return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Beta t-shirts - Betaalthread (pg. 6)
View this Thread in Original format
diddi
G*verd*eme...

kzal eens effe nakijken...

Benny, zijn die B&C Men-Fit nog is stock? Anders mag je die nemen... Die Men-shape was met korte mouwen, niet? :)
CygnusX
quote:
Originally posted by diddi
Benny, zijn die B&C Men-Fit nog is stock? Anders mag je die nemen... Die Men-shape was met korte mouwen, niet? :)


Yep, Men-Fit is wel verkrijgbaar. Men-Shape was met korte mouwen, ja.
Antony
doe dan maar een men-only ook voor mij, Medium, swel jammer. moesten die laatsten nu sneller betaald hebben :whip: nene, zal wel al lang zo zijn waarschijnlek dan
Bunz
quote:
Originally posted by Bunz
Ik had er zo ene dachtk

Doe dan maar dat Unisex ding wat iedereen heeft voor mij (zwart, Large)


B&C Men-Only
Large
Black
Beta vanvoor, site vanachter.

nevermind diene unisex :)
CygnusX
Ok, iedereen heeft ondertussen gekozen en de aanpassing is doorgegeven.
Thomas @ A.T.P
Hayo!

Is het nog mogelijk om er eentje te bestellen ?
CygnusX
quote:
Originally posted by Thomas @ A.T.P
Hayo!

Is het nog mogelijk om er eentje te bestellen ?


Nope, net te laat. Ge zult een jaartje moeten wachten vrees ik.
Thomas @ A.T.P
Merde,toch bedankt.
Den Backer
Vanaf wanneer kunnen we onze shirts verwachten?
1Million$shot
Inderdaad

ik wil van het laatste zonneke kunnen profiteren met men beta-shirt aan ! :D

dus wanneer ?

CygnusX
Woensdag nog een mailtje gekregen van de winkel dat ze in productie zijn. Ik verwacht ze binnen een paar dagen. Met wat geluk zijn ze volgend weekend bij de eindbestemming ;)
FredJen
hoop doet leven...:D
kijk er al naar uit om mijn t-shirteke te showen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement