|
Kleinere Party's Info (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Als je het over tekno hebt, dan heb je het over de meest harde vorm van techno. Beetje de punkscene binnen de techno scene :)
Niet gehoord dat Teknival vorig jaar is afgebroken door de politie? Nou, Teknival strijkt meestal in de buurt van een commercieel event neer, als tegenhanger. Ga daar maar eens heen om te luisteren wat tekno is :)
Acidtekno is weer een variant, wat happier en springbaarder. (jaja, nieuw nederlands woord)
Wat een beetje in de buurt komt is de muziek van Big Ron Atomizer, Ron the Badger, en nog een stel waar ik altijd weer niet van op de naam kan komen. Labels zoals Smitten, neem aan dat zij ook wel een website hebben. |
here you go..
:) |
|
|
| Optimus |
jezus, wat ben ik blind zeg!
hij staat gewoon gelijk na me vraag!  |
|
|
| TranceFool |
Tekno vinnik echt heel vaag.....op deze link kan je weer verder linken naar andere sites waar je ook het een en ander kan downloaden, moe je maar es kijken :)
http://freetekno.nl |
|
|
| Eye-Riz |
| Volgens mij komen organisaties als Semtech, z-bomb en nog eentje met iets als 'bunker' in de naam heel erg in de buurt. Vroeger stikte het van dat soort feesten in Utrecht. Elk weekend was er wel weer een illegaal kraakfeestje. Maar de punk/kraak scene in Utrecht is een beetje doodgebloed. Of nee, beter gezegd: doorgesnoven: te veel speed, te veel zombie :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
.. Of nee, beter gezegd: doorgesnoven: te veel speed, te veel zombie :) |
aan meegedaan:conf: :confused: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
aan meegedaan:conf: :confused: |
hey bemoeial :) |
|
|
| TimeportE |
uuh tja.. ik post hier nog maar eens iets dat op een party lijkt (zo komen we tenminste weer een beetje terug op het onderwerp! :p)
het is niet echt fantastisch maar ik ga der waarschijnlijk wel heen.. mijn vrienden wilde namelijk hier wel heen, en het is dichtbij en ik had toch nix anders te doen.. :D
ach ja, ik vermaak me wel denk ik zo.. |
|
|
| franzelare |
Leek mij ook wel een redelijk feestje :D
Ik heb nog geen plannen voor koninginnedag overdag dus ik denk dat ik er ook wel ff heen ga! anders loop ik toch maar wat door de stad te slenteren dus dan kan ik net zo goed daarheen gaan! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by franzelare
Leek mij ook wel een redelijk feestje :D
Ik heb nog geen plannen voor koninginnedag overdag dus ik denk dat ik er ook wel ff heen ga! anders loop ik toch maar wat door de stad te slenteren dus dan kan ik net zo goed daarheen gaan! |
heb je het nu over dat feessie in nijmegen, in de goffert?
is dat raar? want er staat dat je uit enschede komt! :) anders zie ik je daar misschien wel, trek dan mijn TA shirt aan (als het doorgaat)..
weet jij trouwens of deze party ook voor 20 en ouder is?? |
|
|
| franzelare |
Ja ik kom uit enschede maar nijmegen is toch niet zo ver?
Ik ga eigenlijk overal naartoe waar het me gezwellig lijkt! en als het goed is hoef ik niet te reiden dus heb ik er helemaal geen problemen mee :D
Ik heb geen TA shirt dus ik kan hem ook niet aan trekken :)
Ben al wel heeeeel lang vanplan hem te bestellen maar het is er nog niet van gekomen.
Als ik echt ga stuur ik je nog wel ff een PM dan kunnen we wel ff Meeten. Maar het kan ook dat we ergens anders heen gaan, ik denk dat ik dat vrijdag wel weet! |
|
|
| hamburgerboefje |
| Zeer vettttt |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by franzelare
Als ik echt ga stuur ik je nog wel ff een PM dan kunnen we wel ff Meeten. Maar het kan ook dat we ergens anders heen gaan, ik denk dat ik dat vrijdag wel weet! |
het is ook nog nie zeker of ik ga.. mijn vrienden hadden vandaag weer twijfels.. maar der is nog altijd kans :) .. ach ja, misschien is het wel beter dat ik nie ga.. heb ik tenminste genoeg geld voor qlub tempo :D:D |
|
|
|
|