return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
[18 tot 22 Oktober] Amsterdam Dance Event 2006 (pg. 3)
View this Thread in Original format
ATL_Trancer
quote:
Originally posted by fake_illusion
Anyone's going to Chus & Ceballos the thursday?


oh , where are they spinning? i'd totally be down for this party :crazy:
Djeebie
In ieder geval ga ik op donderdag naar:

11 and Beatport present: a night at ade with m_nus, bpitch control, traum, cocoon, sender records and klang

-DJ Sascha Funke (Bpitch Control, d)
-DJ Troy Pierce (m_nus, us)
-DJ Melon (Ratio, nl)
-live: Extrawelt (Cocoon/Traum, d)
-Misc. (Sender Records/Klang, d)

En misschien nog op vrijdag naar:

Houseplay vs dig deeper & de laat bookings showcase
-Pete Tong (uk)
-Nick Warren (WoW, uk)
-Danny Howells (Dig Deeper, uk)
-DJ Marcello
-DJ Marysol
-DJ Marcella
-DJ Miss Monica
-DJ Dennis Christpher
-Visuals by VJ Micha Klein

Wilde eigenlijk ook op zaterdag naar Zoot Woman in Paradiso, maar dat is al uitverkocht.
fake_illusion
quote:
Originally posted by ATL_Trancer
oh , where are they spinning? i'd totally be down for this party :crazy:


Iberican Tribal Gods giving acte de presence at the Escape (Rembrandtplein) the 19th... I'm SO looking forward to this party!

Line-up:
Chus & Ceballos
Funkerman
Eddie Amador (usa)
David Vendetta (fr)
Tom Stephan (uk)
Laidback Luke
Martijn ten Velden
Tom de Neef (Be)

ATL_Trancer
quote:
Originally posted by fake_illusion
Iberican Tribal Gods giving acte de presence at the Escape (Rembrandtplein) the 19th... I'm SO looking forward to this party!

Line-up:
Chus & Ceballos
Funkerman
Eddie Amador (usa)
David Vendetta (fr)
Tom Stephan (uk)
Laidback Luke
Martijn ten Velden
Tom de Neef (Be)

[ IMG]http://www.escape.nl/upload/images/6251.jpg[/IMG]


holy in haha, 100% innit!

can we get presales anywhere online?
eieregooie
Ok, wie gaan er vrijdag nou allemaal naar ome paulus?

Zelfde kliekje als vorig jaar?
MennoB
Draait er nog iemand meer die avond? Net als vorig jaar.. Ronald van Gelderen ofzo?
eieregooie
Nee, alleen Schulz en van Dyk... ieder 3 uur ofzo
jp
quote:
Originally posted by eieregooie
Ok, wie gaan er vrijdag nou allemaal naar ome paulus?

Zelfde kliekje als vorig jaar?


Zie ik je weer eens schatje!
eieregooie
Als het goed is wel ja :D
basvh
Donderdag gaat zooooo vet worden in de panama. Deep Dish en Kleinenberg! ! ADE wordt zoeizo mooie tijd, lekker in adam chillen en feesten, slaap bij maatje die een kamer heeft vlakbij het vondelpark! Hopen dat het nog beetje relaxed weer blijft.

Chicane
Waarschijnlijk ben ik +1 bij PvD en Markus, maar zowiso bij Tiesto :D
@win
Vrijdag Escape :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement