return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Beta t-shirts - Betaalthread (pg. 5)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by diddi
Hopelijk worden ze deze week nog geleverd, of ik zal mij weer in bochten mogen wringen om ze te gaan halen bij de Post. :whip:


Dat zal afhangen van hoe druk het is bij de winkel en de drukker. Binnen 1 week is vrijwel onmogelijk. Ik gok op 2 à 3 weken.
diddi
I rest my case... :p

Geduld is een mooie deugd :o
geoffen
In trance , we trust! en in CygnusX
hebben we ook vertrouwen ;)
Ronalien
joepie
Den Backer
:D
CygnusX
Ze zijn besteld. Als alles goed gaat, zijn ze eind volgende week klaar. Dus met wat geluk heeft iedereen over +/- 2 weken zijn tshirt.
CygnusX
Probleem! :(
De tshirts 'Men Shape'(5x) en 'Desire'(1x) zijn uit voorraad momenteel en pas terug leverbaar rond half november. Wat nu? Zijn de 6 ongelukkigen bereid iets anders te kiezen? De bestelling opsplitsen in 2 (de ene nu en de andere rond half november) is geen optie, omdat we dan met een nieuwe vaste kost van +/- 90€ zitten.
Vishnu
quote:
Originally posted by CygnusX
'Men Shape'(5x) en 'Desire'(1x)

Om welke Beta's gaat het (om er wat vaart achter te zetten)? :)
Bunz
Ik had er zo ene dachtk

Doe dan maar dat Unisex ding wat iedereen heeft voor mij (zwart, Large)
FCB_Fanatic
doe mij dan maar nen andere:

B&C Men Only
Size: Small
Colour: Black
Beta vanvoor, site vanachter

FenixStyle
quote:
Originally posted by CygnusX
Probleem! :(
De tshirts 'Men Shape'(5x) en 'Desire'(1x) zijn uit voorraad momenteel en pas terug leverbaar rond half november. Wat nu? Zijn de 6 ongelukkigen bereid iets anders te kiezen? De bestelling opsplitsen in 2 (de ene nu en de andere rond half november) is geen optie, omdat we dan met een nieuwe vaste kost van +/- 90€ zitten.


Doe mij dan maar de volgende:

B&C Men-Only (link)
Medium
Black
Beta vanvoor, site vanachter.

(die 20% korting ter compensatie voor het ongemak, nemen we er wel met plezier bij dan he.. :p )
CygnusX
quote:
Originally posted by Vishnu
Om welke Beta's gaat het (om er wat vaart achter te zetten)? :)


Antony
FCB_Fanatic
FenixStyle
Bunz
diddi
Lady_Lizzy
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement