| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אם רועי עדיין יהיה מאושפז שבוע הבא אני ידבר איתך חן לגבי ביקור שלו.
יש לי שבוע חופש בין הסיום עבודה לתחילת הלימודים
בחזרה לנושא... לא רוה לאכזב יוראי אבל אני גר בבניין
קומה שנייה
בית לא גדול
מנגל? פנטזיה :)
אבל אני מבטיח חומוס אסלי רמלאי:) ומיטב החטיפים הקיימים בשוק :) |
מה הבעיה לארגן באיזה פארק?
בוא בצומת הקרח כבר שנה ככה אני מתכנן לעשות שם על האש |
|
|