|
Beta t-shirts - Betaalthread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| Door problemen met m'n bankkaart heb ik de laatste week geen verrichtingen kunnen uitvoeren. Maar heb nu een nieuwe dus zal zo snel mogelijk gaan overschrijven.. (ben zowiezo nog niet de laatste zie ik...) |
|
|
| Antony |
| komaan mensen, ik wil men t-shirt... overschrijvinkje is zo gemaakt |
|
|
| CygnusX |
| Het prentje is nog eens vernieuwd. Nog 7 betalingen te gaan... |
|
|
| RadiantB |
hoereka !
15/09/2006 -16,00 € BETA tshirt RadiantB 735-2245306-35 |
|
|
| Bjorn Vidaz |
| ik doe dit weekend de overschrijving |
|
|
| FredJen |
aan bepaalde trance-addicts:
begin eens met die t-shirt te betalen. hoe sneller da gebeurt, hoe rapper we er allen mee kunnen pronken op straat.
so: IT'S PAY-TIME:whip: :whip: :whip: :) |
|
|
| De Geert |
stuurt die mense da nog ni betaald hebbe anders nekeer ne mail
de thread staat ier nu toch al lang genoeg eh... |
|
|
| FenixStyle |
| Heb vrijdag de betaling gedaan, je m'excuse voor de vertraging... |
|
|
| FredJen |
| quote: | Originally posted by De Geert
stuurt die mense da nog ni betaald hebbe anders nekeer ne mail
de thread staat ier nu toch al lang genoeg eh... |
helemaal geen slecht idee. straks is het winter en is het de moeite nimeer :haha:
leg ze het vuur aan de schenen cygnus!:whip: :toocool: |
|
|
| Bunz |
^ heb ens geduld ventje
kzal morgen naar de bank lopen |
|
|
| RadiantB |
| Cygnus zou beter eens dat prentje updaten, ik wil ook zo'n groen vakske. :D |
|
|
|
|