|
Kleinere Party's Info (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | | Originally posted by Eye-Riz Wat jij onder underground verstaat Jukx zullen waarschijnlijk de kraakfeesten zijn met tekno en acid? Of de goa feestjes die veelal in Amsterdam zijn? |
zoiets ja! :)
maarre 2 Kolkiewolkie: kijk anders op www.presale.nl en dan de party-agenda die is heel erg uitgebreid en daar staan heeeeeel veel feestjes op, grote én kleine. |
|
|
| Optimus |
| Hee joh Jukx, geef nou es antwoord op mijn vraag!:) |
|
|
| Eye-Riz |
Als je het over tekno hebt, dan heb je het over de meest harde vorm van techno. Beetje de punkscene binnen de techno scene :)
Niet gehoord dat Teknival vorig jaar is afgebroken door de politie? Nou, Teknival strijkt meestal in de buurt van een commercieel event neer, als tegenhanger. Ga daar maar eens heen om te luisteren wat tekno is :)
Acidtekno is weer een variant, wat happier en springbaarder. (jaja, nieuw nederlands woord)
Wat een beetje in de buurt komt is de muziek van Big Ron Atomizer, Ron the Badger, en nog een stel waar ik altijd weer niet van op de naam kan komen. Labels zoals Smitten, neem aan dat zij ook wel een website hebben. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
Owja c-jay is ook de eiegnaar van een platenzaak in amersfoort (heette vroeger black rhythm import, (tech-house, techno, progressive) |
nope heette Black Rhythem RECORDS........ effe miereneuken :p
De winkel had niet alleen die stylen, had daarvoor alles....is nu inderdaad overgenomen door dj C-jay......die shop heet nu The Sessions en het is echt de mooiste platenshop die er is.......daarom koop ik mijn platen daar altijd :D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat is teKno eigenlijk?:D:D:D |
dat wil je niet weten! ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jukx
dat wil je niet weten! ;) |
vertel nouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww:D:D:D |
|
|
| Jukx |
| Eye-Riz heeft het toch al verteld.. dus nou weet je het toch al! ;) :D ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jukx
Eye-Riz heeft het toch al verteld.. dus nou weet je het toch al! ;) :D ;) |
huh? waar dan?:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
vertel nouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww:D:D:D |
Ik ga het je effe proberen uit te leggen.
Van een dwaze persoon heb ik vernomen dat teKno een style is die vooral wordt gedraait in de franse ondergrond........het is een style die heeeeeeeeeeeeeel erg sterk neigt naar hardcore, maar met beetje techno tintje.
Ik heb een dag eens een uurtje teKno geluisterd (3 dagen geleden ook weer) maar was niet echt mijn style.......dus ging ik weer over op la techno............. |
|
|
| Jukx |
haha, ja op de vorige bladzijde he slimmerd!  |
|
|
| Optimus |
| hakkuh met techno?:D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jukx
haha, ja op de vorige bladzijde he slimmerd! |
kut waar dan? quote es ff ofzo, want ik kan dat niet zien met me spleetogen:D:D:D |
|
|
|
|