|
לא בא לכם לארגן איזה מפגש? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Koby |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
בואו נשמע מה לך יש להגיד..
רעיון יותר טוב? |
שאלה לא הוגנת..איך אפשר לעשות משהו יותר טוב מעל האש בעזריאלי? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Koby
שאלה לא הוגנת..איך אפשר לעשות משהו יותר טוב מעל האש בעזריאלי? |
להביא לך מכות בעזריאלי:toothless |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
:rolleyes: |
LOL |
|
|
| YoraY |
שחר מתעושה פרצופים דבר
ונכון למפגש לא יגיעו יותר מדי אנשים לכן לא צריך לצאת פה בהפקת עולם |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
ונכון למפגש לא יגיעו יותר מדי אנשים לכן לא צריך לצאת פה בהפקת עולם |
טוב שנזכרת...
אם הייתי אומר לי את זה מוקדם יותר היית חוסך את מסע השכנועים שלי לשריין את אמנזיה לבאיביזה למפגש הזה :D |
|
|
| YoraY |
אילן אתה לא מוסיף לתת הומור שתוקף את אנשי הפורום..
טוב אם אתם רציניים שמישו יזיז תעניינים :) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מפגש בבית שלי בין ראש השנה לסוכות (או בסוכות) תהיה מוזיקה הבית ריק ואני בטוח שמילא לא יגיעו יותר מדי אנשים אז יהיה מקום (בית קטן בכל זאת חחח...) |
אם אתה מדבר ברצינות אז אני יהיה שם |
|
|
| Shahar |
לא הבנתי איך אפשר לעשות על האש בעזריאלי
אבל אפשר אצל יגאל =]] |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
VJ אני יהיה
:crazy: |
|
|
| DjChook |
| אם אתה וי ג'יי כנראה שאני אצלם... :) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!בכייף
המצלמה שלי מתה ככה שאתה מוזמן להחליף אותי בזה
;) |
|
|
| Glenn-Holmes |
תשמעו הבעיה העיקרית תהיה להגיע אלי
נכון יש עוד זמן אבל בראש השנה אמא שלי טסה לחו"ל עד אחרי סוכות ככה שהדבר אפשרי
אז נכון זה לא בית גדול אבל יהיה מגניב...
אם יבואו מספיק אנשים תרגישו כמו בארמין (ניתן לכם גם מוזיקה שתכניס אותכם לאווירה לגמרי :D ) |
|
|
|
|