|
Beta t-shirts - Betaalthread (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by RadiantB
Cygnus zou beter eens dat prentje updaten, ik wil ook zo'n groen vakske. :D |
Tis nog eens aangepast, maar ik heb nog niks ontvangen van u ;) |
|
|
| obssession |
hoi,
ik ga men overschrjving morgn doen. Srry voor late reactie mss maar forum lezen is niet men sterkste ding :whip: |
|
|
| CygnusX |
| Nog 5 betalingen te gaan... |
|
|
| Devilex |
| Komaan é mensen moet dat nu echt weeeeken duren :rolleyes: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Devilex
Komaan é mensen moet dat nu echt weeeeken duren :rolleyes: |
tis betaald zenne, maar heb toch geduld:mad: |
|
|
| Den Backer |
| Done... Ma kwas dus nie nog nie de laatste... Don't shoot me!! :D:D |
|
|
| CygnusX |
| Nog eentje te gaan :) |
|
|
| Bunz |
| betaling is deze middag verstuurd, dus het is onderweg ! :) |
|
|
| CygnusX |
Al het geld is binnen.
Ik heb net gebeld met de winkel en dinsdagavond ga ik er langs om ze te bestellen. |
|
|
| diddi |
| Hopelijk worden ze deze week nog geleverd, of ik zal mij weer in bochten mogen wringen om ze te gaan halen bij de Post. :whip: |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by CygnusX

|
Bunz krijgt de bedenkelijke eer, rode lantaarn te zijn ! :D |
|
|
|
|