|
Beta t-shirts - Betaalthread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tomorrow Traxx |
| Betaling gebeurd! :) |
|
|
| Devilex |
| Bij deze ook betaald :) |
|
|
| FredJen |
| betaald (drie dagen terug eigenlijk al ze):gsmile: |
|
|
| CygnusX |
*** Update ***
Het gaat snel deze keer :) |
|
|
| 1Million$shot |
overschrijving gedaan via pc-banking!
bij mij zijn't 2 vakskes da groen kleuren manne!
op wie wachten we nog ?? :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
op wie wachten we nog ?? :whip: :whip: :whip: :whip: |
Hoe snel ge dat ook doet hé, der is altijd al minstens één slowpoke geweest die den boel vertraagde :toocool: |
|
|
| 1Million$shot |
Ik wil mijn t-shirts voor maandag :whip:
zo kan ik BETA promoten in Bodrum !! :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik heb ondertussen ook betaald :) |
|
|
| diddi |
paid... :D
Cygnus, kheb ze alle 2 tegelijk betaald. |
|
|
| Transfusion |
| betaald, excuses voor de retard. |
|
|
| CygnusX |
| Betaling van FCB_Fanatic en 1Million$Shot ontvangen. |
|
|
|
|