return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
[18 tot 22 Oktober] Amsterdam Dance Event 2006 (pg. 6)
View this Thread in Original format
SonnyM
Jaaaaaaaa, ik ga dan toch naar de Ocean Diva op 21-10-06 met Joanne

Nieuwe Line up:

Line up:
22.00-23.45 MISCHA DANIELS
23.45-01.00 ARMIN VAN BUUREN & REMY
01.00-02.00 HARRY LEMON & NICK K
02.00-03.00 MARKUS SCHULZ
03.00-04.00 PERRY O’ NEIL & M.I.K.E.
04.00-05.00 SIGNUM & LEON BOLIER
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by SonnyM
Jaaaaaaaa, ik ga dan toch naar de Ocean Diva op 21-10-06 met Joanne

Nieuwe Line up:

Line up:
22.00-23.45 MISCHA DANIELS
23.45-01.00 ARMIN VAN BUUREN & REMY
01.00-02.00 HARRY LEMON & NICK K
02.00-03.00 MARKUS SCHULZ
03.00-04.00 PERRY O’ NEIL & M.I.K.E.
04.00-05.00 SIGNUM & LEON BOLIER


jippie armin van buuren kom ook gelukkig !!! markus schulz master heb vorige week woensdag kaartjes gekocht lekker!!!!!!! verheug me er nu al op . wie gaan er allemaal..?

Is er ook een meeting .?
Muppy
hmmm armin & remy lijkt me wel echt supervet...helaas;)
basvh
Wat een dag gister.

Rond 8h naar de panama gegaan om naar de show van pete tong te kijken. Veel belangrijke industry mensen en rondlopende djs: Armin, Fedde, Mason, Erik-E, Howells? en pete tong zelf. Wel grappig om die show te zien.

S'avonds naar Loveland Fire geweest en wat een feest was dat. Beste feest van 2006, zulke vette muziek, zoveel mooie dames, wat een sfeer. vet vet vet!!!!!!! Tiefschwarz draaide zoooo dik maar Mason, Marnix en Sebastien Leger deden er niet veel voor onder!!!

Top avondje dus!

Vanavond waarsch. naar de stubnitz!
eieregooie
Dat netwerken hoort gewoon bij evenementen als ADE... in de Escape gister was het niet anders.
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by basvh
Wat een dag gister.

Rond 8h naar de panama gegaan om naar de show van pete tong te kijken. Veel belangrijke industry mensen en rondlopende djs: Armin, Fedde, Mason, Erik-E, Howells? en pete tong zelf. Wel grappig om die show te zien.

S'avonds naar Loveland Fire geweest en wat een feest was dat. Beste feest van 2006, zulke vette muziek, zoveel mooie dames, wat een sfeer. vet vet vet!!!!!!! Tiefschwarz draaide zoooo dik maar Mason, Marnix en Sebastien Leger deden er niet veel voor onder!!!

Top avondje dus!

Vanavond waarsch. naar de stubnitz!


vet !!!
magrec
quote:
Originally posted by basvh
Wat een dag gister.

Rond 8h naar de panama gegaan om naar de show van pete tong te kijken. Veel belangrijke industry mensen en rondlopende djs: Armin, Fedde, Mason, Erik-E, Howells? en pete tong zelf. Wel grappig om die show te zien.

S'avonds naar Loveland Fire geweest en wat een feest was dat. Beste feest van 2006, zulke vette muziek, zoveel mooie dames, wat een sfeer. vet vet vet!!!!!!! Tiefschwarz draaide zoooo dik maar Mason, Marnix en Sebastien Leger deden er niet veel voor onder!!!

Top avondje dus!

Vanavond waarsch. naar de stubnitz!


Ik zag je nog staan in de bar van de panama, wilde je nog aanspreken maar we hadden haast en moesten onze spullen nog ergens anders droppen in a'dam. Denk niet dat howells in de bar was want die was pas laat in in de panama.

Mijn avondje panama was wel ok, leuke mensen, redelijk goede muziek (warren en howells niet over te klagen maar pete tong was wel een beetje dramatisch) Nog ff gesproken met danny, topgast en de involved hosts waren ook superrelaxt!
basvh
ubervette avond gister in de sugarfactory.

Electronation met kiko en oxia. :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

daarna nog naar de electronation afterparty geweest met djs zoals funk d void, herr arter en benny rodriguez.


ADE was vet, veels te veel geld uitgegeven en gedronken. Maar we hebben weer gelachen!!!

Nu ruim 2 uur terug naar ons mooi breda!!!
Chicane
Tijs heeft vooral het Bos en Lommerplein weer op zijn grondvesten doen schudden afgelopen nacht. Geweldige set neergezet, nog nooit heb ik Tiesto zo hard horen beuken dat zelfs Lucca en Carl Cox jaloers worden. Eerste 2,5 uur echt goede melodieuze platen, geen 13-in-een-dozijn voor grote massa's, maar nieuwe onbekende platen afgewisseld met her en der een plaat van 8 op de schaal van Richter. Late Night Alumni - Empty Streets, Fonzerelli - Moonlight Party, Luminary - Amsterdam waren wel de heerlijke kippenvel plaatjes, maar ook remakes van Way Out West - The Fall, Paul Oakenfold - Southern Sun, Flight643 en Lethal Industry. Daarna ging het steeds harder en heftiger en hij was in topvorm. Zijn rustperiode heeft hem goed gedaan en dat was te merken vannacht. Alle Tiesto cliché's waren niet van toepassing op 1 na, het trainwrecken (2x gehoord, verder was het allemaal prima gemixt!) ;) Kort gezegt Tiesto was puur zichzelf, zoals op de Invited feestjes vroeger en daarbij ook rauw en uitdagend met de muziek.

Wat betreft de Paradiso, dit was een uitstekende keuze geweest. Ik schat een man of 250 binnen. Geluid stond snoeihard en toch nog goed zuiver. Tiesto kon helemaal zijn ding doen, zonder Lexion volk met anabolen dat zonodig vooraan moet staan. Vannacht waren er geen Tiesto gijlerds, maar echt publiek. Fantastisch om weer eens mee te maken!

Degene die hier bij hadden willen zijn en geen moeite hebben gedaan voor kaarten hebben serieus een prachtavond gemist van begin tot eind!
magrec
250 man in paradiso?? lekker rustig dan. DAn was het zeker niet uitverkocht.

MennoB
quote:
Originally posted by magrec
250 man in paradiso?? lekker rustig dan. DAn was het zeker niet uitverkocht.


Misschien wilde ze geen 'sauna'
Chicane
Het was druk, maar niet gigantisch vol nee. 250 is misschien een te lage schatting inderdaad. Ik heb mezelf 6 uur lang prima vermaakt op het balkon ipv de dansvloer. Zowel balkon als dansvloer was prima vertoeven, met genoeg bewegingsvrijheid.

Over die sauna, die was in het begin zeker wel aanwezig ja. Er waren momenten dat ze wel even de deuren konden opengooien om wat frisse lucht binnen te laten, want de airco merkte ik weinig van.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement