|
Kleinere Party's Info (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
nou mijn mening dan even.....
ZAK = geen ZAK aan!!
INDEX kan wel heel gezellig zijn maar heeft ook duidelijke mindere avonden,
maar als je toch onderweg ben rei dan eens door naar AURA in Ibbenburen volgens mij. Dat is bere gezellig, zijn minder nederlanders als in zak en index maar toch nog redelijk wat.
Verder zijn de dance stations in lucky zeker oke maar daar buiten zijn daar vaak ook nog wel redelijk goede DJ's. |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
okay voor de noordelingen (mezelf en 3 anderen ofzoiets:D)
22 maart DJ Exclusive Party, Theater Diana Assen
oa sebass en nog meer dan 10 andere djs/liveacts (inc. striptease act:))
30 maart feestje in de Troubadour, Groningen
techno zaal, trance zaal en nog twee andere zalen, lineup weet ik zo ff niet
6 april Trinity In Technoland, Bloemveilinghallen Eelde
4 zalen Techno + Progressive/trance + Chill Out + VJ zaal
oa Bas & Ram, DJ Ven, Vibe da Funk en onze local hero: Dj Orchid
Dit schijnt wel een een wreed feestje te worden, met een zeer mooie aankleding, gaat heel snel uitverkocht worden, er komen zelfs bussen uit engeland en duitsland. Een echte aanrader dus als je niet naar Qlimax gaat, volgens DJ Ven. |
ok hier ben ik bij aangezien eelde natuurlijk mijn STAD is :)
okok dorp.. ..gehucht.. gat.. ok laatmaar
MAAR we hebben een feest :P hehe
komt allen! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by franzelare
Verder zijn de dance stations in lucky zeker oke maar daar buiten zijn daar vaak ook nog wel redelijk goede DJ's. |
zoals Brooklynn Bounce binnenkort bedoel je? ;) ;) ;)
3 mei wel richting Lucky ja,
over Kai Tracid: not sure yet,
GreetZ RubDub |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
OK, ff voor de duidelijkheid
ZAK = voor TMF volk
INDEX = voor de echte bikkels
Trust me!! |
NOu ja ik weet het niet...ik vond de zak eigenlijk niet zo veel verschillen met INDEX.ALlebei niet goed genoeg om 1.5 uur in de auto te zitten.Ja okay ik ben in beide tenten ook maar 1x geweest.Nou ik vond dat er index wel een erg hoog gehalte HIP hoppende duitsers waren die in de trancezaal volle bak zatten te HIP hoppen en in zak heb ik die niet gezien.
Voor de rest heb ik in de ZAK wel twee leuke meisjes leren kennen...:D:D hehehe
En kolkie wolkie DIEKA VIND ik echt een baggertent....KUT publiek etc.. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Akira
En kolkie wolkie DIEKA VIND ik echt een baggertent....KUT publiek etc.. |
kan ik me iets bij voorstellen. Het publiek is iig niet echt super.
Als de dj's lekker draaien, kan het er zeker wel gezellig zijn!!
GreetZ RubDub
ps. ben er trouwens het hele jaar nog niet geweest, dus het kan wel veranderd zijn. :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | | Originally posted by Akira En kolkie wolkie DIEKA VIND ik echt een baggertent....KUT publiek etc.. |
ieder zijn mening (wat in deze thread wel HEEL duidelijk naar voren komt:p ), maar dan ben ik wel benieuwd wat je dan wel een kewle tent vind? starlight ofzo? hoor ik welliswaar veel goeds over, maar ook af en toe verhalen dat er geen kloot aan is...(PLUS, dat het gewoon zwaar kut is dat ie al zo vroeg dichtgaat. weet niet precies, maar als ik henkie snacht om half 4 op de msn heb en hoor dat ie alweer terug is van starlight omdat ie dichtzit denk ik toch van...huh :conf:
en om even terug te komen op dieka: ik vermaak me er meestal prima (zeg 8 van de 10 keer)
ZAK: vind ik zelf top, en is nog eens dichtbij ook
Index: ga ik dus vrijdag over een week naartoe om te kijken wat het is...
nog steeds geld: ik heb niet erg veel vergelijkingsmateriaal, en wat ik wel weet is dat zak IN VERGELIJKING MET ANDERE TENTEN gewoon veeeeel beter is....maar ja, die andere tenten zijn dan ook meestal de 'vieze boerenneuktenten' waarvan ik de meeste al een heeeeele tijd niet meer bezocht heb....
nog even @ franzelare: jou snap ik echt niet; je roept dat je zak geen zak aanvind, en lucky ook buiten de dancensation wel leuk kan wezen......:conf: als ik de NORMALE discotheekavonden vergelijk van ZAK en lucky en zak is volgens petrus tmfniveau dan is lucky KetNetniveau ofzo....
