|
לא בא לכם לארגן איזה מפגש?
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
שמישו יקח יוזמה...
אפשר לעשות על האש משו לאדע |
|
|
| DJ Alex E. |
| תגיד שאתה פשוט רעב ונסגור עניין ;) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
כן.. דווקא רעיון מצויין מפגש.
רק כדאי להכין ניידות משטרה ואמבולנס למקרה של חילוקי דעות =]
בואו נזרוק תאריכים ונראה אם זה מתאים למישהו..
עזריאלי זה מקום מושלם |
|
|
| DjChook |
| המפגש הרשמי האחרון אם אני לא טועה היה בקרמבו רקורדס :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| מפגש בבית שלי בין ראש השנה לסוכות (או בסוכות) תהיה מוזיקה הבית ריק ואני בטוח שמילא לא יגיעו יותר מדי אנשים אז יהיה מקום (בית קטן בכל זאת חחח...) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by omergunr
רק עם שחר בא =] |
אם* יא עילג |
|
|
| omergunr |
| רוסי תיקן אותי :o |
|
|
| Koby |
| רעיון טוב..רק תדאגו לעשות הגבלת גיל למפגש:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
אפשר לעשות על האש משו לאדע |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
עזריאלי זה מקום מושלם |
:rolleyes: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
:rolleyes: |
בואו נשמע מה לך יש להגיד..
רעיון יותר טוב? |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מפגש בבית שלי בין ראש השנה לסוכות (או בסוכות) תהיה מוזיקה הבית ריק ואני בטוח שמילא לא יגיעו יותר מדי אנשים אז יהיה מקום (בית קטן בכל זאת חחח...) |
יש לך פלייסטישן? |
|
|
|
|