|
[18 tot 22 Oktober] Amsterdam Dance Event 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by magrec
Tering, volgens mij kan tiesto wel 100 euro vragen en zou het nog uitverkocht zijn. Tiesto kan niet de reden zijn voor het dure kaartje want het is zijn eigen feest.
Nah ik ga 4 november wel voor 20 euro naar paradiso met junkie xl. |
Weet het ook niet.
Heb begrepen dat het in 20 minuten uitverkocht was.
Ik baalde als een stekker, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Ik wil niet eens weten als TIC 3 bekend wordt, de datum en de datum van de verkoop, hoe snel dat uitverkocht is.
En uiteraard als je dan naar kaarten gaat zoeken op bijv Marktplaats,
dan vragen ze tot wel 100 euro voor een kaartje.
Nou ik ben een grote fan van Tiesto, maar er zijn echt wel grenzen.
Ik ga geen 100 euro voor een kaartje in Paradiso betalen.
Is jammer dan.
Ik zie hem weer in December in Miami als ik bij mijn verloofde ben.
Alternatief is al gevonden voor de 21e,
ga met een hele club, die ook geen kaarten hebben kunnen bemachtigen voor MMN, naar Armada Night.
3 keer goedkoper en bijna 3 keer meer DJ's.
Toch nog iets om naar uit te kijken. |
|
|
| basvh |
| Paradiso is natuurlijk een vette locatie en tiesto draait 5 uur vind het dus niks gek dat het binnen 20 min is uitverkocht. |
|
|
| Botol&Cebok |
| dat is makkelijk dat word dus 21 october naa armin en markus schulz afgelopen zaterdag was massive sandr van doon was de man van de avond |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MennoB
Wij gaan op vrijdag gewoon weer naar de Escape! |
het wordt gewoonte.., maar kaartjes in da pocket. gaat weer net als vorig jaar leuke avond worden..:o
JP.......? weer mee? kanen vooraf, ergens... |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
het wordt gewoonte.., maar kaartjes in da pocket. gaat weer net als vorig jaar leuke avond worden..:o
JP.......? weer mee? kanen vooraf, ergens... |
Heb zojuist ook de kaarten bestelt.. Weer een meeting boven op het balkon? :D |
|
|
| jp |
| Paul van Schulz / Markus Dyk staat in ieder geval vast :) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MennoB
Heb zojuist ook de kaarten bestelt.. Weer een meeting boven op het balkon? :D |
nou heb ik vorig jaar wel een aantal handjes geschud en koppen gezien.., maar zat jij daar ook tussen dan?
zal dit jaar ongetwijfeld weer veel op het balkon resideren, aagezien de dansvloer wel erg packed zal zijn....
(wel lekker basje op het balkon)
nog 2,5 week!! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
nou heb ik vorig jaar wel een aantal handjes geschud en koppen gezien.., maar zat jij daar ook tussen dan?
zal dit jaar ongetwijfeld weer veel op het balkon resideren, aagezien de dansvloer wel erg packed zal zijn....
(wel lekker basje op het balkon)
nog 2,5 week!! |
Ik was daar ook bij ja.. |
|
|
| jp |
| Ja lekker balkonnen *wub* |
|
|
| ravensyz |
Magik Muzik Night @ Paradiso
Tiësto (5 uurs set)
i really really really REALLY want to go .. but the tickets are soldout :(
i'm coming to visit from nyc ..... is there anyone who has an extra ticket?
i'm so sad :( |
|
|
| ravensyz |
hi again - i wanted to again reach out to anyone who'd be able to point me to the right direction in finding a ticket(1) to tiesto's event on the 21st?
i'll be going to amsterdam for the first time, and getting this ticket will only mean so much!
pls pm me. |
|
|
| fake_illusion |
| Anyone's going to Chus & Ceballos the thursday? |
|
|
|
|