|
[18 tot 22 Oktober] Amsterdam Dance Event 2006 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
wordt het toch nog druk qua TA gehalte:
ZZandirt
MennoB
Octaaf
Botol&Cebok
JP
Ei
Chicane??
@win |
|
|
| MennoB |
| daar staat in deze draad iig niks over.. |
|
|
| MikeVee |
ZZandirt
MennoB
Octaaf
Botol&Cebok
JP
Ei
Chicane??
@win
MikeVee (representing BeTA :D ) |
|
|
| BaRTeZ |
| Nog mensen die vrijdag naar de Panama gaan? :) |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Komt Uniek niet? |
nope, deze sla ik over.. vind Paulus duck boeit me al een tijd niet meer. En Schulz ook niet. ;) |
|
|
| jp |
| Mooie trensliefhebber ben je! :( |
|
|
| basvh |
Vrijdag Loveland of Panama. Vind lobos en vath toch echt te duur. 35E + Taxi + Drinken. Ga ik liever een keer naar frankfurt toe.
Jammer dat deep dish (sharam) niet meer komt. Guetta geven we de voordeel van de twijfel. Misschien dat ie in een club wat dieper draait dan al die hitjes.
Zaterdag niet echt iets heel erg vets te doen. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MennoB
Draait er nog iemand meer die avond? Net als vorig jaar.. Ronald van Gelderen ofzo? |
Jordi Bouman van 22:00 tot 23:00 ofzo... |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jordi Bouman van 22:00 tot 23:00 ofzo... |
Wie? 
Het gaat toch pas open om 23u volgens mijn ticket :p |
|
|
| eieregooie |
| Ja, ik hoor t ook net... Ze zullen de deuren wel vast open doen, zodat de vroege vogels alvast naar binnen kunnen. Ik weet t ook niet precies... |
|
|
|
|