|
Beta t-shirts - Betaalthread (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
G*verd*eme...
kzal eens effe nakijken...
Benny, zijn die B&C Men-Fit nog is stock? Anders mag je die nemen... Die Men-shape was met korte mouwen, niet? :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by diddi
Benny, zijn die B&C Men-Fit nog is stock? Anders mag je die nemen... Die Men-shape was met korte mouwen, niet? :) |
Yep, Men-Fit is wel verkrijgbaar. Men-Shape was met korte mouwen, ja. |
|
|
| Antony |
| doe dan maar een men-only ook voor mij, Medium, swel jammer. moesten die laatsten nu sneller betaald hebben :whip: nene, zal wel al lang zo zijn waarschijnlek dan |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Bunz
Ik had er zo ene dachtk
Doe dan maar dat Unisex ding wat iedereen heeft voor mij (zwart, Large) |
B&C Men-Only
Large
Black
Beta vanvoor, site vanachter.
nevermind diene unisex :) |
|
|
| CygnusX |
| Ok, iedereen heeft ondertussen gekozen en de aanpassing is doorgegeven. |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
Hayo!
Is het nog mogelijk om er eentje te bestellen ? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Thomas @ A.T.P
Hayo!
Is het nog mogelijk om er eentje te bestellen ? |
Nope, net te laat. Ge zult een jaartje moeten wachten vrees ik. |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| Merde,toch bedankt. |
|
|
| Den Backer |
| Vanaf wanneer kunnen we onze shirts verwachten? |
|
|
| 1Million$shot |
Inderdaad
ik wil van het laatste zonneke kunnen profiteren met men beta-shirt aan ! :D
dus wanneer ? |
|
|
| CygnusX |
| Woensdag nog een mailtje gekregen van de winkel dat ze in productie zijn. Ik verwacht ze binnen een paar dagen. Met wat geluk zijn ze volgend weekend bij de eindbestemming ;) |
|
|
| FredJen |
hoop doet leven...:D
kijk er al naar uit om mijn t-shirteke te showen. |
|
|
|
|