|
[18 tot 22 Oktober] Amsterdam Dance Event 2006 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Je kan zeggen wat je wilt, maar die breakbeat platen waar Ronald vorig jaar mee eindigde waren geweldig :eyespop: :crazy:
Alleen zal die Jordi daar niet dezelfde mee bedoelen :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by jp
Who the Flock is Jordi Bouman :conf:
Looking at: http://www.jordibouman.com/
breakbeat & progressive
argghhh! :whip: |
:p Jordi is van Full Circle vandaar ;) |
|
|
| eieregooie |
| Aan de ene kant snap ik wel dattie zelf ook effe wil draaien, aan de andere kant pastie niet op een dergelijk feest. |
|
|
| jp |
| Ik zou jou daar als DJ neer zetten en dan tomaten uitdelen :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Ik zou jou daar als DJ neer zetten en dan tomaten uitdelen :D |
Tomaten..? Eieren toch wel :D |
|
|
| Gonzo |
| Présent morgen :toocool: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Aan de ene kant snap ik wel dattie zelf ook effe wil draaien, aan de andere kant pastie niet op een dergelijk feest. |
Jordi kan prima opwarmen, draait vrij breed dus dat komt wel goed. |
|
|
| jp |
| Het enige wat die Jordi zou moeten opwarmen zijn de bitterballen :o |
|
|
| basvh |
Kleinenberg was een beetje slapjes. niet echt een lijn in zijn set.
David Guetta was de franse versie van kauwgomballen house maar o wat ging het lekker los en wat smaakte de capirinhas weer goed!:tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| Little Theseus |
gadver, gister helemaal losgegaan in de 11, hele dag brak nu, denk niet dat ik vanavond nog wat kan presteren :whip:
ADE luxeproblematiek :crazy: |
|
|
| magrec |
| Ik ben vanavond in de panama. Heb 4 VIP entrees gewonnen (veiling via ebay voor unicef) dus dat gaat zeker wel leuk worden :p |
|
|
|
|