return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
לא בא לכם לארגן איזה מפגש? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Koby
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
בואו נשמע מה לך יש להגיד..
רעיון יותר טוב?

שאלה לא הוגנת..איך אפשר לעשות משהו יותר טוב מעל האש בעזריאלי?
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Koby
שאלה לא הוגנת..איך אפשר לעשות משהו יותר טוב מעל האש בעזריאלי?

להביא לך מכות בעזריאלי:toothless
epsilon1
quote:
Originally posted by Shahar
:rolleyes:


LOL
YoraY
שחר מתעושה פרצופים דבר



ונכון למפגש לא יגיעו יותר מדי אנשים לכן לא צריך לצאת פה בהפקת עולם
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY

ונכון למפגש לא יגיעו יותר מדי אנשים לכן לא צריך לצאת פה בהפקת עולם


טוב שנזכרת...
אם הייתי אומר לי את זה מוקדם יותר היית חוסך את מסע השכנועים שלי לשריין את אמנזיה לבאיביזה למפגש הזה :D
YoraY
אילן אתה לא מוסיף לתת הומור שתוקף את אנשי הפורום..


טוב אם אתם רציניים שמישו יזיז תעניינים :)
coby
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מפגש בבית שלי בין ראש השנה לסוכות (או בסוכות) תהיה מוזיקה הבית ריק ואני בטוח שמילא לא יגיעו יותר מדי אנשים אז יהיה מקום (בית קטן בכל זאת חחח...)


אם אתה מדבר ברצינות אז אני יהיה שם
Shahar
לא הבנתי איך אפשר לעשות על האש בעזריאלי

אבל אפשר אצל יגאל =]]
THE_BLUE_DRAGON
VJ אני יהיה
:crazy:
DjChook
אם אתה וי ג'יי כנראה שאני אצלם... :)

THE_BLUE_DRAGON
!בכייף
המצלמה שלי מתה ככה שאתה מוזמן להחליף אותי בזה
;)
Glenn-Holmes
תשמעו הבעיה העיקרית תהיה להגיע אלי
נכון יש עוד זמן אבל בראש השנה אמא שלי טסה לחו"ל עד אחרי סוכות ככה שהדבר אפשרי

אז נכון זה לא בית גדול אבל יהיה מגניב...
אם יבואו מספיק אנשים תרגישו כמו בארמין (ניתן לכם גם מוזיקה שתכניס אותכם לאווירה לגמרי :D )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement