|
Kleinere Party's Info (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
kinderporno... LOL @ franzelare
btw, ik had het er recentelijk nog met je over zaal dijk (een echte boerenneuktent pur sang), maar just for your information: zaterdag (volgende week dus) draait... euhm... komen daar de minimalistix... kwee echt niet of het de moeite waard is, ik kom iig niet.
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Psychedelic Circus, Teknation, Freaks forever, Elements (nee, niet die grote, klein hier in Utrecht) zijn andere organisaties hier in Utrecht. Pick Up in Heemskerk hoorde ik laatst ook iets van.
dus, go your gang, suggesties genoeg voor voorlopig dacht ik zo... |
voor de mensen die hier meer over willen weten: de links op de site van nexus bieden meer informatie... |
|
|
| TimeportE |
okeej, ik wist nie zeker of dit onder kleine parties valt maar toch zeg ik het even..
Exxqlusive Tiësto
Tiesto
Cor Fijneman
DJ Jochen
Location: The Matrixx (www.matrixx.nl)
Date: Thursday 9 Mei
Entrance: 20 Euro (Ex Fee)
Presale: GWK, VVV, The Matrixx
Doors Open: 22.00 till 05.00
het is op een donderdag ??? ach ja.. dan heb ik wel vrij dus dan kan ik der misschien wel heen, als ik iemand vind :D (moet deze keer toch wel lukken anders is het helemaal KUT!!) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | | Originally posted by TimeportE het is op een donderdag ??? ach ja.. dan heb ik wel vrij dus dan kan ik der misschien wel heen, als ik iemand vind :D (moet deze keer toch wel lukken anders is het helemaal KUT!!) |
hemelvaartsdag toch? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TimeportE
okeej, ik wist nie zeker of dit onder kleine parties valt maar toch zeg ik het even..
Exxqlusive Tiësto
Tiesto
Cor Fijneman
DJ Jochen
Location: The Matrixx (www.matrixx.nl)
Date: Thursday 9 Mei
Entrance: 20 Euro (Ex Fee)
Presale: GWK, VVV, The Matrixx
Doors Open: 22.00 till 05.00
|
Zo kick feestje man. Misschien beetje te ver voor mij :S
Heb ook wel een leuk feestje voor de mensen rond Rotterdam.
Hardbass
en dan naar hardbass gaan |
|
|
| magrec |
Kleine feestjes?
earth - melkweg
everybody - verschillende locaties
frequency - the q
hardknox - the q
Daarnaasr weet ik dat er in nijmegen in café dancer binnenkort op vrijdagavond progressive feesten zullen worden gegeven (met o.a dj peric He ownzzzzzzzz hehe)
Vooral op earth en everybody komt een zeer relaxt publiek. :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zo kick feestje man. Misschien beetje te ver voor mij :S
Heb ook wel een leuk feestje voor de mensen rond Rotterdam.
Hardbass
en dan naar hardbass gaan |
daar wilde ik eerst ook heen gaan maar ik kon (zoals gewoonlijk) niemand vinden om mee te gaan.. :( jammer, want ik wilde wel erg graag!! |
|
|
| T.H.C. |
Reactor start vaste techno-avond
Amsterdam en techno zijn elkaar een beetje ontgroeid. Echte kwaliteitsfeesten in deze scene zijn in Amsterdam op een hand te tellen.
Daarom start Reactor-events met ingang van 8 maart het gelijknamige, maandelijkse techno evenement REACTOR in de Powerzone te Amsterdam.
Doel van dit maandelijkse concept is om de nog steeds groeiende groep technofans een vaste thuisbasis te geven.
Door de kwaliteit en warmte die Reactor meegeeft aan haar bezoekers streeft de organisatie er naar om Reactor (Amsterdam) een plaats te geven tussen legendarische clubs als Twilo (N.Y.), Tresor (Berlijn), Gatecrasher (U.K.), Liquid Room (Tokyo), Rex (Parijs) en Ministry of Sound (Londen). Naast plaats te maken voor 'upcoming talents' die bewezen hebben in aanmerking te komen voor een doorstart, boekt Reactor continue s’werelds grootste en bekendste DJ’s binnen de technowereld.
De muziekstijl verloopt door de avond van progressieve 'modern-dance' al vlot naar een sound die zich het best laat omschrijven als techno 'in it’s purest and newest forms' . Dit wordt een eigen 'REACTOR-sound'.
Niet alleen aan de line-up zal Reactor maximale aandacht besteden.
Reactor organiseert ook 'specials' waarbij buitenlandse clubs of platenlabels 'acte de presence' zullen geven. De eerste special vindt plaats op 10 mei.
Het Duitse technolabel Tresor is uitgenodigd hun nieuwe compilatie-cd bij Reactor te releasen.
Tijdens de kick-off op 8 maart zullen niemand minder dan Neil Landstrumm (Cocoon), Marco Reveller (Kne’deep), T-quest (I love Techno), K-cee en Dave Harder (beide van eigen bodem) vanuit de 'control room' Reactor beheren.
April brengt Marco Baily (Kne'deep), G-force ( Cocoon), Gayle San (Time-Wharp) en Dave Harder. Mei staat, als eerder vermeld, in het teken van Tresor. Shufflemaster (Japan) en James Ruskin staan definitief geboekt om dit evenement te hosten.
Voor meer info check: http://www.reactor-events.com
Ik weet niet of er hier animo voor is, maar ik ga het zeker een keer bekijken. |
|
|
| New Wave |
| Ejh thee haaa shee........waarom gaan jullie niet gezellig mee op 11 mei naar masterdam, techno delight boat is een leuk techno feestje, zit er wel in dat ik daar weer moet filmen..... |
|
|
| T.H.C. |
| Als dat het weekend van hemelvaart is zit ik in Duitsland, anders ga ik misschien wel, ziet er leuk uit. En waar is het eigenlijk? dat kan ik niet vinden op de site. |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by magrec
Daarnaasr weet ik dat er in nijmegen in café dancer binnenkort op vrijdagavond progressive feesten zullen worden gegeven (met o.a dj peric He ownzzzzzzzz hehe)
|
Ha ja, The Dancer... relaxt tentje. Kom er wel vaker, een vriend van mij draait daar iedere zaterdagavond: Dj David <----echt een aanrader :).
greetz |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Ha ja, The Dancer... relaxt tentje. Kom er wel vaker, een vriend van mij draait daar iedere zaterdagavond: Dj David <----echt een aanrader :).
greetz |
heet die toevallig leseman van achter?? :) en heeft ie een broer die daar ook wel eens draait , daniel (Dan-L) ?? :D:D
dancer is idd erg relaxed, ze draaien daar altijd heel lekker, leuke sfeer ook! :) |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by TimeportE
heet die toevallig leseman van achter?? :) en heeft ie een broer die daar ook wel eens draait , daniel (Dan-L) ?? :D:D
dancer is idd erg relaxed, ze draaien daar altijd heel lekker, leuke sfeer ook! :) |
Haha. Daniel is een hele goede vriend van mij, hij heeft zelfs bij mij in de klas gezeten :D. Was vrijdag nog met hen naar de massa geweest :D. Ze draaien allebei zeer goed ja...
greetz en zie je misschien wel s bij de Dancer
ChooChoo |
|
|
|
|