EDIT: dat AURA in ibbenburen gaat toch weer richting een behoorlijk pleuriseind rijden (volgens de routenet 101 km).... maja, je er natuurlijk wat voor over hebben he :p
L8er
mzzl |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
hexenhouse empire plaza... nog nooit van gehoord maar ik zal eens kijken of ze toevallig een homepage hebben.. alleen probleem is dat niemand die met mij mee zou willen een auto heb.. misschien kan ik met blightly, tango of andere lui uit nijmegen mee.. :):) (hint hint!.. :D)
eerst eff kijken of ik dan nie pw-week heb, zou wel erg kut zijn! |
IK denk dat dit een 1 of andere party is, want Nic Chagell van Cosmic Gate komt er ook....(en dan begint het toch weer te knagen he...)
verder draait die andere gast van cosmic gate (zie ik nu) toevallig in april nog in de AURA...toeval...
maar nog steeds: IK WIL MEER UNDERGROUNDPARTIES, WAAR VIND IK DIE!@!!!???? |
|
|
| franzelare |
buiten dance station draaien er ook wel regelmatig redelijke DJ's in lucky bedoel ik dus....
ik heb het dus niet over een gewone zaterdagavond daar met die waardeloze DJ chop!!! :mad:
dan heb ik ook wel liever zak of index!
Als je ziet dat buiten de dance stations daar nog de clubheads, marco v en vele andere zijn geweest kan ik uit eigen ervaring zeggen dat dat geen slechte avondjes waren :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
IK denk dat dit een 1 of andere party is, want Nic Chagell van Cosmic Gate komt er ook....(en dan begint het toch weer te knagen he... |
dezelfde avond als kai??? AARRGGG met wie kan ik mee!! ik hou het nie meer (ben al een tijd nie meer naar een feessie geweest! :() (gelukkig heb ik na examens weer geld en kan ik dan eff kijken of ik tussen dan en vakantie nog naar een leuk feessie kan gaan! :) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
ieder zijn mening (wat in deze thread wel HEEL duidelijk naar voren komt:p ), maar dan ben ik wel benieuwd wat je dan wel een kewle tent vind? starlight ofzo? hoor ik welliswaar veel goeds over, maar ook af en toe verhalen dat er geen kloot aan is...(PLUS, dat het gewoon zwaar kut is dat ie al zo vroeg dichtgaat. weet niet precies, maar als ik henkie snacht om half 4 op de msn heb en hoor dat ie alweer terug is van starlight omdat ie dichtzit denk ik toch van...huh :conf:
en om even terug te komen op dieka: ik vermaak me er meestal prima (zeg 8 van de 10 keer)
ZAK: vind ik zelf top, en is nog eens dichtbij ook
Index: ga ik dus vrijdag over een week naartoe om te kijken wat het is...
nog steeds geld: ik heb niet erg veel vergelijkingsmateriaal, en wat ik wel weet is dat zak IN VERGELIJKING MET ANDERE TENTEN gewoon veeeeel beter is....maar ja, die andere tenten zijn dan ook meestal de 'vieze boerenneuktenten' waarvan ik de meeste al een heeeeele tijd niet meer bezocht heb....
|
NOu ik hou in ieder geval niet echt van dieka enzo dat soort tenten...zoals de lucky vind ik ook niet echt leuk.NOu Starlight daar woon ik lekker valkbij en soms vind ik het best wel leuk hoor maar is ook niet alles.Ik vind het wel lachen als ze bekende namen boeken enzo dan vind ik het meestal wel goed gezellig daar.Zak en index vind ik daarentegen wel enigszin verglijkbaar met starlight dus ongeveer even leuk.Maar ja zak moet ik 1.5 uur voor rijden dus ja kan ik net zo goed in de buurt blijven toch ?;)ZAK vind ik zeker niet slecht...
Okay dieka vind ik gewoon echt niks zo'n boerenschuur..net als de KLAVEET,THE GATE etc...BAH BAH...
Maar ja een echte toptent ken ik niet...Niet waar ik elke week naar toe zou willen.IK ben ook wel een keiskeurige lul haha...Maar ik vond het altijd wel leuk om naar de lexion,hemkade enzo te gaan maar ja die zijn allebei weg.Nu vind ik de powerzone wel leuk. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | | Originally posted by Akira Nu vind ik de powerzone wel leuk. |
ik zie en hoor wel vaker iets over dat powezone gedoe.. was dat nou (en is der een website van!! :)) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik zie en hoor wel vaker iets over dat powezone gedoe.. was dat nou (en is der een website van!! :)) |
Nou ik denk niet dat de gemiddelde TA fan de powerzone NIET leuk zal gaan vinden...de powerzone heeft een website www.thepowerzone.nl De muziek die er gedraaid word is zeker niet TRANCE...maar over het algemeen softe clubmuziek...de sfeer vind ik wel heel erg goed.Een hoop hele mooie mensen.Veel rijke mensen met hele mooie auto's voor de club :D:D:D...Maar er worden ook wel es techno/trance feesten enzo in de PZ op vrijdag gehouden en dan weet ik niet hoe het dan is... |
|
|
|
|