| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תשמעו הבעיה העיקרית תהיה להגיע אלי
נכון יש עוד זמן אבל בראש השנה אמא שלי טסה לחו"ל עד אחרי סוכות ככה שהדבר אפשרי
אז נכון זה לא בית גדול אבל יהיה מגניב...
אם יבואו מספיק אנשים תרגישו כמו בארמין (ניתן לכם גם מוזיקה שתכניס אותכם לאווירה לגמרי :D ) |
אני רואה משו בסיגנון מנגל טוב עם עמדת דיג'י בצד כל אחד נותן איזה חצי שעה+ טראנס אל תוך הלילה |
|
|