|
[18 tot 22 Oktober] Amsterdam Dance Event 2006 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ATL_Trancer |
| quote: | Originally posted by fake_illusion
Anyone's going to Chus & Ceballos the thursday? |
oh , where are they spinning? i'd totally be down for this party :crazy: |
|
|
| Djeebie |
In ieder geval ga ik op donderdag naar:
11 and Beatport present: a night at ade with m_nus, bpitch control, traum, cocoon, sender records and klang
-DJ Sascha Funke (Bpitch Control, d)
-DJ Troy Pierce (m_nus, us)
-DJ Melon (Ratio, nl)
-live: Extrawelt (Cocoon/Traum, d)
-Misc. (Sender Records/Klang, d)
En misschien nog op vrijdag naar:
Houseplay vs dig deeper & de laat bookings showcase
-Pete Tong (uk)
-Nick Warren (WoW, uk)
-Danny Howells (Dig Deeper, uk)
-DJ Marcello
-DJ Marysol
-DJ Marcella
-DJ Miss Monica
-DJ Dennis Christpher
-Visuals by VJ Micha Klein
Wilde eigenlijk ook op zaterdag naar Zoot Woman in Paradiso, maar dat is al uitverkocht. |
|
|
| fake_illusion |
| quote: | Originally posted by ATL_Trancer
oh , where are they spinning? i'd totally be down for this party :crazy: |
Iberican Tribal Gods giving acte de presence at the Escape (Rembrandtplein) the 19th... I'm SO looking forward to this party!
Line-up:
Chus & Ceballos
Funkerman
Eddie Amador (usa)
David Vendetta (fr)
Tom Stephan (uk)
Laidback Luke
Martijn ten Velden
Tom de Neef (Be)
 |
|
|
| ATL_Trancer |
| quote: | Originally posted by fake_illusion
Iberican Tribal Gods giving acte de presence at the Escape (Rembrandtplein) the 19th... I'm SO looking forward to this party!
Line-up:
Chus & Ceballos
Funkerman
Eddie Amador (usa)
David Vendetta (fr)
Tom Stephan (uk)
Laidback Luke
Martijn ten Velden
Tom de Neef (Be)
[ IMG]http://www.escape.nl/upload/images/6251.jpg[/IMG] |
holy in haha, 100% innit!
can we get presales anywhere online? |
|
|
| eieregooie |
Ok, wie gaan er vrijdag nou allemaal naar ome paulus?
Zelfde kliekje als vorig jaar? |
|
|
| MennoB |
| Draait er nog iemand meer die avond? Net als vorig jaar.. Ronald van Gelderen ofzo? |
|
|
| eieregooie |
| Nee, alleen Schulz en van Dyk... ieder 3 uur ofzo |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ok, wie gaan er vrijdag nou allemaal naar ome paulus?
Zelfde kliekje als vorig jaar? |
Zie ik je weer eens schatje! |
|
|
| eieregooie |
| Als het goed is wel ja :D |
|
|
| basvh |
| Donderdag gaat zooooo vet worden in de panama. Deep Dish en Kleinenberg! ! ADE wordt zoeizo mooie tijd, lekker in adam chillen en feesten, slaap bij maatje die een kamer heeft vlakbij het vondelpark! Hopen dat het nog beetje relaxed weer blijft. |
|
|
| Chicane |
| Waarschijnlijk ben ik +1 bij PvD en Markus, maar zowiso bij Tiesto :D |
|
|
| @win |
| Vrijdag Escape :cool: |
|
|
|
|