|
Beta t-shirts - Betaalthread (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by diddi
Hopelijk worden ze deze week nog geleverd, of ik zal mij weer in bochten mogen wringen om ze te gaan halen bij de Post. :whip: |
Dat zal afhangen van hoe druk het is bij de winkel en de drukker. Binnen 1 week is vrijwel onmogelijk. Ik gok op 2 à 3 weken. |
|
|
| diddi |
I rest my case... :p
Geduld is een mooie deugd :o |
|
|
| geoffen |
In trance , we trust! en in CygnusX
hebben we ook vertrouwen ;) |
|
|
| CygnusX |
| Ze zijn besteld. Als alles goed gaat, zijn ze eind volgende week klaar. Dus met wat geluk heeft iedereen over +/- 2 weken zijn tshirt. |
|
|
| CygnusX |
Probleem! :(
De tshirts 'Men Shape'(5x) en 'Desire'(1x) zijn uit voorraad momenteel en pas terug leverbaar rond half november. Wat nu? Zijn de 6 ongelukkigen bereid iets anders te kiezen? De bestelling opsplitsen in 2 (de ene nu en de andere rond half november) is geen optie, omdat we dan met een nieuwe vaste kost van +/- 90€ zitten. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by CygnusX
'Men Shape'(5x) en 'Desire'(1x) |
Om welke Beta's gaat het (om er wat vaart achter te zetten)? :) |
|
|
| Bunz |
Ik had er zo ene dachtk
Doe dan maar dat Unisex ding wat iedereen heeft voor mij (zwart, Large) |
|
|
| FCB_Fanatic |
doe mij dan maar nen andere:
B&C Men Only
Size: Small
Colour: Black
Beta vanvoor, site vanachter |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Probleem! :(
De tshirts 'Men Shape'(5x) en 'Desire'(1x) zijn uit voorraad momenteel en pas terug leverbaar rond half november. Wat nu? Zijn de 6 ongelukkigen bereid iets anders te kiezen? De bestelling opsplitsen in 2 (de ene nu en de andere rond half november) is geen optie, omdat we dan met een nieuwe vaste kost van +/- 90€ zitten. |
Doe mij dan maar de volgende:
B&C Men-Only (link)
Medium
Black
Beta vanvoor, site vanachter.
(die 20% korting ter compensatie voor het ongemak, nemen we er wel met plezier bij dan he.. :p ) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Om welke Beta's gaat het (om er wat vaart achter te zetten)? :) |
Antony
FCB_Fanatic
FenixStyle
Bunz
diddi
Lady_Lizzy |
|
|
|
|