|
לא בא לכם לארגן איזה מפגש? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
מי ניסה להכניס פה בדיחה על חשבוני ? |
זה התחיל ביגאל |
|
|
| uzi |
| אני לא מאמין שיהיה מפגש. מממממ... נראה לי שסנסיישן יגיע לארץ לפני זה!!! |
|
|
| Shahar |
דווקא היו מפגשים פעם
אני מראש השנה עד סוף סוכות בחופש =]]
חן מה עם איזה מנגל בשיכון?? |
|
|
| YoraY |
אררר אני רעב למנגל אכזרייייי
יאללה כל אחד שם איזה 25 שקל מדרבקים בשר לפנים |
|
|
| DjChook |
אני בעד מנגל, אבל כמה אנשים באמת בעניין ?
שחר אתה דואג לבחורות לכל הרווקים פה ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| טוב אני הבאתי תרעיון הנדיב של הבית שלי אם חבורה של 6-7 אנשים לא יכולה אפילו להגיע להסכמה על מקום אז אני מסכים עם משאמר שמפגש בחיים לא יהיה פה |
|
|
| YoraY |
טוב, רמלה קצת דרום מדי לאנשים מהצפון לא?
אפשר לדעתי לסכם את העניין המוזיקאלי באיזה סט מוקלט אגב... זה לא משהו שכדאי להשקיע בו
רק צריך מקום פתוח... |
|
|
| Glenn-Holmes |
עזוב אותך מפגש...
בואו נפתח תעיניים רגע הפורום הזה כיום הוא פורום של אולי 7-8 חברים פעילים מתוכם כמה "צעירים" מדי לדעת אנשים אחרים
אין כאן כמעט (בטח לא בין הכותבים הקבועים) בן אדם שאכפת לו מלצאת למסיבות שבהן הוא יכול לשמוע את המוזיקה שעליה הוא גדל
ועד שחושבים על מפגש המוזיקה בו היא בכלל לא האישו
טופיקים על מוזיקה כאן הם כשלון
וכשיש כאלה הם זוכים לשלל ביקורות
גבירותי ורבותי
במשך תקופה ארוכה הפורום הזה הוא פורום "על האש" אדיקט
או אני חתיך אדיקט
טראנס אדיקט? את זה תמצאו רק בפורומים הכלליים הנציגות הישראלית הרשמית בפורומים מביישת את הפירמה
משרוצה להגיב למשאני כותב כדאי שידע דבר אחד
כל משכתבתי מעל הוא אמת לאמיתה
כל התייחסות שלכם לנושא שמבטלת את משאמרתי למעלה היא לא רצינית
תודה |
|
|
| YoraY |
אני אומר על האש 8 איש בא בטוב! :D
כל אחד יביא חבר פה חבר שם ויש 15 איש
מי צריך יותר
ושמע לאדע מה איתך אילן אני מרגיש שהמקום הזה = בית..
נה לך..:) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| גם לי זה סוג של בית אבל קשה לי לראות את האדישות של המשפחה לנושאים שאמורים להיות במרכז כאן |
|
|
| DjChook |
| לדעתי להביא חבר זה לא רעיון טוב |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
לדעתי להביא חבר זה לא רעיון טוב |
+1 |
|
|
|
|