maar toe. Héhé.
christina
quote:
Originally posted by Progrez
Wees gerust. Trouwens, die Steve Helstrip hebt ge ook alleen maar kunnen boeken danzij mijn drankverbruik op Intuition summer he.
Geef het maar toe. Héhé.


volgens mij hebben ze héél het event daarop kunnen organiseren...
Xilver
Ik snap gewoon ni goe wat er mis is met de Intuition-sound. Ik vind het een van de betere labels van het moment, en het wordt toch totaal ni door onze strot geramd. Als er iets is dat door de strot wordt geramd, en wat ik ook kotsbeu ben, is het die generic 12-in-een-dozijn ASOT trance. Nu bon, over smaak valt niet te twisten, maar ik vind toch dat ne Jonas Steur genoeg variatie in z'n producties kan steken. Kan misschien wel begrijpen dat sommigen dit wat te 'sunny' vinden, maar ik kan me er wel in vinden.

rob_intuition
nja.. we doen gewoon ons ding, en hopen dt veel mensen dat leuk vinden, en volgens mij is dat wel zo ;).
Xilver
quote:
Originally posted by rob_intuition
nja.. we doen gewoon ons ding, en hopen dt veel mensen dat leuk vinden, en volgens mij is dat wel zo ;).


Anders zouden jullie zo succesvol niet zijn natuurlijk. Langs de andere kant is ASOT ook succesvol :D

Maar nee, I like what you're doing.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement